תיק עבודות
צפו בחלק מהעבודות שביצענו ללקוחותינו .
תיק עבודות יכול להכיל רק פורמטים ויזואליים אבל יש עוד כמו הצלחות בהורדת עלות לליד, ממשקי דוחות שקופים או מצגות מכירה. בפועל, אנחנו עושים ה-כ-ל כדי לאפשר את מקסימום התנאים להצלחה השיווקית של העסק.
ווידאו
אנחנו כותבים, יוצרים, מארגנים ומפיקים סרטוני רשת, תדמית, מידע ואנימציה לפי צרכי המטרות השיווקיות של הלקוח. הכל עלינו! מהתסריט ועד להפקת יום הצילום, לעריכה ולהעלאה במדיה.
כמה אנחנו יוצרים? כמה שצריך ובאופן שוטף. ישנם לקוחות שיצירת סרטוני ווידיאו עבורם הינה חלק שוטף מהעשייה וישנם לקוחות, איתם אנו יוצרים בנק סרטונים אחת לרבעון. כל לקוח לפי צרכיו.
מה נכלל בשירות שלנו? תסריט, הכנה ליום צילום והפקה. עלות עריכה וצילום מתומחרות בנפרד לפי פרויקט וכוללות תשלום בלבד לספקים – צלם ועורך.
הפקות החוץ שלנו מתחילות בתכנון מוקפד מראש. כדי לחסוך בימי צילום, אנו נערכים מראש עם תסריטים, סיורי לוקיישנים, מסמכי לו"ז והכנה מראש של הדוברים, כדי שנוכל לצלם כמה שיותר ביום צילום אחד (לרוב אנחנו מספיקים להפיק עשרות סרטונים מיום צילום אחד). בסרטון – דוגמא ליום צילום חוץ שכלל 3 לוקיישנים שונים במרכז הארץ והניב למעלה מ10 סרטונים מושקעים לקמפיינים, לסושייל ולאתר.
https://www.youtube.com/watch?v=ugVZCa_H6z4
סרטוני מידע ותדמית, נועדו למתג את הדובר כאוטוריטה בתחומו ואנו מפיקים אותם לרוב בקטגוריות B2C המעניקות שירותים.
יום צילום של סרטונים אלה, הוא מכרה זהב לכמות הסרטונים שניתן להפיק ביום אחד. אנחנו מכינים הכל מראש – תסריטים, הכנה של הדובר/ת, לוקיישן ועיצוב. בדוגמא – סרטון אחד מני רבים שהפקנו ביום צילום אחד, למכללה לחינוך מונטסורי
https://youtu.be/In4S7sxrwco
אנחנו אוהבים אנימציה ואוהבים להשתמש בה או כסגירים לסרטוני ווידיאו, או כסרט בפני עצמו. אנימציה היא כלי נהדר להעברת תוכן מורכב ומיידע בקלות, והיא עדיפה כאשר התוכן הסברי או ארוך. האוזן והעין מעדיפות לקלוט תכנים מורכבים בצורה קלילה. בדוגמא – סרטון מידע מורכב ומפורט לחברת בניה.
https://youtu.be/knmQ2Mhn7TQ
רשימת השמעה
בניית אתרים
אנחנו בונים ובנינו עשרות אתרים. כולם מבוססי וורדפרס, רספונסיבים, קלים לתפעול ומגישים ללקוחותינו עיצובים מרהיבים של תבניות מוכנות במחירים מצחיקים.
וורדפרס היא תוכנה מנצחת, ידידותית לSEO, כוללת את כל אפשרויות הסחר ומהווה פתרון מושלם ללקוח שלא רוצה להיות תלוי בחברה שבנתה לו את האתר. כך הוא יכול לקבל עיצוב ואפיון מושלם על ההתחלה בלי הפתעות, לעבוד מהר ושיטתי, ולייצר שינויים לאורך הדרך.
אנחנו בונים אתרי סחר על מערכות WooCommerce של וורדפרס. בבניית אתר הסחר, כלולה עבודה ראשונית של אפיון, רשימות מקטים, תמונות מוצר (פק שוטים) וארגון ההנעות לפעולה. לאתרי הסחר שאנחנו בונים, אנו מוסיפים תכנית השקה לגיוס לקוחות נאמנים כמו מועדוני לקוחות, שיטת צבירת נקודות, ותכנית השקה הכוללת תקציבי מדיה, מיקומים ויעדים לאורך השנה.
אנו בונים אתרי תדמית בוורדפרס בתבניות מרהיבות ונגישות. בעבודת בניית אתרי תדמית – הכל עלינו: מהאפיון, כתיבת כל התוכן, ההנעות לפעולה והמהלכים השיווקיים שנציע. אתר תדמית חייב להתעדכן כל הזמן, ואנו מתכננים את המסרים בגאנט רבעוני ושנתי ומעדכנים בהתאם.
אתרי התדמית שלנו מהווים מקור משיכה ללידים ואנו מעדיפים לנתב אליהם בקמפיינים שלנו, כדי לשמור על ליד אפקטיבי.
בנינו עשרות אתרי תדמית לחברות B2B ו B2C. הכתיבה והאפיון כוללים .SEO on site אנו דואגים לשיפור מהירות אתר באופן שוטף ומאחסנים על גבי השרתים שלנו, חינם ללקוחות BlogAbout.
אנו בונים דפי נחיתה ומיניסייטס בהתאם למטרות הלקוח. כשאנחנו מתחילים לעבוד עם לקוח חדש, קורה ואנו מגלים כי אין לו נכסים דיגיטליים משמעותיים. במקרים כאלה, אנו מקימים במהרה דפי נחיתה, כדי להתחיל להראות תוצאות מהפרסום במדיה, ובהדרגה מעבירים אותו להקמת אתר – אפילו אם הוא תדמיתי קטן.
דפי הנחיתה שלנו מעוצבים על תבניות וורדפרס במערכות One pager ומאפשרות ללקוח לקבל נכס דיגיטלי שעובד מהר, להתחיל לראות תוצאות ולעבוד בשיטת "עקב בצד אגודל".
בפעמים אחרות, דפי נחיתה יעילים לקטגוריות קוסמטיקה (עליהן גוגל מטילך מגבלות), או למוצרים ושירותים שונים ורבים שיש לתת עליהם זרקור.
באנרים, דיוורים, אינפוגרפיקות
אנחנו מעצבים על בסיס שוטף באנרים לגוגל ולפייסבוק/אינסטגרם, דיוורים, אינפוגרפיקות, עיצובים לאתר, לדפי נחיתה ולכל מקום דיגיטלי ברשת.
אנו מעדכנים את העיצובים כל הזמן ולא תראו אותנו רצים על קמפיין גוגל Always On עם אותה סדרת באנרים חודשיים. שם המשחק בתוכן שמוכר הוא גיוון, ואנו מייצרים הרבה תוכן מעוצב, בהתאם למטרות השיווקיות של כל לקוח.
באנרים משמשים אותנו להפצה במערכות GDN של גוגל, לפייסבוק ולאינסטגרם והם מעוצבים קלי משקל, בגדלים השונים ומתרעננים קריאטיבית כל הזמן.
לחלק מלקוחות ה B2C שלנו, אנו מדוורים באופן שוטף כחלק מהאסטרטגיה השיווקית. הדיוורים כוללים תוכן מקורי שאנו כותבים, בצד עיצובים של תמונות דיוור לתקשור מבצעים, מהלכים ומה לא.
אינפוגרפיקות הן כלי עיצובי נהדר להעברת מסרים מורכבים או מיידעים. האינפוגרפיקות יעילות להעברת מסרים של שירותים, תהליכים ותועלות, והן מעולות לחלק הבלוג באתרים, לדיוורים ואפילו לשליחה בוואטסאפ ללקוחות.
ברושורים וקטלוגים
כמחלקת השיווק, הפרסום והמרקום של לקוחותינו, אנחנו יוצרים תוכן גם מחוץ לדיגיטל, כמו ברושורים מודפסים, חומרי מרקום לכנסים כמו שמשוניות, מיתוג דוכנים, ברושורים, רולאפים ועוד. לחנויות סחר אנו מפיקים גלויות למשלוח עם המוצרים ולאתרי תדמית אנו מכינים מצגות מעוצבות, קטלוגים וכל תוכן שמטרתו להעביר את המסר השיווקי במסלול המכירה.
אחת העבודות הדקדקניות ביותר הוא הפקת קטלוג מוצרים לחברה. מדובר בפרויקט מורכב שמחייב תמונות באיכות גבוהה, לצד טקסטים קצרים ומהודקים. אנחנו בונים הכל – משלב הקונספט, ניסוח, עיבודי תמונה ועיצוב הקטלוג. את העיצובים אנחנו מדפיסים עם חברת דפוס שאנו עובדים אותה או במקרים אחרים – עם חברת הדפוס שהלקוח מעדיף.
אחד העזרים החשובים ביותר לחברה המספקת שירותים, היא מצגת מכירה המשמשת את אנשי המכירות מול לקוחות פוטנציאלים. אנחנו בונים את מצגות החברה, מצגות הפיתוח העסקי ומצגות המכירה. בנית המצגת כולה עלינו – משלב הרעיון, מבנה המצגת ועד לתוצר המוגמר.
אנקדוטה- בעברי כשכירה, זה בערך רוב מה שהייתי עושה – מייצרת מצגות מכרזים לחברת מדיה המבקשת לגייס לקוחות בינלאומיים (ואף מציגה אותן).
תהליך של בניית מצגת, לא דומה לשום דבר -הוא צריך לספר סיפור עם טוויסטים בעלילה, אתנחתות קומיות, ומעל לכל להוביל את הצופה במצגת לרגש מסוים ולהנעה לפעולה.
המצגת לא נממרת ביצירתה ואני עובדת עם אנשי מכירות, על הדרכים הטובות ביותר להציג מצגת: מה להראות, מה להגיד (אגב, זה לרוב לא אותו דבר).
את המצגות שאנו בונים לא הצגנו בתיק העבודות, מטעמי חיסיון.
אחד עזרי התוכן הקלאסיים לשיווק באמצעות תוכן, הוא יצירת ספר דיגיטלי. ספרים דיגיטליים היו יותר פופולריים לפני כ 3 שנים והיום מעמדם הולך ופוחת בשל העובדה שכולנו כצרכני רשת, פחות סבלניים ויותר מורגלים לצרוך מידע מושטח, מהיר וקל לעיכול.
יצרנו בעבר מספר ספרים דיגיטליים להורדה, המהווים מקור מידע ומחזקים את האוטוריטה של עסקים, בעיקר בקטגוריות נותני השירותים בעיקר. ספרים אלה, משמשים את לקוחותינו כמאגרי מידע להעברה בדוא"ל, באתר וגם להדפסה.
היום אנחנו משתמשים בפורמט של ספרים דיגיטליים כ"ברושורים דיגיטלים" המופצים במייל ללקוחות שפנו דרך האתר (ליד) ובכך אנו משמרים אותם עד לשיחה/ המשך משפך המכירה.
על התוכן בברושורים הדיגיטליים, להיות תוכן משלים ולא דומה לתוכן שבאתר, ולכן לרוב יהיה בו פירוט של מחירים, שאלות ותשובות ו/או התעמקות על כל נושא שמעמיק את הבחירה של הליד בחברה שאנו משווקים.
לא שילבנו בתיק העבודות את הברושורים הדיגיטליים מטעמי חיסיון (מחירים/ שיטות עבודה וכיו"ב)
בואו נכיר - : )
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ
תחומי התמחות
אנחנו מבטיחים…
שירות צמוד יומיומי, מומחיות באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות, הסכם פתוח וחופשי, בגובה העיניים…
שמרו על קשר
- 054-333-0878
- irit@blogabout.co.il
- מתחם עבודה LINK שדרות שאול המלך 39, תל אביב
אנחנו גם ב SOCIAL