קופירייטינג- לשווק או לכתוב?

כשהתוכן נכון, המהלך עובד. אבל מה זה תוכן “נכון”?  כשרון כתיבה זה יופי. היכולת להציף ערך, לספק רלוונטיות ולענות על צורך דרך סיפור שעוטף את כל המשימות הללו- הוא קופירייטינג נכון.

כתיבה שיווקית לא יכולה לצמוח יש מאין. מאחוריה מגולמים מחקר הקטגוריה שלכם  ומחקר קהלי המטרה.  כתיבה שיווקית  היא עשייה המגלמת  טון וסגנון שנבנו עבורכם ושלא  בהכרח מתאימים לאחר. עם זאת , יש כמה כלים כללים וטכניקות להניע לפעולה דרך טקסט ואני ממליצה על המאמר של יגאל פינס, שמרכז טכניקות להניע לפעולה דרך טקסט.

כתיבה שיווקית- מה כן נוכל ללמוד מפה?

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות (לעיתים תבניתיות וצפויות) כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, הצפת תועלות בכותרת המשנה של הטקסט, חוקים באשר למשך הכתבה, מתי לשלב טסטמוניאלס (עדויות) וכמה, ומתי לפתוח עמוד נחיתה בהסבר ווידאו. כל אלה הן טקטיקות  שעובדות בשיעורים כאלה או אחרים.  יש לזכור- ללא מסר, רעיון תוכן או סיפור  מסגרת,  לטקטיקות הללו אין “גב”.

קופירייטר- מגדיר. אסטרטג התוכן- מנתב

עבודתו של  הקופירייטר היא  להגדיר את הטון, המשקל, אופי הטקסט ועולם התוכן. עבודתו של אסטרטג התוכן היא להבין איזה מסר לשבץ באיזה כלי מדיה ולמה. עבודתו של מתכנן המדיה היא להבין איזה תמהיל של מסרים בכלי המדיה השונים ימקסם את התוצאה האחת לה אנו מכונים- לידים.

 לסיכום, כתיבה שיווקית היא כתיבה שלוקחת בחשבון את המאפיינים של קהלי המטרה שלכם, אמצעי המדיה בה  כל כתיבה שיווקית תצא לאור ואת תזמון הפצת המסרים שלכם. כתיבה שיווקית מזמן אינה רק עניין של ניסוח יפה. היא מגלמת בתוכה תכנון מדוייק כדי שכל פעילות של כתיבה שיווקית, תעמיק את האוטוריטה של בעל העסק ותניב לידים.

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן