מזל טוב!

מודל הגידול שמתאים לעסק שלך הוא –

מודל גידול אקספוננציאלי

מודל הגידול שמתאים לעסק שלך, הוא מודל גידול שמשמעותו הזנקה של העסק כאן ועכשיו – “מודל גידול אקספוננציאלי” 

מהו מודל גידול אקספוננציאלי?

מודל גידול אקספוננציאלי הוא מודל גידול מהיר ומיידי, שנשען על מהלך אחד מוביל, או כמה מהלכים, שנבנו במיוחד לצורך הגידול.

אסטרטגית גידול זו, נשענת על מהלכים שיווקיים חדשים, שנבנו במיוחד לצורך הגידול.

תחת אסטרטגיה זו, אנחנו מייצרים ומשווקים מוצרים ושירותים חדשים לעסק: בין אן על ידי בניה מ”אפס”, או בין אם על ידי עריכה ואריזה מחודשת, של מוצרים/ שירותים קיימים.

תחת מודל גידול כזה, אתה תדע מהם המהלכים השיווקיים שיהפכו את תמונת המצב בעסק, וישנו לא רק את מחזור המכירות, אלא את:

– ההתנהלות הפנים ארגונית

-מצבת כוח האדם

-צורת העבודה וההשקעה של השיווק במדיה

אז איך מתנהל העסק שלך היום?

העסק  פועל עם מערך פנים ארגוני שעובד, שיטה מסודרת למכירות ואולי יש גם מנהל שיווק או מקדם דיגיטלי/ חברת פרסום דיגיטלית.

יש לך ולעסק כבר ידע נצבר: אתה יודע מי הלקוחות שלך, מה עובד ומה פחות עובד בשיווק.

אתה משפר ומשכלל את שיטות העבודה  כל הזמן כדי למכור יותר ולהביא יותר ערך. אבל איכשהו משהו מתפספס – יש לך מלא רעיונות בראש והם לא מספיקים לצאת לפועל. אתה טובע בעבודה על השוטף ובפתרון בעיות, והפיתוח העסקי של העסק , מתבזבז ולא קורה.

לעסקים כאלה –  יש את כל המשאבים הפנים ארגוניים, הידע והרזרבות, שיכולות להיות מושקעות באפיקים הנכונים, כדי להראות גידול. 

נשמע מוכר?

לעסקים כאלה, מתאים מודל הגידול הנועז והמהיר ביותר לתוצאות כאן ועכשיו – מודל גידול אקספוננציאלי:

על מה נדבר במודל גידול אקספוננציאלי?

נדבר על בנייה של מוצרים או שירותים חדשים שלא היו בעסק, כדי שיניבו לך אפיקי הכנסה חדשים לגמרי.

נדבר גם, על עריכת מוצרים או שירותים קיימים, בצורה של “החסרה” או “חיבור”.

מה זה אומר?

שאו שנחסיר רכיב משמעותי משירות או ממוצר שאתה מוכר היום, או שניצור איחוד של מספר מוצרים או שירותים.

נסקור גם את המשימות שחייבים לבצע במדיה, לאחר שבנית את מוצרי התוכן החדשים שלך, ואיך להערך גם ברמה התפעולית.

תרחיש 1 –

בנייה של מוצרים/ שירותים חדשים  שלא היו בעסק

בתרחיש זה אנחנו מדברים על מציאת אפיקי הכנסה חדשים לגמרי, שלא היו בעסק.

בניה של מוצרים/ שירותים חדשים, לרוב משנה את מוצר/ שירות הליבה של העסק, מתכתבת איתו ומאפשרת גידול של העסק, דרך כלל המוצרים/ שירותים החדשים שנבנו + המוצרים/שירותים שנוצרו באופן טבעי, מהחיבור של כל מה שבנינו.

עבור מוצרים:

עבור חנות אונליין, אסטרטגית גידול אקספוננציאלי, יכולה להיות בניה של אריזות חדשות של מוצרים ביחד, ושאולי גם פונים לקהלים חדשים שטרם רכשו ממנה.

היא גם יכולה להיות שיתוף פעולה עם עסק משלים בקטגוריה, למכירה של מוצרים שטרם נמכרו בחברה.

עבור שירותים:

כאן נדבר על יצירה של שירותים חדשים:

-מתוך שירות הליבה של העסק

-כמהלך משלים באמצעות שיתופי פעולה – כאריזה מחודשת של השירות הקיים 

הרעיון כאן הוא בניה של מוצר או שירות מתוך הכרות מעמיקה עם עולם התוכן של העסק וקהלי המטרה שלו. 

תרחיש 2 –

עריכה ואריזה  של מוצרים/ שירותים קיימים ל”משהו חדש”

כאן אנחנו עורכים ואורזים מוצרים או שירותים קיימים ליצירת מוצר או שירות חדש.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מאתרים בכל מוצר או שירות את:

-סיטואצית הצריכה שלהם

-רכיבי התוכן שלהם

מפה אנו מתחילים למפות  – דרך טקטיקות של חיבור או החסרה –  כיצד לבנות מחדש מוצרים או שירותים עם תועלת חדשה.

הידעתם?

תרחיש זה נפוץ מאוד באסטרטגיית  “גידול אקספוננציאלי”, שכן הוא קל  ומתבקש ליישום, בהיותו נשען על הקיים.

מהם עקרונות העבודה של  מודל גידול אקספוננציאלי?

עיקר העבודה תחת מודל כזה, הוא מציאת אפיקים חדשים להכנסות חדשות.

האפיקים החדשים יהיו ברמת בניית מוצר/שירות חדש, וכפועל יוצא הם ישנו לחלוטין את צורת הפרסום והשיווק:

קהלי מטרה: נאתר קהלי מטרה חדשים רלוונטים לעסק ולהם נבנה מוצרים חדשים או להפך- מתוך סל המוצרים החדשים שבנינו, נאפיין את סגמנט הקהלים הפוטציאלים ביותר לרכוש

תמהילי מדיה: נגדיר אילו תמהילי מדיה יתאימו לקהלים ולמוצרים החדשים שבנינו וטרגטנו

עולמות תוכן: נגדיר את עולמות התוכן למוצרים/ שירותים חדשים שבנינו – אולי שפה חדשה? טון וסגנון אחר מהקיים?

מוצרי החסרה 

אמנות ההחסרה – 

איך מינוס ומינוס יוצרים פלוס?

בניית מוצר החסרה, מתחילה באפיון כל התהליכים והרכיבים שבונים את המוצר או השירות.

לאחר שמיפינו אותם, נוכל להגדיר, אילו מהרכיבים יכול לעמוד בעצמו  (stand alone) כמוצר או כשירות עצמאי.

מצאנו רכיב כזה? הוא יהיה הבסיס שממנו נבנה מוצר או שירות עצמאי.

בואו נדבר בדוגמאות:

עבור לקוח מתחום הקורסים המשווק קורס הורים, פירקנו את הקורס לפי סילבוס התכנים שבו, ויצרנו תתי קורסים, המוקדשים כל אחד לפן אחר מתוך קורס ההורים היחידי שנמכר עד כה בחברה.

מתוך קורס המלמד שיטה, פירקנו את השיטה לתתי התמחויות ויצרנו קורסים יעודיים לתיווך שפה, לתיווך חשבון, לצורות התנהלות בבית וכיו”ב.

זאת אמנות ההחסרה:

זיהינו מתוך התוכן הפדגוגי של הקורסים, את תתי הקטגוריות שיכולות להוות מערכי שיעור עצמאיים וארזנו אותם לקורסים נפרדים. כתוצאה מכך – הצלחנו לייצר לחברה, 5 קורסים שונים הנמכרים לקהלי מטרה שונים ומוטיבציות שונות (קורס חשבון / קורס הרגלי למידה / קורס התנהגותי וכיו”ב). גם רף ההכנסות עלה בהתאם שכן זו צורת גידול אקספוננציאלית.

מוצרי החסרה בצורת הצריכה

כאן אנחנו מדברים על מוצרים או שירותים, שנמכרים בסיטואצית צריכה אחרת ממה שהיה עד היום.

למשל, עבור לקוח המספק שירות מכירה של ציוד רפואי, שמתבצע בבית המטופל,  יצרנו שירות ייעוץ למטופל בביתו (עוד לפני שלב מכירת המוצרים) בתשלום נפרד.

כך יצרנו חבילות שונות של שירותים/ מוצרים, העונים על דרישות תקציב שונות וצרכים שונים בקרב קהלי המטרה.

מוצרי איחוד

מוצרי איחוד הם בניה של מספר מוצרים/ שירותים שונים, לכדי מארז אחד, תוך בניית רציונל (למה) לרכוש את המארז.

לדוגמא – עבור מוצרים לפריטי נוי, ארזנו מספר פריטים לחבילות קונספט כמו “חבילת שדרוג לסלון” או “מארז חגים” הנמכר תוך איחוד מספר פריטים כחבילה אחת.

שימו לב שכל מוצר שנבנה כאן, הוא מוצר חדש לחלוטין המחייב בדיקה מחודשת של קהלי מטרה, מוטיבציות (מה יניע אותם לרכוש) וכתוצאה מכך- בניית תוכן והגדרת מדיה, הרלוונטיות לפילוח שהגדרנו.

מודל גידול אקספונציאלי מחייב  אסטרטגיה שיווקית הנשענת על מחקרי SWOT, בדיקת מצב הקטגוריה והתחרות, הטון והסגנון ומצב המכירות כיום.

מה לעשות עכשיו? פשוט ליצור איתנו קשר כדי שנבצע בעבורך את כל זה.

אז מה אנחנו עושים? את כל זה

-אנחנו נמצא עבורכם את מודל הגידול שמתאים לעסק עכשיו

-נבנה ונאפיין את אסטרטגיות התוכן והמדיה, שיאפשרו לעסק לגדול כאן ועכשיו

-ולא נעצור שם: כל תכנית שיווקית אסטרטגית, שהגינו ואישרנו אתכם, יוצאת לפועל בזרוע מחלקת הפרסום שלנו.

בעלות מעסיק של עובד אחד בלבד, תקבל מחלקת שיווק לשירותך –

מנהלת שיווק, מעצבים גרפים, כותבי תוכן, מקדמי PPC , וובמאסטרים, קידום אורגני – הכל.

כל השיווק עלינו!
מהתכנון ועד הביצוע

בעל עסק,

לרשותך מנהלת שיווק צמודה, עם רקורד  של זכיה במכרזים בינלאומיים, נסיון ורקע בכיר בעבודה עם המותגים הגדולים בישראל + צוות דיגיטל העומד לרשותך באופן מלא.

BlogAbout בשיטת הכל כלול:

גם מנהלת שיווק, גם משרד פרסום דיגיטלי, גם מרקום וגם פיתוח עסקי. 

BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים, מומחים בתחומי השיווק הדיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק  דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

כל השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום עלינו. נקודה. 

בעל עסק,

תאר לעצמך ששכרת לעבודה מנהלת שיווק, מעצב גרפי כותבת תוכן, פלנרית אסטרטגית, בונה אתרים וצוות מקדמי PPC. על כל האופרציה הזו מנצחת מנהלת השיווק שלך, שמכירה כל פיפס בעסק שלך, חושבת איתך על מהלכי פיתוח עסקי ומביאה את כל המהלכים השיווקיים לידי ביצוע מוקפד.

זה מה שאנחנו עושים עם לקוחותינו החל מ2014: מתפקדים כמחלקת השיווק הפרטית של העסק – שוחים בביזנס,  מגדירים תוכניות שנתיות ומהלכי פיתוח עסקי, כמו כל מנהל שיווק העובד בחברה. 

אנחנו לא עוצרים שם ואחראים גם על כל התפעול  של מהלכי השיווק שהגינו, בזרוע משרד הפרסום שלנו.

השירות, מתאים לעסקים בינוניים.  נכון שבז’רגון הנפוץ, נהוג לאגד עסקים קטנים ובינוניים ביחד תחת הביטוי SMB, אבל בפועל, זה חוטא לצרכים היחודיים של עסקים בינוניים, אשר שונים מהותית מצרכיו של עסק קטן ודווקא אלו הבינוניים, נופלים  לא אחת בין הכסאות בכל הקשור לשיווק דיגיטלי:

מה זה עסק בינוני?

עסק שכבר יש לו אופרציה של מכירות ותפעול פנים ארגוני.

אולי גם יש לו מנהל שיווק שאחראי על “כל השיווק” אבל בפועל, אדם אחד לא יכול לדעת ולבצע “הכל” באותה מומחיות של ספקי משנה ולרוב עלות המעסיק של אותו מנהל שיווק, אינן כוללות את הצורך במעצבים גרפים, כותבי תוכן, מתכנתים, מקדמי PPC ועוד – שגם לאלה דרוש תקציב נפרד וניהול המכלה שעות, זמן ומשאבים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים לעסק –  באותו מחיר של אותו מנהל שיווק – את כל שירותי השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום של העסק.

איתנו עסקים בינונים כאלה, גדלים לשלב הבא.

עם רקורד של ניסיון עשיר בטיפול בלקוחות הגדולים במשק – מקוקה קולה, טרה, סנו, לוריאל ועוד, ועם רקורד של זכייה במכרזים בינלאומיים ללקוחות הגדולים בעולם (פררו רושה, מת”ל צעצועים) – אנחנו מביאים אסטרטגיות שיווק, תוכן ומדיה, לעסקים שרוצים להגיע לליגה של הגדולים.

בצניעות, בלי קשקשת, במומחיות שיא, ביעילות ועם הגדלת ראש תמידית.

אנחנו אנשי ביצוע שחושבים אסטרטגית, ואנשי אסטרטגיה שיודעים לבצע – ומהר.

מאיפה מתחילים? מהבריף:

בפגישת בריף, נגיע עם שאלון אותו נמלא ביחד: נלמד את העסק, המבנה הפנים ארגוני, הנכסים הדיגיטלים שיש או אין, סביבת התחרות, המטרות לרבעון הקרוב, לשנה ו ל- 5 השנים הבאות.

סיימנו את הבריף?

עכשיו צוות BlogAbout  דוגר על הבריף עם מידענות רשת, ניתוח SWOT, ניתוח הרגלי צריכת המדיה של קהלי המטרה שלכם ועוד, כדי לגבש עבורכם את תכנית הפעילות הרבעונית הראשונה בתוכן ובמדיה, המותאמת ליכולת הגידול של העסק ולתפעול הפנים ארגוני שלו.

זו תוכנית הפעילות הרבעונית הראשונה שלכם, עליה נדון עד לאישור.

מה עכשיו?

נגדיר מהלכי שיווק, הצעות ערך ומכר ונתרגם אותן לפורמטים ולמדיות בהן נפיץ את הצעותינו ללקוחות שלכם.

בכל רבעון נבנה תכנית חדשה המתכתבת עם הצרכים שלכם והתובנות שאספנו במהלך הדרך.

יוצרים תוכן מדביק בכל פורמט

מה אנחנו בונים?

דפי נחיתה, דיוורים, באנרים, כתבות, סקרים, אינפוגרפיקות, Ebboks , סרטוני וידיאו וכל פורמט שנועד להוציא לפועל את מטרות האסטרטגיה השיווקית.

אנחנו לא מחכים לבריפים! כמנהלי השיווק שלך, אנחנו יוצרים אותם ולפיהם בונים תוכן לכל פורמט רשת. וידיאו בתקציבי הפקה מצחיקים, אינפוגרפיקות באנימציה ועוד ועוד.

איך אנחנו כותבים?

תגידו אתם – הגעתם עד לחלק הזה באתר:)

הסוד לכתיבה נכונה הוא לאפיין את הטון והסגנון שתפור לעסק, ואז לתבל אותו עם כתיבה  שמתכתבת ומרפררת לפורמט,  בדיוק במשקל, בקצב ובזרימה שמתאימה לסוג הקהל שחקרנו.

ניהול המדיה

עכשיו כשיצרנו את התוכן הדרוש ושדרגנו את הנכסים הדיגטילים שלכם – אתם מוכנים לעשות קצת רעש:)

ננהל, נתפעל ונעקוב אחר הקמפיינים שיצרנו עבורכם במדיה.

נטמיע פיקסלים, מספרי טלפון יעודיים, נשדרג את האתר ודף הפייסבוק עם צ’טבוטים ונייצר אופטימיזציה יומיומית על כל קמפיין בכל אפיק מדיה.

קידום המדיה PPC מבוצע על ידי מוסמכי גוגל בכל הפלטרפורמות – גוגל, פייסבוק, אינסטגראם, לינקדין, טאבולה, אאוטבריין.

כל הזכויות שמורות לBlogAbout  בע”מ

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

צרו עמנו קשר
close slider

מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן