הדבר הגדול הבא!

גלה מהן הפעולות שיאפשרו לעסק שלך לגדול ועכשיו​!

תוך 3 דקות תגלו באיזה שלב גידול העסק שלכם נמצא,

ומהן הפעולות השיווקיות שחשוב לנקוט בהן - השנה!

מלאו את השאלון וגלו

מיהם  קהלי המטרה של החברה?
קהלי B2C - אנחנו מוכרים לקהלים פרטיים
קהלי B2B - אנחנו מוכרים לארגונים, עסקים וחברות
גם וגם - המוצרים/ שירותים שלנו, מתאימים גם לקהלים פרטיים וגם לקהלים עסקיים

Correct!

Wrong!

האם אתם יכולים להסביר במשפט, מה הופך את העסק לייחודי?
לא כל כך ... יש הרבה מתחרים בתחום שלנו וכולם מספקים את אותו שירות/ מוצר
כן. אנחנו יודעים למה העסק שלנו שונה מאחרים בתחום, אבל לא מיקדנו את זה עדיין למסר מבדל
בוודאי! השירותים / מוצרים שלנו מבודלים, עם ערך שאין לעסקים מתחרים בתחום שלנו

Correct!

Wrong!

מה אתם מוכרים בעיקר?
אנחנו מוכרים מוצר/ שירות אחד מוביל שמהווה מעל 85% מהכנסות העסק
אנחנו מוכרים מספר מוצרים/ שירותים במחירים שונים, כחנות אונליין או כעסק הנותן שירות

Correct!

Wrong!

האם פיתחתם בשנה האחרונה האחרונה מוצרים/ שירותים חדשים?
לא ממש - אנחנו משווקים את המוצר/ שירות שיש לנו ומתמקדים בו כבר תקופה
פיתחנו מוצר/ שירות נוסף ללקוחות קיימים או חדשים
אנחנו מפתחים כל הזמן מוצרים/ שירותים חדשים, גם כדי להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים ("הגדלת ארנק"), וגם כדי להרחיב את קהלי המטרה שלנו

Correct!

Wrong!

שנה מהיום – מה מטרות הגידול של העסק?
אנחנו רוצים לראות גידול עקבי בשיעורים של כ 20% לפחות בשנה
זו שנת הפריצה שלנו - אנחנו רוצים לגדול ב 50% לפחות
אנחנו חייבים למצוא פתרונות חדשים לגידול שהם לא תחת עסקי הליבה של החברה, כדי לייצר עוד הכנסות

Correct!

Wrong!

מאיפה מגיעים הלקוחות?
עיקר הלקוחות מגיעים מ"פה לאוזן" באופן טבעי
עיקר הלקוחות מגיעים מפרסום שוטף בגוגל ו/או ברשתות החברתיות
הלקוחות מגיעים מכל מיני מקורות באמצעות תמהיל שיווק מגוון במדיה הדיגיטלית - גם ממומן, גם אורגני, משפכי שיוק אוטומטים וכיו"ב, לפי תכנית סדורה ועם יעדים לכל מקור פרסומי.

Correct!

Wrong!

האם אתם מתפעלים באופן שוטף את פעילות הsocial?
יש לנו דף עסקי באינסטגראם ובפייסבוק, אבל אנחנו לא מעלים פוסטים בתדירות גבוהה
יש לנו דף עסקי באינסטגראם ובפייסבוק ואנחנו מעלים בתדירות ממוצעת של 3 פעמים בשבוע
לסוג החברה שלנו – אנחנו פעילים בעיקר בלינקדין

Correct!

Wrong!

משפכי שיווק חולשים על מגוון פלטפורמות ברשת ואף מחוצה לה, וכוללים פרסום ממומן, דיוורים, מערך follow up  ללקוחות, וכיו"ב
משפכי שיווק? אין דבר כזה בעסק
יש לנו דיוורים מדי פעם אבל שום דבר אוטומטי או מוסדר כשיטה
חנות אונליין: כמובן. יש לנו שיטה שיווקית עם משפכי שיווק אוטומטים, המעודדים את הלקוחות לרכוש מאיתנו ישירות אונליין.
נותני שירותים: כמובן. יש לנו שיטה עם משפכי שיווק הכוללים פרסומים, דיוורים/ מערך טלפונים, חומרי מרקום לשליחה לליד וכיו"ב

Correct!

Wrong!

כמה לידים (פניות מלקוחות) מגיעים לעסק מדי חודש – מכל מקור מידע?
פניות לחברה פחות רלוונטיות - אנחנו מניעים לרכישה אונליין
עד 50 לידים בממוצע מדי חודש
יותר מ 50

Correct!

Wrong!

כמה אתם משקיעים כל חודש בפרסום ממומן/ אורגני?
עד 4000 ₪ לחודש
4000 ₪ - 10,000₪
מעל 10,000 ₪

Correct!

Wrong!

Share the quiz to show your results !

מלאו את פרטיכם כאן בטופס וקבלו ממש עכשיו, את תמונת המצב השיווקית ואת ההמלצות שלנו, לגידול שנשען על מצב העסק היום.

סקר ראשי

I'm %%personality%%

%%description%%

But I'm also %%personality%%

%%description%%

Loading...

צרו עמנו קשר
close slider

מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן