שיווק אתרים – כתבת מדריך: איך מגדילים את הטראפיק לאתר? 12 טיפים

איך עושים שיווק אתרים חכם? מתחילים בעובדות:  אתם תקבלו 37.5% יותר קישורים חיצוניים מאינפוגרפיות , אבל פחות הרשמה ותגובה.  48% מהגולשים יחליטו אם להישאר באתר שלכם, רק לפי העיצוב שלו,  ווידיאו משיג פי 3 קישורים חיצוניים מתוכן כתוב. כתבת מדריך

או- אוטו- אטוטריטה

אם אתם צורכים תוכן של אנשי תוכן, וודאי נתקלים במילה “אוטוריטה” –  המתייחס לשמו הטוב של העסק שנבנה באמצעות תוכן שמעיד על מומחיותו. אוטוריטה היא אבן היסוד של  אותה תדמית שאנו בונים ברשת. אבל אם חושבים על זה, אותה אוטוריטה היא לא באמת שלנו. האוטוריטה  ארעית ובוגדנית- תלויה בתוכן שאנו מייצרים ומשליכה עלינו רק כאשר התוכן “טוב” ואינה נדבקת אלינו בלעדיו.

המטרה מספר אחת של כל מי שעושה שיווק דיגיטלי, היא  להגביר את אוטוריטת התוכן שלו. ואת האוטוריטה אפשר למדוד, על פי כמות הקישורים החיצוניים שהתוכן מקבל  (backlinks).

אז אם חשבתם שבניית קישורים קריטית לאסטרטגיית ה SEO שלכם, תראו איך תוכן יכול להרוויח את הקישורים הללו בלי אתרי לווין או קניה של קישורים. אני רוצה להציע לכם 12 טיפים לבניית קישורים חכמה ואפקטיבית הרבה יותר,  דרך תוכן שירוויח  גם ערכי  SEO וגם ביסוס של אוטוריטה- אותה מילה אמורפית שכעת ניתן למדוד.

הטיפים הבאים יסגרו לכם את המעגל של: תוכן- קישורים חיצוניים- (עוד) טראפיק לאתר- עוד (פוטנציאל) המרות. בסוף הכתבה צירפתי חלק מהטיפים מכתבה בהאבספוט. מתחילים:

אז הנה איך אפשר למשוך יותר קישורים חיצוניים

1. תנו מידע וסטטיסטיקות!

פוסטים (בבלוגים) שכוללים מידע ונתונים סטטיסטים, משיגים 283% יותר קישורים מכל סוג תוכן אחר. אז את טור הדעה שכתבתם,  שמרו בינתיים למגירה.

2. פרסמו תוכן ארוך!

מחקרים מראים שיש קשר ישיר בין אורך הפוסט לכמות הלינקים שהוא מקבל. ואם תחברו את זה לסעיף הראשון, הכוונה היא לא למרוח כמו בתיכון, אלא לשחק אותה בנתונים רלוונטיים לקהלים שלכם. מה זה ארוך? פעם כתבה הייתה בת 300 מילה, היום ה”סטנדרט” עומד על 500 וכתבות שאומרות משהו מתחילות מ700 מילה…

3. הוסיפו אינפוגרפיות!

הקייס סטדי שמייד אראה לכם הראה שאינפוגרפיות הניבו 37.5% יותר לינקים חיצוניים מכל פוסט אחר.  זה קצת טריקי כי אותו קייס, הראה שאמנם  אינפוגרפיות מביאות יותר שיתופים- 42.4% יותר מפוסט תוכן טקסטואלי אבל 129% פחות בהערות. עוד דבר- אינפוגרפיות לא בהכרח טובות בניוזלטרים. לפי אותו קייס- אינפוגרפיות בניוזלטרים, הניבו 28% פחות טראפיק לאתר מפורמטים אחרים.

מסקנת ביניים- אינפוגרפיות טובות כדי לעצור את הגולש שלכם  אצלכם. משם, כדי שיקשיב ויגיב- ייתכן שאין מנוס מהדרך הישנה והטובה של תוכן טקסטואלי.  והנה הקייס

4. תעשו ניים דרופינג!

קייס סטדי הראה מקרה של פוסט אחד שקיבל יותר מ90 קישורים חיצוניים, פשוט מפני שהוא כלל שמות של מובילי דעה בקטגוריה ,קישורים אליהם ויידוע שלהם בדבר הקישור.

5. אמבדו!

שלבו ווידיאו בפוסטים. הם משיגים פי 3 קישורים חיצוניים מפוסטים שאינם כוללים וידיאו.

6. השקיעו בעיצוב!

48% מהמבקרים באתר שלכם,  מחליטים בשניות הראשונות אם לתת לאתר צ’אנס או לעשות לו Bounce , רק בגלל עיצוב שלו.

7. השתמשו בהומור

אושר והומור גורמים לנו לרצות לשתף. היו שמחים וצרו תוכן שמח.

8. ספרו סיפור

איך לא? עם הפרעת הקשב שלנו ברשת, עזבו אתכם ממהלכים לוגיים מורכבים. דברו בסיפורים.

9. היו אישיים ומעוררי מחלוקת

אלה הסיפורים שאנשים אוהבים לקרוא. זוכרים שאמרנו לכם לזנוח את טור הדעה? הנה אתגר- דברו במספרים אבל הוסיפו קורטוב של משהו אישי  או שנוי במחלוקת.

10. כתבות מדריך עובדות יותר טוב מכל כתבה אחרת

– כל כתבות ה”How To”. אנשים רוצים כלים פרקטיים. עזבו אותם מתובנות מעמיקות. למה? חזרו לסעיף 8

11. בנו כותרות לפי סעיפים 8,9,10.

נשמע מסובך? איך גם מביאים אינפורמציה? גם מדברים אישי? גם מעוררים מחלוקת? וגם אורזים את הכל תחת  מדריך? הנה שלוש דוגמאות שיעשו סדר:

How Spending $162,301.42 on Clothes Made Me $692,500

How a Ferrari Made Me a Million Bucks

What Spending $57,000 on Instagram Taught Me

12. טיימינג הוא הכל

שחררתם פוסט ב2:00 בלילה כי זה בול הזמן שסיימתם לכתוב אותו? חכו לבוקר. תכננו את ההפצה בהתאם להרגלי צריכת התוכן של הקהלים שלכם- במקרה שלי- על הבוקר, לפני שמתחילים לעבוד, ועם העיתון האינטרנטי של הבוקר (הפייסבוק) . זה הזמן לשחרר את הלינק לכתבה שלכם. או שפשוט תבדקו בדף הפייסבוק שלכם את השעות הטובות ביותר לפרסם פוסט ושם שחררו לינק לכתבה שלכם. כלי נהדר לבדוק את השעות הפופולריות בהן הדף שלכם נצפה – agorapulse

והנה אינפוגרפיה שמסכמת חלק מהטיפים

The-anatomy-of-a-perfect-link-magnet-min

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן