למה מרקטינג אוטומיישן לא מספיק לייעול מערך השיווק שלך?

יש לך מערכת מרקטינג אוטומיישן? תתחדש!

אבל מה עושים איתה??

בעולם של שיווק מבוסס דאטה- אתה חייב אסטרטגיית תוכן!

אז עברת לעולם החדש והטמעת מערכת של מרקטינג אוטומישן. מעכשיו יש לך את כל הדאטה מרוכז במקום אחד,
כדי שתוכל להסיק מסקנות, לבנות תרחישים, לייעל את מערך השיווק ולהוציא פחות כסף על יותר לידים.

נשמע פנטסטי נכון?

למה הטעמת מערכת מרקטינג אוטומיישן לא מספיקה לייעול מערך השיווק שלך?

1. מנהל הפרויקט המלווה בהטמעת התוכנה,
מלווה רק את התפעול!

מנהל הפרויקט המלווה אותך, יסביר איך להשתמש במערכת אבל לא יסביר מה לתזמן עכשיו ומה אחר כך? איזה תוכן רלוונטי למי? ומתי?

 

2. השיווק הדיגיטלי החדש מחייב יכולות של אנליסט!

העובדה שאתה כמנהל השיווק, יודע לבנות מהלכי שיווק מושקעים ויצירתיים, אינה אומרת שאתה יודע איך לצאת מסבך הדאטה ולהגות תרחישי דיוור אוטומטים או לדעת לתכנן קהלים לכל תרחיש תוכן במהלך השיווק שלך

 

3. הדאטה מסבכת לנו את החיים!

לא תמיד אתה יודע אם נתוני קמפיין בגוגל, הם טובים למול מה שהוצאת בלינקדין. אומרים לך לא להשוות תפוחים לתפוזים ואתה נותר עם ים של דוחות על אחוזי פתיחות, הקלקות, מעורבות, שהייה ואיפה השורה התחתונה?

 

האמת היא…

שמערכות מרקטינג אוטומיישן מחייבות בניית תרחישי תוכן לכל תרחיש:
תוכן למתעניינים, תוכן לאדישים, תוכן למתלבטים, תוכן למסוקרנים, תוכן לגרעין הקשה שלך ותוכן לגיוס קהלים חדשים.

ויש עוד-

תוכן לעכשיו ותוכן לאחר כך. תוכן למי שפתח ותוכן למי שהקליק.

הרשת מחייבת אותנו לעבוד בשני צירים שעד לא מזמן נראו סותרים- לשוחח כל הזמן עם הקהלים שלך באופן אישי וממוקד ולעשות את זה למאסות.

העובדות:

  • תרחישי תוכן למהלכי השיווק שלך, דורשים מיומנות של אנליסט ולא בהכרח של איש השיווק המהוקצע ביותר.
  • מערכות אוטומציה יתנו לך את הכלים לניהול הדאטה במערך השיווק, אבל לא את השיטה והתכנון
  • חברות פרסום יתנו לך את הקריאיטיב והעיצוב שאתה צריך

 

איך נראה השיווק (הדיגיטלי) החדש?

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי מבוסס דאטה

סוג המהלך השיווקי

מהלך מניע לפעולה אחד ויחיד בתקופת זמן נתונה  מספר מהלכים למגוון מוטיבציות של קהלים כל הזמן ובמקביל

 חלוקת תקציב המדיה

תקציב המדיה שלך מורכב בממוצע מ60% Always On בגוגל + 40% למהלכים נקודתיים  תקציב המדיה שלך מורכב בממוצע מ20% Always On כי חיפוש עסק כמו שלך רק על פי קטגורית השירות שלך- כבר לא מניב תוצאות כבעבר. שם המשחק הוא 80% מהמדיה על ריבוי מהלכים שונים מגוונים ומטורגטים

 הגדרת קהלי מטרה

קהלי מטרה מוגדרים סוציודמוגרפית  קהלי מטרה מוגדרים לפי מוטיבציות וסיטואציות צריכת המדיה והמכשירים

 מה אתה חושב על הנכסים שלך ברשת

תפיסה מנחה- האתר שלך הוא בית ושם יימצא רוב המידע אודות העסק שלך  תפיסה מנחה- האתר הוא רק המסדרון. ה”בית” שלך נמצא בכל מקום ברשת ובמגוון מוצרים דיגיטליים

3 סיבות למה שווה לעבור לתכנון שיווקי תחת אסטרטגיות תוכן?

♦תשתמש במרקטינג אוטומיישן כדי לדעת איך לבנות תרחישים נכונים של כל פורמט תוכן ברשת
כך שישרתו לא רק את הלקוחות שלך, אלא יתאימו גם לcapacity שלך, למצבת כוח האדם ולטיפול נכון בפניות שתקבל

♦תשתמש במרקטינג אוטומיישן כדי לדעת איך להסתכל על העוגה הגדולה ולהוציא מסקנות למהלך השיווקי הבא?

♦תשתמש במרקטינג אוטומיישן כדי לדעת כמה כסף לשים בפייסבוק? בגוגל? בלינקדין ואיך לחלק את עוגת המדיה?

 

תכנון מדיה ותוכן הוא המומחיות שלנו וכשמדברים על אסטרטגיות שיווק דיגיטלי בעולם מבוסס דאטה, מדברים קודם כל על אסטרטגיות תוכן ומדיה. אנחנו עושים את זה מעל עשור ללקוחות הגדולים במשק.
BlogAbout משווקים עסקים ברשת. מומחים באסטרטגיות תוכן ומדיה. עם רקורד של זכייה במכרזים בינלאומיים וניסיון עשיר של שיווק דיגיטלי ישן וחדש, אנחנו מתרגמים, מנגישים ומתפעלים את כל מטרות השיווק שלך למוצרי תוכן ולתכניות במדיה. ואז- עוזרים לך לתפעל את הכל.

אל תקרא לנו משרד פרסום דיגיטלי. קרא לנו העוזר הדיגיטלי שלך

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן