בשביל לגדול, חייבים לסגל חשיבה תוצאתית

כל עסק נמצא בשלב התפתחותי אחר.

עסקים בהקמה שונים משמעותית מעסקים שהגיעו לתקרת הזכוכית שלהם וכעת מחפשים את הדבר הגדול הבא.

שיווק דיגיטלי נכון , חייב לקחת את נקודת המוצא של כל עסק, ולתכנן משם את צורת הגידול שמתאימה לו – במוצר/ שירות בתוכן, במדיה.

3 מודלים של גידול, המותאמים לשלבים השונים בחיי העסק

מודל גידול לינארי 

מודל גידול זהיר “עקב בצד אגודל” ברמת סיכון נמוכה

מודל גידול אקספוננציאלי

מודל גידול מהיר ומיידי הנשען על מהלך פיתוח עסקי מוביל

מודל גידול דרך חדשנות

מודל קיצון המתאים לעסקים המגרדים את תקרת הזכוכית ולעסקים בהקמה

גלו איזה מודל גידול מתאים למצב העסק היום

קחו 2 דקות וענו על שאלון ההתאמה שיגיד לכם באיזו נקודת מוצא העסק שלכם נמצא היום

ומהם המהלכים השיווקיים שיובילו אותו לשלב הבא

צרו קשר

 גלה מה המהלך השיווקי שמתאים לעסק שלך

google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html
דילוג לתוכן