למה אתה עושה  את זה?

למה אתה עושה  את זה?

שאלת למה קלאסית. שאלה  שלא מצריכה  מזה ששואל אותה, שום דבר  מעבר ללשאול אותה. שאלה שתמיד תעיד על השואל  כמומחה, כמי שמחפש משהו אחר, יותר נכון, יותר מזוקק. שאלת למה היא שאלה של מוטיבציות והיא מחפשת אחר האמת.  כל מי שמנתקלתי בו שעוסק בשיווק ופלנינג אוהב שאלות “למה” וגם אני משתמשת בהן ככלי ראשון כדי להבין איזו משימת תוכן עומדת לפני.

  • למה אני עושה את זה ?
  • למה אני משווק את זה?
  • למה אני רוצה למכור את זה בהנחה?
  • למה אני חושב שזה יעבוד?

שאלות “למה” עוזרות לנו להבין את פוטנציאל ההצלחה של הרעיונות שלנו ושאלות למה עוזרות לנו להתפקס על כיוון אם הלכנו רגע לאיבוד.

קחו 3  שאלות למה שכל עסק שרוצה לגדול חייב לשאול את עצמו

שאלות למה בהתנהלות יעזרו לכל בעל עסק להבין איך לשפר, מה צריך לשפר ומתי לשפר.

שאלת למה ראשונה-

למה העסק מטפל בלקוחות 90% מהיום ובפיתוח העסקי רק 10% ממנו?

(ברור שתענה- ” כי  לי אין זמן” אבל זה תירוץ  שיחייב אותך להערך מחדש על דרכי הגידול שלך. רק משום ששאלת שאלת “למה”)

שאלת למה שניה-

למה העסק מספק את אותו שירות  כבר X זמן?

וזו שאלה ששתפתח את הראש לחשוב האם הגיע הזמן להציע הצעות ערך חדשותף לפתח ולשכלל את הקיימות ואיך. (וכן- תמיד צריך לפתח. לומר” עכשיו זה מספיק לי” זה לקחת את העסק שני צעדים אחורה)

שאלת למה שלישית-

למה אני

למה העסק משתמש באותן שיטות שיווק כבר X זמן?

וזו שאלה שתחייב אותך להעריך את אפקיטייבות  השיווק שלך. האם אתה בגידול? בסטגנציה? האם יצרת השקעות לאחרונה? שאלת “למה” כזו גורמת  שתגרום לך לשקול, לבקר ולהיות מאוד מודע לתהליכי הפיתוח של העסק שלך.

רק שאלות כאלה יביאו לך גידול. לא השוטף, לא היום יום, אלא הקדשה יומית עקבית לכל מה שאינו באזור הנוחות של המומחיות המקצועית שלך.

מוזמנים להתייעץ!

 

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן