איך בונים שיווק “סקסי”?

מה זה שיווק “סקסי”? לא בהכרח כזה שמשתמש  בסקס כדי למכור. הוא רק צריך להתנהג “סקסי” וזה אומר- להיות ארוז יפה ולומר משהו שיגרום לגולש לעבור שלב.

שלושה טיפים שגרמו להצעות המכר ולמסרים שלנו להיות ארוזים קצת יותר טוב וכתוצאה מכך- נגישים יותר, מפתים יותר ומוכרים הרבה יותר. ממש קל.

1.אינפוגרפיקות!

אינפוגרפיקות עובדות  נהדר, במיוחד לתחומים שמשווקים באמצעות כתבות תוכן מקצועיות.
תראו  דוגמאות לתוכן שמנגיש, מפשט ומסביר מידע רפואי מקצועי. התוצאות בהתאם- כל כתבת אינפוגרפיקה  מניבה הרבה יותר לידים ומכירות. עד כדי כך שהפכנו את האינפוגרפיקות לשפה של הלקוח
כל אינםוגרפיקה כזו היא חלק מכתבת תחקיר עשירה ומקלה על צריכת התוכן.

התוצאות בהתאם-

תראו את כמות הנרשמים לדיוורים של הלקוח- בלי קמפיינים ממומנים ובלי מהלכי ענק. פשוט על ידי תוכן עקבי וטוב. ואלה רק מחודש פברואר:

 מה למדנו?

  • אין תחומים “אפורים:  כל קטגוריה-מביטוחי בריאות, פיננסים ועד רפואה-  יכולה להיות מרתקת כל עוד המסרים ארוזים  בצורה נגישה ומעניינת.
  • אנשים (וגולשים) לא קוראים! אם אתם רוצים שהמסר שלכם יעבור- הנגישו אותו

2.התרחבנו מחוץ לעולם התוכן של הלקוח!

אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים בתחילת עבודה עם כל לקוח, הוא לייצר פינות  פייסבוק שילוו אותו לאורך זמן ויגדירו את גבולות הגזרה של התוכן שניצור. דווקא בתחום כמו בדיקות מפגעי סביבה ופתרונות מיגון, הלכנו על קו של תיאור הסכנה דרך ההפסד הפוטנציאלי–  במקום להציג  ויז’ואלים  (מפחידים במקרה הטוב ומשעממים במקרה הרע) של גזים וקרינה, הלכנו על משפחה, בטחון,  וכל מה שמפגעי הסביבה עלולים לסכן.

לכאורה לא קשור אבל הכי קשור שכן כל בדיקה שכזו נועדה להבטיח את בריאות המשפחה. שפה כזו מהווה חריגה בקטגוריה ויוצרת בולטות.

מה למדנו?

להתרחק מעולמות התוכן של הקטגוריה  כדי לייצר בידול. הרחבה בנושא- פה

3.לא חפרנו!
(ואם חפרנו- ידענו איפה)

אחת השאלות שעולות היא,
האם דף נחיתה צריך להיות ארוך ומפורט? או  קצר וקולע?

תראו את הדוגמא הזאת-

כל המסרים פה מתפקדים כדף נחיתה קצר. והם מיועדים לקמפיינים שאנו מריצים בפייסבוק.

קמפיינים בפייסבוק- תהיו קצרים וממוקדים. אנחנו פונים לא בהכרח לאלה שחיפשו אותנו ואם הם הקליקו על המודעה שלנו, יש לנו חלון הזדמנויות קצרצר כדי  לעניין אותם  כאן ועכשיו.
בגוגל- זה המקום להריך ולפרט-אנחנו פונים לקהלים שמחפשים שירות או מוצר בקטגוריה שלנו והם בשלים למידע.

וככה נראה דף ארוך  המיועד לפרסום בגוגל בלבד

לסיכום-

תמציתיות, עיצוב, אריזה, הכרות מתי להאריך ומתי לקצר- כל אלה עוזרים לתוכן להיות טיפה יותר “סקסי” ולמשוך תוצאות בהתאם.

(והנה צלחנו את הדיבור על שיווק “סקסי” מבלי לשים תמונה אחת סקסיסטית של בחורה…)

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן