מזל טוב!

מודל הגידול שמתאים לעסק שלך הוא –

מודל גידול “עקב בצד אגודל”

תחת מודל גידול כזה, אתה תדע איפה לפרסם, כמה ולמה, באילו נכסים דיגיטלים להתמקד, ואילו פשוט מבזבזים לך את הזמן ואת הכסף

אז איך מתנהל העסק שלך היום?

העסק שלך כבר פועל עם מערך פנים ארגוני שעובד, שיטה מסודרת למכירות ואולי יש לך מנהל שיווק או מקדם דיגיטלי.

יש לך את כל הבסיס כדי לפרוץ קדימה,  אבל איכשהו, עדיין המכירות מדשדשות, ולא מגרדות את הפוטנציאל שאתה יודע שישנו שם.

העסק עוד לא יצר את הפריצה לשלב הבא, וכמו כל תרחיש של ביצה  ותרנגולת – אתה לא  תשקיע  במהלכי שיווק גדולים עכשיו, עד שלא תראה לפחות התקדמות מסויימת במאמצי השיווק שאתה עושה כעת.

נשמע מוכר?

לעסקים כאלה, מתאים מודל הגידול הזהיר ביותר – “עקב בצד אגודל”. עבודה שיטתית, תחת המודל הזה, תוציא אתכם לאט מהתרחיש של הביצה והתרנגולת:

מהו מודל גידול “עקב בצד אגודל”?

מודל גידול זהיר ולינארי היא אסטרטגיית גידול, שגוזרת את תקציבי המדיה, מסך ההכנסות בכל חודש.

כך, לאור נתוני המכירות, נגזור אחוז מסויים מסך ההכנסות של החברה, לטובת תקציבי המדיה, כדי להראות גידול.

ככל שהעסק יתמיד ויגדיל לפרסם באפיקי המדיה שהוכיחו את עצמם כמניבים תוצאות, שיפור הנוכחות בהם, יביא יותר פניות, יותר לידים, ובסופו של דבר יותר מכירות.

מהם עקרונות העבודה של מודל גידול “עקב בצד אגודל”?

עיקר העבודה תחת מודל כזה הוא שיפור הקיים (אופטימיזציה) של פוטנציאל המכירה של כל מוצר או שירות, תחת ההבטים הבאים:

איך המוצר/ שירות נראה, ומה הוא מספר? (מיצוב)

איך המוצר/ שירות מתקשר עם הצרכן (אפיון)

איך המוצר / שירות מדבר ומתי לגולש (אסט’ מדיה ותוכן)

למי המוצר/שירות פונה? (קהלי מטרה)

איך מתנהל התהליך הפנים ארגוני למול הלקוח ? (תפעול ואופרציה)

איך עובדים תחת מודל גידול “עקב בצד אגודל”?

במודל גידול זה, אנחנו יוצרים תוכן רלוונטי חדש, או עורכים את הקיים. איזה תוכן? כל תוכן בכל נקודות הממשק של הליד הפוטנציאלי, עם המסר של העסק:

דיוורים ואוטמציות דיוור

ניהול מלא של הרשתות החברתיות

דפי נחיתה באתר

עריכת ועיצוב האתר 

קמפיינים ממומנים בהתאם לסוג המדיה שמתאימה לקהלים ולעסק

כך, אנו מייעלים את הפעילות הקיימת, כדי שכל נקודת מגע עם לקוח, תהיה אפקטיבית הרבה יותר – תחת אותו תקציב מדיה שילך ויגדל בהדרגה עם התוצאות, תוך שיפור וייצור נכסים דיגיטלים חדשים ומערך שיווקי חדש.

הידעתם?

לסדר הפעולות במודל זה, יש חשיבות גדולה: מכיוון שכאן אנחנו עובדים בצורה טורית, יש להגדיר מה עושים עכשיו ומה אחר כך, לפי לוח זמנים וסדרי עדיפויות.

איך קובעים סדרי עדפויות? לפי סוג העסק, סביבת התחרות, מצב הנכסים הדיגיטלים ותקציב המדיה ההתחלתי.

גידול “עקב בצד אגודל” לחנויות אונליין

בדקו שהאתר שלכם לא מדבר את העסק אלא מדבר את קהלי המטרה שלכם

תנו הצעות ערך וספרו למה המוצר משמש, במה וכמה הוא מסייע ובאילו מצבים

תנו הצעות מכר ועודדו לרכישה עכשיו

בחנו את האתר מהעיניים של הקהלים שלכם – נסו לאפיין את אותה “רבקה מנהריה ” (יצירת פרסונה) שנכנסה עכשיו לאתר ומעוניינת לשוטט ולבחור. מה ידבר אליה?  ואיזה טון וסגנון?

בדקו עד כמה אתם מתאמצים להשאיר את הלקוחות שלכם באתר: יכול להיות שרק על ידי הוספת טקסט/ פופ אפ קצר, הקורא ללקוחות שלכם להישאר (ומספר להם למה כדאי להם), תוכלו להאריך את משך השהייה שלהם באתר ולעודד אותם לרכוש.

גידול “עקב בצד אגודל” לנותני שירותים

בדקו שהשירות שלכם ייחודי ומספק ערך אחר מכל מה שיש בקטגוריה שלכם (וכן זה אפשרי)

ערך ייחודי לעסק,

זהו את המיצוב שמבדל את העסק שלכם מכל השאר.

אתם לא חייבים להמציא את הגלגל: שם המשחק בשיווק חכם הוא “אריזות” מחודשות לאותם רעיונות, מסרים ושירותים.

איך עושים את זה?

– עם השאלה מושגית מקטגוריות אחרות לשלכם,

-עם המצאת ז’רגון השמור לכם

ועם זרקור על תועלת אחת ייחודית מתוך סך תהליך מתן השירות שלכם.

אלה רק דוגמאות וכיווני מחשבה שהם תוכלו  להתחייל לפצח את נקודות החוזקה היחודיות לכם.

לא מצאתם ערך כזה (עדיין…)?

זה בסדר. זה לא כסה טריוואילי: סמנו את הכשל הזה כטעון שיפור ודאגו להביא איש אסטרטגיה שיווקית שיוציא לאור את הערך הייחודי של העסק שלכם – בזה שווה מאוד להשקיע: זה המסר והפנים של פוטנציאל המכירה העתידי שלכם.

מה כדאי  לבדוק עכשיו, לפני שתתחיל עבודה תחת המודל?

נראות

בדוק איך העסק שלך נראה בחוץ:

בחלק זה, עשה סקירה מהירה של כל “כרטיסי הביקור” שלך החוצה ללקוחות ורשום מה טעון שיפור – כאילו אתה לקוח המבקר לראשונה בעסק שלך.

אולי האתר מיושן או שדף האינסטגראם לא פעיל, הפייסבוק מתפקד כלוח מודעות וכיו”ב.

בדוק איך נראות הצעות המחיר שלך, המסמכים שיוצאים ללקוחות ואפילו חתימות המייל.

תהליכי מכירה

זהה את כל המקומות בהם תוכל לייעל את תהליך מתן השירות שלך ברמת נגישות ללקוח.

לדוגמא אם אתה מוכר B2B, בדוק את תהליך המכירה מקליטת הליד ועד להצעת מחיר.

אם העסק הוא חנות אונליין למשל, בדוק את Flow האתר מכניסה לדף מוצר ועד למסכי האשראי.

מדיה

בדוק מה עבד לך עד היום.

אתה לא צריך להיות מומחה דיגיטל, כדי להבין אם קמפיין הפייסבוק הניב מכירות או לא:

סקור כמה חודשים אחורה וגבש תמונת מצב לגבי סוג המדיה שעובדת או שלא עובדת.

אולי תגלה שנוכחות מתמשכת בגוגל מספקת לידים איכותיים,  ואולי תגלה שדווקא מודעות מוצר בפייסבוק הניבו עד היום הכי הרבה היענות.  

אוקי. בדקתי…

עכשיו יש לך ידע ששווה זהב. אתה יודע מה טעון שיפור, אתה יודע מה עבד לך ומה לא עבד לך עד היום, ואתה יודע כצרכן, איפה הכשלים בתקשורת עם העסק שלך.

אלה הנקודות הראשונות שיש לטפל בהן ומפה תוכל להגדיר, מה דרוש טיפול כעת ומה אחר כך.

אז מה אנחנו עושים? את כל זה

-אנחנו נמצא עבורכם את מודל הגידול שמתאים לעסק עכשיו

-נבנה ונאפיין את אסטרטגיות התוכן והמדיה, שיאפשרו לעסק לגדול כאן ועכשיו

-ולא נעצור שם: כל תכנית שיווקית אסטרטגית, שהגינו ואישרנו אתכם, יוצאת לפועל בזרוע מחלקת הפרסום שלנו.

בעלות מעסיק של עובד אחד בלבד, תקבל מחלקת שיווק לשירותך –

מנהלת שיווק, מעצבים גרפים, כותבי תוכן, מקדמי PPC , וובמאסטרים, קידום אורגני – הכל.

כל השיווק עלינו!
מהתכנון ועד הביצוע

בעל עסק,

לרשותך מנהלת שיווק צמודה, עם רקורד  של זכיה במכרזים בינלאומיים, נסיון ורקע בכיר בעבודה עם המותגים הגדולים בישראל + צוות דיגיטל העומד לרשותך באופן מלא.

BlogAbout בשיטת “הכל כלול”:

גם מנהלת שיווק, גם משרד פרסום דיגיטלי, גם מרקום וגם פיתוח עסקי. 

BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים,מומחים בתחומי השיווק הדיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

כל השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום עלינו. נקודה. 

בעל עסק,

תאר לעצמך ששכרת לעבודה מנהלת שיווק, מעצב גרפי כותבת תוכן, פלנרית אסטרטגית, בונה אתרים וצוות מקדמי PPC. על כל האופרציה הזו מנצחת מנהלת השיווק שלך, שמכירה כל פיפס בעסק שלך, חושבת איתך על מהלכי פיתוח עסקי ומביאה את כל המהלכים השיווקיים לידי ביצוע מוקפד.

זה מה שאנחנו עושים עם לקוחותינו החל מ2014: מתפקדים כמחלקת השיווק הפרטית של העסק – שוחים בביזנס,  מגדירים תוכניות שנתיות ומהלכי פיתוח עסקי, כמו כל מנהל שיווק העובד בחברה. 

אנחנו לא עוצרים שם ואחראים גם על כל התפעול  של מהלכי השיווק שהגינו, בזרוע משרד הפרסום שלנו.

השירות, מתאים לעסקים בינוניים.  נכון שבז’רגון הנפוץ, נהוג לאגד עסקים קטנים ובינוניים ביחד תחת הביטוי SMB, אבל בפועל, זה חוטא לצרכים היחודיים של עסקים בינוניים, אשר שונים מהותית מצרכיו של עסק קטן ודווקא אלו הבינוניים, נופלים  לא אחת בין הכסאות בכל הקשור לשיווק דיגיטלי:

מה זה עסק בינוני?

עסק שכבר יש לו אופרציה של מכירות ותפעול פנים ארגוני.

אולי גם יש לו מנהל שיווק שאחראי על “כל השיווק” אבל בפועל, אדם אחד לא יכול לדעת ולבצע “הכל” באותה מומחיות של ספקי משנה ולרוב עלות המעסיק של אותו מנהל שיווק, אינן כוללות את הצורך במעצבים גרפים, כותבי תוכן, מתכנתים, מקדמי PPC ועוד – שגם לאלה דרוש תקציב נפרד וניהול המכלה שעות, זמן ומשאבים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים לעסק –  באותו מחיר של אותו מנהל שיווק – את כל שירותי השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום של העסק.

איתנו עסקים בינונים כאלה, גדלים לשלב הבא.

עם רקורד של ניסיון עשיר בטיפול בלקוחות הגדולים במשק – מקוקה קולה, טרה, סנו, לוריאל ועוד, ועם רקורד של זכייה במכרזים בינלאומיים ללקוחות הגדולים בעולם (פררו רושה, מת”ל צעצועים) – אנחנו מביאים אסטרטגיות שיווק, תוכן ומדיה, לעסקים שרוצים להגיע לליגה של הגדולים.

בצניעות, בלי קשקשת, במומחיות שיא, ביעילות ועם הגדלת ראש תמידית.

אנחנו אנשי ביצוע שחושבים אסטרטגית, ואנשי אסטרטגיה שיודעים לבצע – ומהר.

מאיפה מתחילים? מהבריף:

בפגישת בריף, נגיע עם שאלון אותו נמלא ביחד: נלמד את העסק, המבנה הפנים ארגוני, הנכסים הדיגיטלים שיש או אין, סביבת התחרות, המטרות לרבעון הקרוב, לשנה ו ל- 5 השנים הבאות.

סיימנו את הבריף?

עכשיו צוות BlogAbout  דוגר על הבריף עם מידענות רשת, ניתוח SWOT, ניתוח הרגלי צריכת המדיה של קהלי המטרה שלכם ועוד, כדי לגבש עבורכם את תכנית הפעילות הרבעונית הראשונה בתוכן ובמדיה, המותאמת ליכולת הגידול של העסק ולתפעול הפנים ארגוני שלו.

זו תוכנית הפעילות הרבעונית הראשונה שלכם, עליה נדון עד לאישור.

מה עכשיו?

נגדיר מהלכי שיווק, הצעות ערך ומכר ונתרגם אותן לפורמטים ולמדיות בהן נפיץ את הצעותינו ללקוחות שלכם.

בכל רבעון נבנה תכנית חדשה המתכתבת עם הצרכים שלכם והתובנות שאספנו במהלך הדרך.

יוצרים תוכן מדביק בכל פורמט

מה אנחנו בונים?

דפי נחיתה, דיוורים, באנרים, כתבות, סקרים, אינפוגרפיקות, Ebboks , סרטוני וידיאו וכל פורמט שנועד להוציא לפועל את מטרות האסטרטגיה השיווקית.

אנחנו לא מחכים לבריפים! כמנהלי השיווק שלך, אנחנו יוצרים אותם ולפיהם בונים תוכן לכל פורמט רשת. וידיאו בתקציבי הפקה מצחיקים, אינפוגרפיקות באנימציה ועוד ועוד.

איך אנחנו כותבים?

תגידו אתם – הגעתם עד לחלק הזה באתר:)

הסוד לכתיבה נכונה הוא לאפיין את הטון והסגנון שתפור לעסק, ואז לתבל אותו עם כתיבה  שמתכתבת ומרפררת לפורמט,  בדיוק במשקל, בקצב ובזרימה שמתאימה לסוג הקהל שחקרנו.

ניהול המדיה

עכשיו כשיצרנו את התוכן הדרוש ושדרגנו את הנכסים הדיגטילים שלכם – אתם מוכנים לעשות קצת רעש:)

ננהל, נתפעל ונעקוב אחר הקמפיינים שיצרנו עבורכם במדיה.

נטמיע פיקסלים, מספרי טלפון יעודיים, נשדרג את האתר ודף הפייסבוק עם צ’טבוטים ונייצר אופטימיזציה יומיומית על כל קמפיין בכל אפיק מדיה.

קידום המדיה PPC מבוצע על ידי מוסמכי גוגל בכל הפלטרפורמות – גוגל, פייסבוק, אינסטגראם, לינקדין, טאבולה, אאוטבריין.

כל הזכויות שמורות לBlogAbout  בע”מ

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

צרו עמנו קשר
close slider

מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן