מתי הלקוח משועמם או מחפש ריגושים?

כן, ניחשתם נכון, בפוסט הזה נדבר על התנהגות הצרכן ברשתות החברתיות, נבין אילו מסרים פרסומיים יגרמו לו לפעול, ואילו פשוט יעברו לידו. הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים שהם למעשה מדריך שיווק דיגיטלי שיצרנו כמשרד פרסום דיגיטלי,  מתוך ניסיון מצטבר שיודע את כל הדרכים להביא לעסק גידול. בואו נתחיל.

פייסבוק, ואינטסגרם - למה אנחנו נמצאים שם?

יש המון סיבות פסיכולוגיות:  משרד פרסום דיגיטלי שעובד בסושייל, יגיד לכם שכולם בסושייל אז גם אתם (המפרסמים) צריכים להיות שם. אנחנו  אומרים שהסיבה שכולם שם, היא  כדי לייצר קרבה ושייכות, אנחנו שם’ כי זה הפך לזירה החברתית שלנו, שמאפשרת לנו להביע את עצמינו ולנהל חברויות ומערכות יחסים, אבל בסופו של דבר אנחנו שם הרבה פעמים, גם כשאנחנו מחפשים ריגושים.

הרשת החברתית היא טיול בפארק...

 דמיינו את הרשתות החברתיות כמו טיול בפארק: אנחנו רוצים לצאת, לראות מה יש בחוץ, לדבר עם אנשים מוכרים, ואם תבוא אלינו איזושהי הזדמנות, איזשהו פרסום שיכול לעניין אותנו ולהתאים לנו באותו רגע – למה לא.

בואו נבין רגע את מצב התודעה של הצרכן ברשתות החברתיות  – בניגוד לצורת צריכת התוכן שלו במנוע החיפוש גוגל, כאן הוא לא אקטיבי ,הוא לא יוזם מולינו כמפרסמים.

הוא פשוט משוטט.

הלקוח שלנו משוטט

כאשר הלקוח ייתקל  במודעה פרסומית, הוא או יעצור או לא יעצור.

מה יכריע אם הוא יעצור ויחליט להיכנס לאתר ולהתעניין?

המסר שלנו ולכן לפרסום בפלטפרומות שהמוטיבציות שלהן, היא לתפוס אנשים משוטטים, יש הרבה יותר משמעות קריאטיבית ממודעת חיפוש בגוגל.

“משמעות קריאטיבית” מתכוונת לאיך המודעה נראית ברמת העיצוב ואיך היא מנוסחת מבחינת הטקסט.

למדנו בפוסט הזה, שאם בפרסום בגוגל, הדגש במודעה יהיה על תועלות, פרקטיקה, מענה לצורך ובעיה, אז כאן כשאנחנו מפרסמים ברשתות החברתיות, אילו דגשים ניצור לבנאדם שלא מבקש לשמוע אותנו?

משרד פרסום דיגיטלי

האם אפשר לעצור לקוחות משוטטים עם מידע אינפורמטיבי??

זה ברור מאיליו: המסר שלנו צריך להיות מושך, מעניין, כזה שיגרום לו לעצור.

אממה, יש המון טקטיקות למסרים כאלה, נכון?

אנחנו לפעמים מפחידים את הלקוח, לפעמים מנסים להעביר לו מסר בצורה הומוריסטית,  מנסים למשוך תשומת לב בכל מחיר.

תוסיפו על כך  שהלקוח מופצץ בכל כך הרבה מסרים, עד שרף הגירוי שלו הולך ויורד כי הוא כבר רגיל למסרים שונים ומשונים.

הדרך לפנות ללב שלו, לרצונות הכי כמוסים שלו, הופכת להיות יותר ויותר קשה. במיוחד עבור הקהל הישראלי , שהוא קהל  ציני,  שראה הכל, מכיר הכל, שמע הכל.

מי מבינכם שמפרסם בעצמו, או שנעזר בשירותים של משרד פרסום דיגיטלי כמונו,  בטח אומר מדי פעם שקשה מאוד לחזור לאנשים שמשאירים פניה דרך הפייסבוק, כי הם פשוט לא עונים, או אפילו שהם  לא זוכרים שהשאירו פניה.   

התופעות האלו קורות מכיוון שלא הצלחנו לייצר מסר שמדביק את הקהל אלינו, ולא הצלחנו להעביר אותו נכון.

בפוסט הזה, נבין איך לפנות לפרופיל הלקוח הזה, שכרגע הגדרנו.

סיכום שהוא נקודת התחלה לפוסטים הבאים

הלקוח שלנו ברשתות החברתיות הוא-

  • משוטט ומחפש ענין וריגוש
  • פאסיבי בתקשורת למול העסק שלנו
  • בעל סף גירוי נמוך, מפני שהוא רגיל למסרים מרובים כל הזמן
  • ציני. מרגיש ש”ראה הכל” ו” יודע הכל”

כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע”מ.

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

Share this post

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן