2016 בפתח- מה המשימות בעולם של שיווק דיגיטלי, שיעזרו לנו להשיג יותר השנה?

לקראת 2016 ריכזתי בססמאות, את כל מה שאני כותבת עליו באריכות ובהדגמה בשאר הפוסטים. תקציר מגמות בעולם של שיווק דיגיטלי:

שיווק דיגיטלי- 3 דברים שנעשה השנה אחרת… בתוכן

1. נייצר תוכן עם אג’נדה

כולם מדברים על ערכים, אבל שווה להיות קצת פחות ציניים לגבי זה ולגבש ערכים ומטרות גדולות שאנחנו והקהלים שלנו יזדהו איתם.

2. נדבר יותר במהלכים של תוכן

את הסיפורים, ההפעלות בsocial והמסרים המושטחים נארגן תחת מהלכים של   Cross Media ( זה גם הבאזז וורד החדש- ישן בכל הקשור לפעילויות של שיווק דיגיטלי) יתרונם הוא בכך שהם מצליחים להעביר בכל מדיה, פן מסוים מהסיפור שלנו וליצור מהלך שלם עם התחלה, אמצע וסוף.

3. ניתן לגולשים לקבוע את הטון בתוכן

נייצר פחות תוכן אוטוריטי מלמעלה ויותר תוכן מפעיל, המאפשר לקהלים שלנו ליצור אותו בעצמם.

כ

שיווק דיגיטלי- דבר אחד  שנעשה השנה אחרת… בפורמט

נייצר חדשנות על ידי שינוי שימושיות שגורה של פורמטים

 נשתמש במתחמי מימון המונים כדי לתרום ולא לגייס, נייצר הפעלות גולשים בפייסבוק מחוץ לנכסים שלנו- דרך שיתופי פעולה בקטגוריות משלימות.  ובקיצור- שיווק דיגיטלי נכון, משתמש בכל פורמט, כמנוף לחשיפה, למודעות ולאוטוריטה מעבר לשימוש המוצהר שלו.

כ

שיווק דיגיטלי- 3 דברים שנעשה השנה אחרת… בשיתופי פעולה

1. נשתף פעולה עם אג’נדות ולא עם קטגוריות

נבחן שיתופי פעולה ברשת יותר לפי המכנה המשותף עם האג’נדות של המותג וטיפה פחות לפי הקרבה לעולמות התוכן של המותג (מה שירחיב לנו את הכיסוי ואת רף האוטוריטה)

2. נגייס שותפי תוכן מהקהלים שלנו

נעניק להם במה לשתף ולכתוב בשם הערכים המשותפים שלנו

3. ניקח בעלות על פורמטים

נייצר עם השותפים שלנו, פורמטים השמורים רק לפעולות המשותפות שלנו.- זו תהיה השפה והבידול שלנו

והנה כתבה על איך עושים את זה ב Native Advertising

כ

שיווק דיגיטלי- 2 דברים שנעשה  השנה אחרת… במדידה

1. נמדוד ROI על כל פעולה שנייצר- גם תדמיתית

68% מבעלי העסקים מדווחים כי הם נדרשים לעמוד ביעדי ROI  על כל סוג של מסר ומהלך. זה אפשרי, כל עוד נדע לצבוע את הגולשים שלנו, כבר בשלב  הראשון של החשיפה למסר וכל עוד נדע להתייחס לפעולות  התדמיתיות ברשת, כחלק ממנגנון תהליכי שמנתב את הגולש במורד הפאנל עד לרכישה. שיווק דיגיטלי חכם משתמש בדאטה כדי לנתר את מיקום הגולש במסעו ברשת- מתי הוא נחשף, שוקל ומוכן לפעול.

2. נטשטש את הפער שבין מסר “מכירתי” ל”תדמיתי”

על ידי שורת מהלכי תוכן שכוללים את כל סוגי המסרים לקהל ומותאמים למסע הצרכן ברשת- עד לרכישה. אנחנו קוראים לזה- “מסרים תהליכיים” המותאמים לכל שלב בשיקולים ובהתלבטויות בדרך לרכישה. והנה כתבה על איך הפרוגרמטיק ישנה לנו את התוכן

כ

שיווק דיגיטלי- 3 דברים שנעשה השנה אחרת… במסרים המכירתיים

1. נגבה את דפי הנחיתה וטפסי הלידים עם מהלכי Awareness

שמרימים להנחתה ונתייחס אליהם כחלק אינטגרלי מתכנית המדיה שלנו.

2. נייצר ab testing גם למדיה

נבנה תרחישי מסעות גולשים ברשת, לפני שנתחיל להפיץ את המסרים שלנו. נחשב באילו מסלולים- מתוך הנכסים הקיימים שלנו- הצרכן עובר, ומה חוזק הליד הפוטנציאלי לפי השימוש במסלולים אלה.וכן- שיווק דיגיטלי חכם מתחיל מתכנון של המדיה ועובר וביצוע בפן הקריאטיבי.

ובקיצור:

  • השנה נמכור יותר על ידי מדידה מדוייקת של מסע הגולש ברשת
  • השנה נמכור יותר על ידי תמהיל משולב של מסרים תדמיתיים ומכירתיים
  • השנה נמכור יותר על ידי ניתוח מקדים של מסע הגולש בנכסים שלנו, ונבין איזה מסע עשוי להביא את הליד הפוטנציאלי ביותר למכירה- הוא זה שיקבל את המסרים שלנו בעצימות גבוהה.

ולסיכום-

  • שנת 2016 היא שנת הפורמטים בתוכן.
  • שנת 2016 היא שנת הconsumer centric approach.
  • שנת 2016 היא שנת המהלכים הערכיים והחברתיים ברשת.

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן