google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות הוא תחום רחב ומקצועי המשלב תוכן, עיצוב, אסטרטגיה שיווקית ודיגיטל.  כפועל יוצא של כל התחומים האלה, אנחנו עושים ניהול דף פייסבוק וניהול עמוד אינסטגרם, על בסיס שוטף ללקוחותינו, במחשבה בתכנון קדימה ועם בנק פוסטים הנשלח לאישורם.

ונחשו מה? יש לנו גם שפה פנימית, בכל הקשור לניהול רשתות חברתיות. למשל, לקוחותינו יודעים שכשאנחנו אומרים “ציר מנהלים”, אנחנו מתכוונים לפוסט שצריך לעלות ממש עכשיו, כי הוא מקושר לענייני השעה, למה שבוער או חם עכשיו ברשת ואינו סובל דיחוי.

(ולמי שמתעניין ,הביטוי “ציר מנהלים”, נלקח מעולם הפרסום הקלאסי – אז הוא יוחס לפעילויות פרסומיות שכוונו  בכוונת מתכוון לעיניו של המפרסם עצמו. כמו למשל להציב שלט חוצות ליד ביתו של מנכ”ל החברה ששילמה על השלטים, כדי שיתרשם. אנחנו פשוט הפכנו את הביטוי הציני משהו הזה, לביטוי חיובי😊)

ניהול רשתות חברתיות – איך זה עובד?

ראשית,  נגדיר את הקו העיצובי של העמוד. הרבה פעמים נשתמש בטריקים של חיתוכי תמונה על מנת ליצור פיד מעניין, רבגוני ובעל שפה מובחנת. שנית, נקפיד שהשפה הגרפית תהיה אחידה בכל הפוסטים שאנו מעלים, ולעיתים נתווכח אתכם😊 אם תרצו להעלות תמונה מאירוע חברה, או ציטטה שאהבתם ,אבל שלא ממש משרתת את העמוד או את הקהל שעוקב אחריו. כל תוכן נבחן בקפידה וכל תוכן חשוב לנראות לתפקוד ולמשמעות של העמוד.

אז למה משמשים עמודי אינסטגרם?

האינסטגרם כבש בסערה את הרגלי השימוש שלנו במדיה, והיום מנכ”לים, מנהלי רכש ובעלי מקצוע שאולי אתם כעסקים מחזרים אחריהם, נמצאים גם שם. עם זאת, הם לא תמיד שם במצב תודעתי שבשל לקלוט מסרים שיווקיים מיידעים ושווה שלהציץ בכתבה על מצבי התודעה המשתנים שלנו ברשת כאן.

עמודי אינסטגרם משמשים אתרי תדמית ככרטיס ביקור בלתי פורמלי של החברה.  זה המקום לעדכן לשתף וליצור קהילה של עוקבים, המהווים את הגרעין הקשה של לקוחות החברה. יחד עם זאת, לא לכל עסק עמוד האינסטגרם הוא המקום הראשון שיש לדברר. עסקים בקטגוריות B2B מסוימות, ימצאו כי עמוד האינסטגרם הוא בגדר “נחמד שיהיה” אבל לא משמש מנוף תדמיתי ובטח שלא מכירתי. אתרי סחר ימצאו באינסטגרם כלי משמעותי במיוחד למכירות אבל חשוב להבין אילו אתרי סחר: המשקיעים והמרוויחים ביותר באינסטגרם הם אתרי סחר B2C

ניהול רשתות חברתיות | BlogAbout

ניהול רשתות חברתיות - אינסטגרם

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי, מתמקד בנראות ובפעילות של העמוד, למול קהילת הגולשים שלו. אנו מנהלים עמודי אינסטגרם באופן שוטף, כחלק מהשירות הניתן ללקוחותינו. ולכן, במסגרת השירותים שלנו, תקבלו  יצירה והעלאה של פוסטים, סטוריז, שיתופי פעולה עם מובילות דעה, הקמת חנות פיייסבוק ואינסטגרם לאתרי סחר ועוד.

קבלו הצצה לחלק מהשירותים המגניבים במיוחד, שאנחנו מספקים בניהול עמוד אינסטגרם:

עוקבים איכותיים עכשיו!

אנחנו מבצעים הטמעה של רובוט אורגני המגייס בצורה עדינה, אוהדים רלוונטיים ואיכותיים לעמוד. טריק זה הינו אחד מיני רבים, המאפשר ליצור מודעות רחבה לעמוד, ולגייס קהילה מהר. לסיכום, כלי זה מאפשר  קיצור משמעותי של קצב גיוס העוקבים לעמוד.

שיתופי פעולה עם מובילות רשת

כאשר מדובר על ניהול רשתות חברתיות, לאתרי סחר הפונים ללקוחות B2C, אין כמו המלצה ממובילת רשת.  תחומי הפעילות של שיתופי פעולה הם נרחבים מאוד והעלויות לשיתופי פעולה נעות  בטווחים ענקיים. לפיכך לגישתנו – עדיף שת”פ אחד מוצלח מאשר שורה של שת”פים זולים ולא ממירים.

הגרלות

היום אפשר לייצר הגרלות במסגרת הפעלות גולשים עם כלי הגרלה מותאם לאינסטגרם,  המאפשר את יצירת ההגרלה ותיעודה לצורך משפטי. קל הרבה יותר לנהל הגרלות, ולצ’פר את העוקבים.

פורמטים של וידאו, גיפים ועוד

לעיצוב הגרפי משקל עצום, כאשר מדברים על ניהול רשתות חברתיות ולכן אנחנו מייצרים פורמטים מגניבים של גיפים, מצגות בתנועה, וידיאו ועוד, כדי לרענן את הפיד כל הזמן.

אז כמה תקבלו עם שירות ניהול רשתות חברתיות?

אנחנו מעלים לעסק תדמיתי בממוצע 2 פוסטים בשבוע + 2 סטוריז. התדירות נשענת על הקטגוריה, של התוכן עצמו ועד כמה העסק יכול לחדש. עבור אתרי סחר, התדירות עולה ואנו מעלים פוסטים להנעה לרכישה בחנות, הפעלות, זרקור מוצרים, עדויות ומה לא. לעסקים אלה האינסטגרם מהווה מנוף מכירתי משמעותי נוסף.

ניהול רשתות חברתיות פייסבוק | BlogAbout

ניהול רשתות חברתיות - פייסבוק

אנו מנהלים דפי פייסבוק עסקיים לעסקי B2C ו B2B על בסיס שוטף. לרוב נעלה פוסטים בתדירות של 2-3 פעמים בשבוע, תלוי הקטגוריה והמהלך השיווקי.

הפייסבוק הוא האח הגדול של האינסטגרם, יותר מאפשר מידע ופחות תזזיתי. אנחנו משתמשים בפלטפורמה הזו, כדי להביא תוכן מיידע, הסברי שלא היינו בהכרח מעלים בעמוד האינסטגרם.

כל עסק העובד איתנו מקבל כחלק מהטיפול השוטף ניהול רשתות חברתיות מלא – משלב הכתיבה, העיצוב ההעלאה והכיוונים שיגבירו את המעורבות בדף.

ומה לגבי קידום?

ברור! ניהול נכון רשתות חברתיות נכון, חייב לכלול בצד העבודה על התוכן גם קידום – בין אם זה קידום של פוסטים או קמפיינים אשר רצים בפייסבוק ובאינסטגרם. תמהיל משולב של אלה בצד תוכן נכון לעסק, הם מפתחות להצלחה של ניהול רשתות חברתיות.

צרו קשר
נווטו באתר

 BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים, מומחים בתחומי שיווק דיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

 גלה מה המהלך השיווקי שמתאים לעסק שלך

google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html