6 כללים לניסוח מודעת גוגל
ישר לתכלס. שווה לכם להתחיל בכתבה – מה הלקוח רוצה?, זה ישלים את התמונה.
- נסחו במודעה שאתם מפרסמים – פתרונות, לתחום שבו הלקוח מחפש בו פתרונות
- נסחו קצר וממוקד (גם כך, גוגל מאפשר כמות תווים מסויימת למודעות)
- העבירו מסרים על תועלות השימוש במוצר או בשירות של העסק, רק אחרי שהעברתם מסר תיאורי על העסק – המטרה היא שהלקוח קודם כל ידע מי אתם ומה אתם נותנים.
- דברו פרקטי: זה לא המקום לספר כמה העסק אמין ושהשירות חם ואישי. היו ממוקדים והבטיחו פתרון לבעיות ולצרכים של הלקוח.
- נסו לא להיות גנריים וזה אומר להשמש בכמה שפחות בסופרלטיבים: המסרים האלה לא מדברים ללקוח במצב המשימתי שבו הוא נמצא. הוא הרי מחפש כעת מענה לצורך וכל מה שלא יענה בול למיקוד שלו למצוא פתרון, יהפוך תוך שניה ללא רלוונטי עבורו.
- השתמשו במילים ובביטויים שהלקוח בעצמו חיפש, כדי שהוא ירגיש שהוא הגיע לעסק שמספק את מה שיושב לו בראש. לצורך כך, נסחו מספר מודעות, לפי מילות המפתח הפופולריות ביותר שאתם מכוונים אליהן: לדוגמא- אם אתם חברת תכשיטים והחלטתם לפנות לאנשים שמחפשים ביטויי חיפוש כמו “”תכשיטי מצב רוח”, שלבו את הביטוי “תכשיטי מצב רוח” ממש בנוסח המודעה שלכם. ככל שתשלבו ביטויים שהלקוח עצמו חיפש, כך תוכלו, ליצור אצלו תחושה של מוכרות ושל קליעה למטרה.
כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע”מ.
אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.
שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.
נווטו באתר
Menu
כתיבת תגובה