5 משימות קטנות שיגדילו משמעותית את נפח הקהלים שלכם

נכון, אתם צריכים טראפיק. ומשם לידים. ריכזנו 5 משימות קטנות ונגישות שכל אחד יכול לבצע כדי להרחיב כבר עכשיו את מאגר הלקוחות. שינויים בתוכן, בשיטות העבודה ובהפצה. מתחילים:

1. מועדים ואירועים בקטגוריה שלכם

מצד אחד אתם לא רוצים לייצר מבצעי מכר כל שני וחמישי, שכן הם יאבדו מהאפקטיביות שלהם. מצד שני, אתם רוצים לייצר  נוכחות מתמדת שתעודד לרכישה.

מועדים ואירועים בקטגוריה שלכם, הן דרך מצוינת לתפוס שתי ציפורים על העץ- ביסוס האוטוריטה שלכם והנעה לפעולה.

חגגו ימי הולדת ותאריכים חשובים של אישים  ואירועים בתחום העסק שלכם.  תתפלאו לגלות שיש הרבה כאלה. אם אתם מוכרים למשל פריטים לבית, יום הולדתו של  אנדי וורהול, הוא תירוץ מצוין לייצר מבצע מכר  תחת פריטים מעוצבים בהשראתו.

מאיפה מתחילים?

אתרו את האירועים והאישים בקטגוריה שלכם. השתמשו בהם כהרמות להנחתה למבצע המכר הבא שלכם ולביסוס האוטוריטה  שלכם כבקיאים בתחומכם.  (כולנו מעדיפים לרכוש מאוטוריטות)

2. שיתופי פעולה בקטגוריות משלימות

שיתופי פעולה הם דרך אפקטיבית להרחיב את החשיפה לחנות ואם הם נעשים בחכמה – הם גם לא יעלו כסף.

מאיפה מתחילים?

חפשו  שיתופי פעולה אסטרטגים עם בלוגרים, מובילי דעה ודפי פייסבוק בקטגוריות משלימות לקטגוריה בה החנות פועלת.

למה קטגוריות משלימות? כל עוד השותף שלכם אינו בתחום הליבה שלכם,  לא תייצרו תחרות ראש בראש ותיהנו מקהלים חדשים ופוטנציאלים בעולם התוכן שלכם.
כדי להתחיל- אתרו מכנים משותפים במאפייני סגנון החיים ועולמות התוכן של קהלי המטרה של שני הצדדים.

3. טפחו את הגרעין הקשה

כל עסק יודע כי ללא קהל נאמן- זה שילווה אותו לאורך זמן, יהיה לו קשה לשרוד. דווקא חנויות ברשת יכולות להקים בקלות  מועדון חברים/ מועדון VIP/ מועדון הטבות,  ללא מנגנון תפעולי מורכב הנדרש לרוב מחוצה לרשת.

מאיפה מתחילים?

צרו מבצעי מכר לאלו הרוכשים פריט מסויים או החל מסכום מסוים. אתרו את אותם גולשים (צבעו אותם) ושגרו להם דיוורים יעודיים כדי לחזק את רמת הנאמנות שלהם.
כשמעניקים משהו  (משמעותי) לפלח מצומצם מקהלי המטרה- ההיענות בפלחים האחרים תהיה גבוהה. כולם ירצו להיכנס למועדון ההטבות.

4. ספרו סיפור

story_blogabout
אם יש משהו שחסר במיוחד בחנויות הרשת בארץ,  זה קצת אישיות. שיווק באמצעות תוכן הוא קודם כל היכולת לספר סיפור.

בדוגמא  למעלה, אתם  רואים  שעון חול למכירה בחנות אינטרנטית מחו”ל.  אבל במקום לספק מפרט טכני של השעון,   האתר מספר לנו כי מדובר במכשיר קסמים המאפשר  להרוויח 20 דקות של חשיבה חופשית בכל יום.   לא בטוח שאנו זקוקים לשעון חול. אבל מכשיר קסמים שמשריין עוד 20 דקות ביום לחשיבה חופשית?  בטח צריכים!

הסיפור במקרה הזה, מוכר את הפריט יותר משהפריט מוכר את עצמו. על הדרך הוא מגבש לחנות אישיות וטון השמורים לה ומייצרים לה בידול.

מאיפה מתחילים?

תכננו בקפידה את אסטרטגית התוכן שלכם- את הטון, הסגנון ואת אישיות החנות שלכם.  זה הלב של תכנון אסטרטגיית התוכן שלכם ואנו מציעים שבסעיף הזה פשוט דברו איתנו.

5. דף הפייסבוק שלכם הוא לא(!) לוח מודעות

היריעה קצרה מלהכיל, מה אנו חושבים על דפי פייסבוק שהם לוח מודעות. ולא רק אנחנו חושבים ככה: פייסבוק ממש לפני חודש- ב 1.2, הוריד את הedge rank של אתרים בעלי תוכן ירוד.

הקהל שלכם בחוץ מחפש תוכן איכותי,משוחח ובעל ערך. מה זה תוכן איכותי? כזה שמחדש משהו, שמוסר אינפורמציה שימושית ושהוא לא תמיד מבצע מכר.

מאיפה מתחילים?

שלבו את הצעות המכר עם תוכן מגזיני והשתמשו בו, כדי להרים להנחתה לתוכן מכירתי. בדרך הזאת תוכלו גם לגייס קהלים חדשים.

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן