מזל טוב!

מודל הגידול שמתאים לעסק שלך הוא –

מודל גידול דרך חדשנות

 במודל גידול זה, אתה הולך לצאת מאזור הנוחות שלך ולייצר תוכן חדש, אופרציה תפעולית חדשה, ושיטות שיווק שלא היו לך

המודל הזה כמודל קיצון, מקים  מערך שיווקי “יש מאין” ולכן הוא מתאים גם  לעסקים המגרדים את תקרת הזכוכית של הכנסותיהם וגם לעסקים בהקמה.

אז איך מתנהל העסק שלך היום?

העסק שלך כבר פועל עם מערך פנים ארגוני שעובד, שיטה מסודרת למכירות ומגוון מחלקות מוצרים/ שירותים, שאתה יודע מה אחוז הרווחיות שלהם מכל פעילות החברה.

עסקים כאלה זקוקים לדבר הגדול הבא – למוצר/ שירות ייחודי חדש, או למדיה שטרם ניסו, שביכולתה לבנות אוטוריטה חדשה לארגון.

גידול דרך חדשנות, היא מציאת כל אותם אפיקי גידול שטרם נוסו בעבר ושיש בהם מידה של הימור והרפתקאה – כאן העסק נכנס למחוזות חדשים של חשיפה, המצאה, ייצור ועוד,  כמהלך פיתוח עסקי מוביל שעתיד לשנות את פני התנהלות היומיומית ואת צפי ההכנסות.

מהו מודל גידול דרך חדשנות?

הרעיון שעומד בבסיס מודל גידול זה, הוא יצירת חדשנות בכל הפרמטרים שמרכיבים את העשייה השיווקית של החברה:

מציאת אפיקי פרסום חדשים שלא היו בעבר

הגדרת ובניית חבילות/ שירותים חדשים/קטגורית מוצרים חדשה, שלא היתה בעבר

מציאת כל אותם גורמים לשיתופי פעולה שביכולתם להכניס אפיק הכנסות לעסק

כל אפיק פעולה כזה, הוא אפיק חדש לחברה שאם מתוכנן כהלכה, עשוי לייצר פלח הכנסות שלא היה בעבר.

איך עובדים במודל כזה?

מודל “גידול דרך חדשנות”, הוא יצירה של “משהו חדש”, לטובת הכנסות חדשות, או יצירה של חברה מהיסוד.

כאן, הפרמטרים שיכריעו את צורת העבודה הם”

קצב: האם בצורת גידול אקספוננציאלית, או “עקב בצד אגודל”?

תוכן: האם נבנה חבילות, מוצרים, שירותים מ”אפס? או נערוך את הקיים למשהו “חדש”?

למעשה מודל “גידול דרך חדשנות”, לוקח את כל הטוב שבעולמות מודלי הגידול האחרים ומתאים אותם למצב הספציפי של העסק ולמטרות הגידול שהגדיר.

דוגמא למודל גידול אקספוננציאלי

דוגמא למודל גידול “עקב בצד אגודל”

דוגמא 1 –

בנייה של מוצרים/ שירותים חדשים  שלא היו בעסק

בתרחיש זה אנחנו מדברים על מציאת אפיקי הכנסה חדשים לגמרי, שלא היו בעסק.

בניה של מוצרים/ שירותים חדשים, לרוב משנה את מוצר/ שירות הליבה של העסק, מתכתבת איתו ומאפשרת גידול של העסק דרך כלל המוצרים/ שירותים החדשים שנבנו + המוצרים/שירותים שנוצרו באופן טבעי, מהחיבור של כל מה שבנינו.

עבור מוצרים:

עבור חנות אונליין, אסטרטגית גידול אקספוננציאלי, יכולה להיות בניה של אריזות חדשות של מוצרים ביחד, ושאולי גם פונים לקהלים חדשים שטרם רכשו ממנה.

היא גם יכולה להיות שיתוף פעולה עם עסק משלים בקטגוריה, למכירה של מוצרים שטרם נמכרו בחברה.

עבור שירותים:

כאן נדבר על יצירה של שירותים חדשים:

-מתוך שירות הליבה של העסק

-כמהלך משלים באמצעות שיתופי פעולה -כאריזה מחודשת של השירות הקיים (ןועל כך בהרחבה בהמשך).

הרעיון כאן הוא בניה של מוצר או שירות מתוך הכרות מעמיקה עם עולם התוכן של העסק וקהלי המטרה שלו. 

דוגמא 2 –

עריכה ואריזה  של מוצרים/ שירותים קיימים ל”משהו חדש”

כאן אנחנו עורכים ואורזים מוצרים או שירותים קיימים ליצירת מוצר או שירות חדש.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מאתרים בכל מוצר או שירות את:

-סיטואצית הצריכה שלהם

-רכיבי התוכן שלהם

מפה אנו מתחילים למפות  – דרך טקטיקטת של חיבור או החסרה –  כיצד לבנות מחדש מוצרים או שירותים עם תועלת חדשה.

דוגמא 3- מוצרי איחוד

מוצרי איחוד הם בניה של מספר מוצרים/ שירותים שונים, לכדי מארז אחד, תוך בניית רציונל (למה) לרכוש את המארז.

לדוגמא – עבור מוצרים לפריטי נוי, ארזנו מספר פריטים לחבילות קונספט כמו “חבילת שדרוג לסלון” או “מארז חגים” הנמכר תוך איחוד מספר פריטים כחבילה אחת.

שימו לב שכל מוצר שנבנה כאן, הוא מוצר חדש לחלוטין המחייב בדיקה מחודשת של קהלי מטרה, מוטיבציות (מה יניע אותם לרכוש) וכתוצאה מכך- בניית תוכן והגדרת מדיה, הרלוונטיות לפילוח שהגדרנו.

דוגמא 4 – מוצרי החסרה 

אמנות ההחסרה – 

איך מינוס ומינוס יוצרים פלוס?

בניית מוצר החסרה, מתחילה באפיון כל התהליכים והרכיבים שבונים את המוצר או השירות.

לאחר שמיפינו אותם, נוכל להגדיר, אילו מהרכיבים יכול לעמוד בעצמו  (stand alone) כמוצר או כשירות עצמאי.

מצאנו רכיב כזה? הוא יהיה הבסיס שממנו נבנה מוצר או שירות עצמאי.

בואו נדבר בדוגמאות

עסק המוכר שירות מקוון לקהלים ישראליים, יכול תחת מודל גידול זה לפתח את אותו מוצר לחו”ל בשפה האנגלית.

עסק המוכר מוצרים, יכול תחת מודל גידול זה, ליצר שיתופי פעולה עם חברות משלימות בתחום שלו ולבנות ביחד חבילות ממכר משותפות וממותגות מחדש.

עסק שעד היום פעל במדיה הדיגיטלית בלבד, יכול תחת מודל גידול זה לשריין תקציבי יח”צ או תוכן שיווקי להופעות בטלוויזיה ולפרסום אוף ליין.

מהם עקרונות העבודה של מודל גידול באמצעות חדשנות?

כבר הבנתם..

כל מקרה ייבחן לגופו וכל מודל גידול באמצעות חדשנות, יקבע ויוכרע לפי מצב העסק היום וההזדמנויות בהן העסק טרם התפתח.

מה כדאי לך לבדוק עכשיו לפני שתתחיל עבודה תחת המודל?

האם יש לעסק את המשאבים, כוח האדם והאפשרויות להשקיע בצורה יסודית בנתיבים אלה?

האם העסק נמצא כבר בשלב הזה, או בשלבים מוקדמים יותר של גידול? 

אז מה אנחנו עושים? את כל זה

-אנחנו נמצא עבורכם את מודל הגידול שמתאים לעסק עכשיו

-נבנה ונאפיין את אסטרטגיות התוכן והמדיה, שיאפשרו לעסק לגדול כאן ועכשיו

-ולא נעצור שם: כל תכנית שיווקית אסטרטגית, שהגינו ואישרנו אתכם, יוצאת לפועל בזרוע מחלקת הפרסום שלנו.

בעלות מעסיק של עובד אחד בלבד, תקבל מחלקת שיווק לשירותך –

מנהלת שיווק, מעצבים גרפים, כותבי תוכן, מקדמי PPC , וובמאסטרים, קידום אורגני – הכל.

כל השיווק עלינו!
מהתכנון ועד הביצוע

בעל עסק,

לרשותך מנהלת שיווק צמודה, עם רקורד  של זכיה במכרזים בינלאומיים, נסיון ורקע בכיר בעבודה עם המותגים הגדולים בישראל + צוות דיגיטל העומד לרשותך באופן מלא.

BlogAbout בשיטת הכל כלול:

גם מנהלת שיווק, גם משרד פרסום דיגיטלי, גם מרקום וגם פיתוח עסקי. 

BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים, מומחים בתחומי השיווק הדיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק  דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

כל השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום עלינו. נקודה. 

בעל עסק,

תאר לעצמך ששכרת לעבודה מנהלת שיווק, מעצב גרפי כותבת תוכן, פלנרית אסטרטגית, בונה אתרים וצוות מקדמי PPC. על כל האופרציה הזו מנצחת מנהלת השיווק שלך, שמכירה כל פיפס בעסק שלך, חושבת איתך על מהלכי פיתוח עסקי ומביאה את כל המהלכים השיווקיים לידי ביצוע מוקפד.

זה מה שאנחנו עושים עם לקוחותינו החל מ2014: מתפקדים כמחלקת השיווק הפרטית של העסק – שוחים בביזנס,  מגדירים תוכניות שנתיות ומהלכי פיתוח עסקי, כמו כל מנהל שיווק העובד בחברה. 

אנחנו לא עוצרים שם ואחראים גם על כל התפעול  של מהלכי השיווק שהגינו, בזרוע משרד הפרסום שלנו.

השירות, מתאים לעסקים בינוניים.  נכון שבז’רגון הנפוץ, נהוג לאגד עסקים קטנים ובינוניים ביחד תחת הביטוי SMB, אבל בפועל, זה חוטא לצרכים היחודיים של עסקים בינוניים, אשר שונים מהותית מצרכיו של עסק קטן ודווקא אלו הבינוניים, נופלים  לא אחת בין הכסאות בכל הקשור לשיווק דיגיטלי:

מה זה עסק בינוני?

עסק שכבר יש לו אופרציה של מכירות ותפעול פנים ארגוני.

אולי גם יש לו מנהל שיווק שאחראי על “כל השיווק” אבל בפועל, אדם אחד לא יכול לדעת ולבצע “הכל” באותה מומחיות של ספקי משנה ולרוב עלות המעסיק של אותו מנהל שיווק, אינן כוללות את הצורך במעצבים גרפים, כותבי תוכן, מתכנתים, מקדמי PPC ועוד – שגם לאלה דרוש תקציב נפרד וניהול המכלה שעות, זמן ומשאבים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים לעסק –  באותו מחיר של אותו מנהל שיווק – את כל שירותי השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום של העסק.

איתנו עסקים בינונים כאלה, גדלים לשלב הבא.

עם רקורד של ניסיון עשיר בטיפול בלקוחות הגדולים במשק – מקוקה קולה, טרה, סנו, לוריאל ועוד, ועם רקורד של זכייה במכרזים בינלאומיים ללקוחות הגדולים בעולם (פררו רושה, מת”ל צעצועים) – אנחנו מביאים אסטרטגיות שיווק, תוכן ומדיה, לעסקים שרוצים להגיע לליגה של הגדולים.

בצניעות, בלי קשקשת, במומחיות שיא, ביעילות ועם הגדלת ראש תמידית.

אנחנו אנשי ביצוע שחושבים אסטרטגית, ואנשי אסטרטגיה שיודעים לבצע – ומהר.

מאיפה מתחילים? מהבריף:

בפגישת בריף, נגיע עם שאלון אותו נמלא ביחד: נלמד את העסק, המבנה הפנים ארגוני, הנכסים הדיגיטלים שיש או אין, סביבת התחרות, המטרות לרבעון הקרוב, לשנה ו ל- 5 השנים הבאות.

סיימנו את הבריף?

עכשיו צוות BlogAbout  דוגר על הבריף עם מידענות רשת, ניתוח SWOT, ניתוח הרגלי צריכת המדיה של קהלי המטרה שלכם ועוד, כדי לגבש עבורכם את תכנית הפעילות הרבעונית הראשונה בתוכן ובמדיה, המותאמת ליכולת הגידול של העסק ולתפעול הפנים ארגוני שלו.

זו תוכנית הפעילות הרבעונית הראשונה שלכם, עליה נדון עד לאישור.

מה עכשיו?

נגדיר מהלכי שיווק, הצעות ערך ומכר ונתרגם אותן לפורמטים ולמדיות בהן נפיץ את הצעותינו ללקוחות שלכם.

בכל רבעון נבנה תכנית חדשה המתכתבת עם הצרכים שלכם והתובנות שאספנו במהלך הדרך.

יוצרים תוכן מדביק בכל פורמט

מה אנחנו בונים?

דפי נחיתה, דיוורים, באנרים, כתבות, סקרים, אינפוגרפיקות, Ebboks , סרטוני וידיאו וכל פורמט שנועד להוציא לפועל את מטרות האסטרטגיה השיווקית.

אנחנו לא מחכים לבריפים! כמנהלי השיווק שלך, אנחנו יוצרים אותם ולפיהם בונים תוכן לכל פורמט רשת. וידיאו בתקציבי הפקה מצחיקים, אינפוגרפיקות באנימציה ועוד ועוד.

איך אנחנו כותבים?

תגידו אתם – הגעתם עד לחלק הזה באתר:)

הסוד לכתיבה נכונה הוא לאפיין את הטון והסגנון שתפור לעסק, ואז לתבל אותו עם כתיבה  שמתכתבת ומרפררת לפורמט,  בדיוק במשקל, בקצב ובזרימה שמתאימה לסוג הקהל שחקרנו.

ניהול המדיה

עכשיו כשיצרנו את התוכן הדרוש ושדרגנו את הנכסים הדיגטילים שלכם – אתם מוכנים לעשות קצת רעש:)

ננהל, נתפעל ונעקוב אחר הקמפיינים שיצרנו עבורכם במדיה.

נטמיע פיקסלים, מספרי טלפון יעודיים, נשדרג את האתר ודף הפייסבוק עם צ’טבוטים ונייצר אופטימיזציה יומיומית על כל קמפיין בכל אפיק מדיה.

קידום המדיה PPC מבוצע על ידי מוסמכי גוגל בכל הפלטרפורמות – גוגל, פייסבוק, אינסטגראם, לינקדין, טאבולה, אאוטבריין.

כל הזכויות שמורות לBlogAbout  בע”מ

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

צרו עמנו קשר
close slider

מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן