ליד מגוגל? כך תטפלו בו כהלכה

מיהו אותו לקוח שהגיע לאתר שלכם מגוגל?

פניה מלקוח שהגיע ממודעת חיפוש בגוגל, היא פניה של לקוח שמתעניין בבעיה, הגיע לאתר שלנו ושם השאיר פניה – זו פניה של ליד “חם”.

אותו לקוח, היה אקטיבי ויוזם כשהוא חיפש פתרון לצורך שלו בגוגל’ והוא נשאר אקטיבי ויוזם כשהוא נכנס לאתר שלנו, התעניין והתרשם מספיק, כדי להשאיר לנו פניה.

זאת הסיבה שפניות של לקוחות, שהמוטיבציה להגיע אלינו היתה אקטיבית ויוזמת’ הן פניות איכותיות.

מתי מומלץ לחזור לליד שהגיע מגוגל חיפוש?

ללקוחות כאלה מומלץ לחזור בהקדם, עד 12 שעות מקבלת הליד.

בין אם אתם נותני שירותים, ובין אם אתם חנות אונליין, מומלץ להקצות כמה שיותר תקציבי מדיה ללקוחות כאלה.

שווה לזכור- המוטיבציות שמפעילות גולשים מחפשים בגוגל

  • בגוגל תמצאו לקוחות שמתעניינים ורוצים פתרונות לבעיות שאתם מספקים ושגם המתחרים שלכם מספקים. ולכן- דברו בפתרונות, תועלות- הראו ללקוח שאתם מספקים שירות או מוצר שעונה בול לצרכים שלו. זה עדיף על פני סופרלטבים או תיאורי תחושות ורגשות.
  • אם אתם נותני שירותים, התיחסו ללקוחות שפונים אליכם מגוגול כלקוחות VIP- ענו להם מהר
  • אם אתם מוכרים אונליין, חשוב שתקצו בתקציב המדיה שלכם תקציב לפרסום מתמשך בגוגל, מה שאנחנו המשווקים הדיגיטלים, קוראים לו  Always On  כלומר פרסום שכל הזמן רץ ופעיל.
  • נסחו מודעות פשוטות וברורות המדברות על תועלות כתוצאה משימוש במוצר/ שירות שלכם.
  • אל תפרסמו בגוגל עד שאין לכם דף נחיתה או אתר מושקע וראוי. אחרת, כל מאמצי השיווק שלכם ירדו לטמיון. אם דף הנחיתה שלכם לא מדבר בשפה פונקציונלית, תועלתנית ומפרט שירותים או מוצרים בצורה ברורה, צרו אחד כזה, כי זו המוטיבציה שתניע לקוחות שחיפשו פתרנות בתחום שלכם דרך גוגל.
  • שלבו בנוסחי המודעות שלכם בגוגל את אותם ביטויי חיפוש שאתם מכוונים בקמפיין שלכם ליצירת תחושה של מוכרות ולמשוך את העין של הגולש שייתקל באותו ביטוי עצמו שחיפש.

כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע”מ.

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן