בשביל לגדול, חייבים לסגל חשיבה תוצאתית

כל עסק נמצא בשלב התפתחותי אחר ובדיוק בכלל זה יצרנו שלושה מודלים של גידול לעסקים.

עסקים בהקמה שונים משמעותית מעסקים שהגיעו לתקרת הזכוכית שלהם וכעת מחפשים את הדבר הגדול הבא.

שיווק דיגיטלי נכון , חייב לקחת את נקודת המוצא של כל עסק, ולתכנן משם את צורת הגידול שמתאימה לו – במוצר/ שירות בתוכן, במדיה.

3 מודלים של גידול, המותאמים לשלבים השונים בחיי העסק

מודל גידול לינארי 

מודל גידול זהיר "עקב בצד אגודל" ברמת סיכון נמוכה

מודל גידול אקספוננציאלי

מודל גידול מהיר ומיידי הנשען על מהלך פיתוח עסקי מוביל

מודל גידול דרך חדשנות

מודל קיצון המתאים לעסקים המגרדים את תקרת הזכוכית ולעסקים בהקמה

גלו איזה מודל גידול לעסק , מתאים למצב העסק היום

קחו 2 דקות וענו על שאלון ההתאמה שיגיד לכם באיזו נקודת מוצא העסק שלכם נמצא היום

ומהם המהלכים השיווקיים שיובילו אותו לשלב הבא

מנהלת שיווק דיגיטלי  +  משרד פרסום משלך, בחצי עלות המעסיק

מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ

מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו 15 הבדלים…

שירות צמוד יומיומי, המומחיות שלנו היא באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות שלא תמצא אצל מתחרים, הסכם לא מסנדל, אנחנו עובדים לטווח ארוך ולכן נותנים את הנשמה, אנחנו יוזמים ולא מחכים שיתנו לנו בריפים, הידע שלנו מבוסס ומוסמך, אין הגבלה או תמחור נוסף על כמות קמפיינים או על פלטפורמות, שיטת "הכל כלול" אצלנו היא שיטה יוזמת (בניגוד למשרדים אחרים- יודעים… באנו משם), ההשקעה שאתה משקיע היא קבועה בלי אותיות קטנות, אתה לא צריך לנהל אותנו, אנחנו בגובה העיניים.

בעבודה איתנו, גם אתה תדע לשלוף 15 תועלות על העסק שלך, שמבדלות ומוכרות עבורך, בתסריטי השיחה, באתר, בחתימות מייל, בחומרי המרקום ובקמפיינים.

איך תגדלו השנה?

לקוחות ממליצים

google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html