אז מה זה Inbound Marketing?

אז מה זה Inbound Marketing? השיח עם הקהלים הכי פוטנציאלים שלכם בסיטואציות צריכת המדיה שמניעות לפעולה- דיוורים, כתבות, קמפיינים ממומנים, ווידאו לאתרי מימון המונים ועוד ועוד.

אינבאונד מרקטינג מדבר עם הקהלים שלכם בתוך מעגלי הרכישה שלהם.

נעים מאוד. Inbound marketing. ה -It Girl של אנשי המדיה הדיגיטלית .

עולם השיווק הרשתי הוא מרחב יעיל בכל הנוגע לשיווק העסק שלנו. עד לפני עשר שנים, לא היינו צריכים אתר כדי לשגשג. היום, אי אפשר בלי. את אותו הדבר אפשר להגיד על הסמארטפון, ועל הרבה שירותים שקשה לתאר כיצד  העולם היה מתנהל  בלעדיהם.

תארו לכם שלא הייתם יודעים מה זה אתר אינטרנט או טלפון סלולארי, או שלא הייתם מכירים את גוגל. רוב הסיכויים שלא הייתם קוראים את השורות הללו עכשיו. אז לפני שיהיה מאוחר מדי, הגיע הזמן להכיר את הדבר המדובר בשיווק הרשתי כיום – inbound marketing (אינבאונד מרקטינג).

398  מילים  על inbound marketing (אינבאונד מרקטינג)

הגדרה: Inbound Marketing מדבר על שיווק מבוסס תוכן ברשת- בלוגים, ניוזלטרים, קמפיינים ממומנים, דפי נחיתה, רשתות חברתיות וכו’. ההגדרה של Inbound marketing פורטת את כלי המדיה שאמצעותם ניתן לדבר “תוכן” עם הקהל ברשת. תפעול של כל הכלים הללו, בחירת סוגי המסר לכל כלי במדיה, היא פעולתו של איש התוכן בדיגיטל שעושה “שיווק”.

 למה “אינבאונד מרקטינג” ולא “שיווק רשתי”?

שיווק ברשת מדבר על פורמטים- דיוורים, רשתות חברתיות, וכו’.  inbound marketing מדבר על התוכן הספציפי שמתאים לכל פורמט.אותו דבר, פרספקטיבה שונה.  אינבאונד מרקטינג מאפשר להביט על תוכן ומדיה כאל שני צידי המטבע. על העוסקים ב Inbound Marketing להיות אסטרטגים של תוכן. לא קופירייטרים, לא מתכנני מדיה. משהו באמצע- מתכנני מהלכי תוכן.

איך הכל התחיל?

התובנה המרכזית שבבסיסה פורח תחום האינבאונד מרקטינג, היא שהצרכנים שלנו נשענים קדימה  אל תוך החוויה ברשת. הם קהל אקטיבי שמשווה מחירים, בודק המלצות, מתייעץ ואז מחליט. קהל שבוחר לצרוך את התוכן ולהגיב עליו. קהל שבוחר להפוך את התוכן ל”שלו”. קהל שאינו שבוי למסרים במדיה  אלא להיפך- המסרים מכתיבים את המדיה הנצרכת, על פי רמת העניין שהקהלים שלנו הביעו כלפיהם. תוכן טוב יקבל חשיפה נרחבת יותר במדיה וישיג פלטפורמות הפצה נוספות. תכנון אסטרטגי של מהלכי תוכן, שואל את כל השאלות ש Inbound Marketing בא ליישם: כיצד הסיפור המרכזי יתפצל לסיפורי משנה ?ואיזה סיפור מתלבש כמו כפפה ליד לאיזה מדיום? זו אמנות ה Inbound ומה לעשות שהיא מתאפשרת ברשת. כי רק ברשת- כלי העבודה, הפלטפורמות האפליקציות והיישומים נבנים  תוך כדי השימוש בהם.

 אז איך  עושים Inbound Marketing?

כדי לייצר אסטרטגיית inbound marketing מוצלחת, יש להבין שאנחנו הולכים ליצור מערכת יחסים של אמון, רלוונטיות וערך עם הלקוחות שלנו. לא עוד זבנג וגמרנו, אלא מערכת יחסים עקבית.

  • תוכן יעיל הוא תוכן איכותי. תוכן איכותי הוא תוכן המעניק ערך מוסף, והופך את העסק למקור מידע מהימן,  ולאוטוריטה בתחומו.  זה הבסיס לכל מהלך אינבאונד מרקטינג.
  • התאמת תוכן – התוכן צריך להיות מותאם כמו כפפה ליד, בתחומי העניין של הקהלים, בסיטואציית צריכת המדיה, ובסביבת השיח ברשת. עם הזמן   תבינו מי הלקוחות, ותבנו תוכן מדויק יותר .
  • הכרת הרשת – יש אינסוף פלטפורמות מדיה ברשת. אתרי סרטונים, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד. זהו היכן נמצאים  הלקוחות שלכם והיו שם בשיח.

 

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן