שיווקי-

עולם השיווק מעולם לא היה מרתק יותר להבין את הטבע האנושי להבין את הראש של הצרכנים להבין איך אנחנו המפרסמים נופלים למלכודות של עצמינו ואיך קהלי המטרה שלנו באמת מתנהגים ומה עומד מאחורי כל התנהגות צרכנית ברשת. קורס הכי מקיף הכי גדול לבעלי עסקים שיוכלו לבקר משווקים ולמשווקים דיגיטלים שיוכלו להשתפר. אנחנו מביאים את הפלנינג עם עשיה רבת שנים של זכיה במכרזים בינלאומיים ואסטרטגיות תוכן ומדיה זה מה שאני עושה כבר 20 שנה. את  כל הידע הזהז לקח לי הרבה זמן לכתוב ולעבד ולשכלל ולא הוצאנו את המוצר הזה עד שהוא היה פשוט מושלם. אני גאה להוציא את המוצר הזה החוצה לתת אותו במחיר שווה לכל נפש ולתת פה ערך שאתם לא תמצאו בשום מקום אחר.

עסק שיודע לדבר את הרצונות, הצרכים והחשקים של הלקוחות שלו, הוא עסק שמוכר יותר

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים להיכנס לראש של הלקוח שלכם, לדעת מה הוא רוצה, ואיך לספק לו את הרצון הזה:

האם הייתם מצליחים להשפיע עליו יותר? (ברור)

האם הייתם מגלים שתהליך העבודה שלכם, נהיה מדוייק ויעיל יותר? (בטח שברור)

והאם הייתם מוכרים יותר? (כן, כן וכן)

“מה הלקוח רוצה”, הוא הקורס הכי מושקע, שנעשה בתחום השיווק הדיגיטלי: 12 שיעורים מוקלטים הכוללים הדגמות, דוגמאות מהשטח ואסטרטגיות תוכן מוכחות.

הכלים שתקבלו בקורס, יאפשרו לכם לעבוד כך, שכל נקודת מגע עם הלקוח, תדע לעשות את הדבר הפשוט הזה – לענות על הרצון שלו, בכל מצב תודעה, תחת כל מוטיבציה, בכל מכשיר ובכל מדיום.

כדי שתוכלו לענות על הרצון של הלקוח שלכם, אתם תדעו מה מייחד את העסק שלכם, מה הבידול שלו, מה החוזקות  ומה המסרים שיצור מכנים משותפים בים העבק שלכןם לעולם הערכים והרצונות והמוטיבציו תשל הלקוחות שלכם. אתם הולכים להכיר את העסק שלכםן ואת הלקוח שלכם כל כך טוב, עד שפשוט תרגישו שאתם המערכת יחסים עם אהוב מוכר.

כי כולנו יודעים –  עסק שיודע לדבר את הרצונות, הצרכים והחשקים של הלקוחות שלו, הוא עסק שמוכר יותר.

סילבוס הקורס

לאחר סיום הכתיבה לתת ספוילרים בביטויים ושפה מהקורס

כל הדף ישתנה ככל שאני כותבת את הקורס

דמותו של צרכן הרשת 

איך הוא מתנהג ולמה?

הלקוח שלנו רוצה דברים אחרים לגמרי, בכל שעה ביום, בכל סיטואציה בה הוא צורך תוכן ובכל מכשיר בו הוא משתמש (סלולר/ מחשב נייח, טאבלט).

מתי הוא משועמם ורוצה מסרים “קלילים” או “משעשעים? מתי הוא מחפש פתרון לבעיה ? ומתי פשוט מתחשק לו לדבר?

אם נבין איפה כל מוטיבציה מתרחשת ביום, במכשיר ובכלי המדיה, נוכל לדייק את המסרים שלנו ללקוח, בכל סיטואציה בה הוא צורך את התוכן שלנו.

בחלק זה נסקור את אמצעי המדיה השונים (פייסבוק, אינסטגראם, גוגל, טאבולה וכו) ונבין איזה סוג של תוכן מתאים לאיזה סוד של של כלי מדיה, ומדוע.

מי זאת רבקה מנהריה?

אמנות  יצירת הפרסונה

בחלק זה נבין איך להבין את הלקוח שלנו. נכון, אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו מחפשים ומה הם מעוניינים לרכוש. אבל האם עצרתם ושאלתם מהם המכנים המשותפים ללקוחות שלכם?האם יש להם מאפינים בהתנהגות או אפילו באישיות? בהעדפות, בתחומי הענין ובערכים?

נלמד מהי יצירת פרסונה ואיך לבנות אותה. יצירת פרסונה תאשר לכם לגלות המון על הלקוח שלכם – מה הוא אוהב, איפה הוא גר, מה מעניין אותו ואילו ערכין מדברים אליו?

זה הבסיס שממנו נוכל לדייק כל תוכן וכל מסר שנפיץ לו.

כשאנחנו מדברים בשפה של הלקוח ומייצרים הזדהות, קל יותר להתחבר לרצונות שלו.

המסרים הנכונים ללקוח

נלמד לייצר תוכן משכנע

עכשיו כשאנחנו מכירים את הלקוח שלנו ויודעים מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה מעניין אותו ובמה הוא מאמין, זה הזמן להתאים את המסרים השיווקים שלנו בכל נקודת מגע איתו, כדי שהלקוח שלנו יאהב אותנו בחזרה.

איך יוצרים תוכן מדביק ומשכנע? ממה להמנע? איך לא להישמע גנרי וסופרלטסיבי ? ואיך לייצר את נקודת הבידול? פרק תוכן עשיר עם המון טיפים ליצירת תוכן מדביק משכנע ובעיקר – מוכר.

מתי לדבר עם הלקוח?

תרחישי מסע צרכן -להעתיק ולהדביק

כשהצרכן שלנו נחשף למסר, הוא מתלבט ורק אחרי שהוא עובר תהליך (עם עצמו)- הוא יחליט אם להרים טלפון/ להשאיר פרטים בטופס או לרכוש מוצר אונליין. השלב הזה בין הרגע שהוא פגש במסר שלנו ועד לרגע שהוא ביצע איזושהי פעולה לכיוון העסק שלנו, נקרא “מסע הצרכן”:

בחלק זה נעניק תרחישי מסע צרכן שפשוט קל להעתיק ולהדביק לעסק שלכם- מה סוג התוכן שמתאים לכל שלב במסע הצרכן של הלקוח:נלמד איזה מסר להעביר ואיך בכל פטפורמת מדיה- מה נאמר בגוגל בפייסבוק , באינסטגרם וכיו”ב. ונעניק שיטות בדוקות ליצירת מסעות צרכניים שעובדים.

איך העסק שלך מדבר?

יצירת הבידול והשפה של העסק 

אז מה לכתוב במודעה לפייסבוק? בגוגל? באתר? ובדף הנחיתה? בחלק זה נעניק טיפים שפשוט קל להעתיק ולהדביק וליישם בכל נקודת ממשק עם הלקוח. נעבור על אסטרטגיות התוכן שיעזרו לכם לייצר טון, סגנון ושפה מבדלת לעסק שלכם. פרק עשיר בדוגמאות מלקוחות שאנו מטפלים בהם יום יום.

פרק בונוס

מהלכי פיתוח עסקי שיגדילו את העסק

הצצה לאסטרטגיות גידול שמותאמות לכל נקודת התחלה של העסק. בחלק זה תצענו על שאלון ותופנו לאחר חיוב תוצאות השאלון שלכם, למודל הגידול שמתאים לעסק שלכם.  תקבלו  טיפים ומידע באילו כיוונים לפתח את העסק עכשיו לאור מצב העסק כיום ומה הכיוונים שיובילו אותו לשלב הבא. פרק בונוס סופר משמעותי וחשוב, לכל עסק שרוצה לגדול.

קבלו את הכלי המשמעותי ביותר להזנקת העסק 

בעלות השקה של 1200 ש”ח בלבד

12 שיעורי תוכן מוקלטים תחת 5 פרקי נושא

התוכן זמין לצפייה כל הזמן ומכל מכשיר

תמיכה בשאלות בפניה ישירה במייל

הכלים והיכולות שתקבלו בקורס

יכולת השפעה

באמצעות פיצוח הרצונות של הלקוח, נוכל  לדעת כיצד לשכלל את היכולת להשפיע במסרים, בחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, וביכולת המשיכה של לקוחות חדשים.

 

עליה ביכולת המכירה של העסק

הקורס עוסק בקשר שלנו מול הלקוח: מצד אחד- נבין מה הלקוח רוצה בכל נקודת מגע איתו, ומצד שני – נבין, מה עלינו כבעלי העסק, לומר ללקוח בכל נקודת מגע.

אנחנו נדע איך לתקשר עם הלקוח בכל זמן ובכל סיטואציה. 

העשייה השיווקית תהיה מדוייקת יותר ובאופן טבעי – מוכרת יותר.

מציאת הבידול לעסק

היכולת לדבר ללקוח תשתכלל ליכולת לדבר עם הלקוח, בצורה בה כל אינטרקציה זורמת בתדר שלו ועונה על הרצונות שלו . זו הזדמנות פז לבניית קרבה ואמון למול הלקוח  ואנחנו נלמד כיצד לעשות את זה אנחנו נבנה ונגדיר מי אנחנו, מה העסק שלי נותן מה הערכים והאגנדו תשלו כדי שנוכל לדבר ללקוח שלנו  הצורה שכל מגע כל דיבור וכל פניה תקלע בול הרצונות שלו ובציפיות שלו. ברגע שנדע לדלוט ולשכלל את ה כל נקודת מגע עם הלקוח תהיה אפקטיהית הרבה יותר וכתואצה0 אתם תוכלו לגייס הרבה יותר לקוחות כמוהו.

בצורה שמשליכה על העסק עצמו: 

בקורס נגלה את השפה, הטון והסגנון שמבדלים את העסק, ושיוצרים ללקוח את התחושה שזה עסק שהוא חייב להכיר.

שם ומומחיות לעסק

עסק שמדבר ללקוחות שלו בצורה מדוייקת, נגישה ופרקטית, הוא עסק שמעיד על מומחיות ומקצועיות.

אנחנו נלמד בקורס כיצד לצאת מהעולמות הגנריים של סופרלטיבים, שלא מקדמים את הבידול של העסק (כולם אמינים ומקצועיים, נכון?) ולספק ערך ששמור לעסק ומחזק את האוטוריטה שלו.

זיהוי והגדרת המוטיבציות שמניעות בני אדם

אם היינו צריכים לבחור יכולת אחת של הקורס הזה, היינו בוחרים את ז ו- היכולת להבין את  המוטיבציות שמניעות בני אדם.

ברגע שנבין מה מניע אנשים, מה המוטיבציות הכמוסות מאחורי בעיות וחשקים, למה פרסום עובד על אנשים מסויימים ועל אחרים לא, ומתי הזמן הנכון לפנות אליהם, נגלה כלי עוצמתי לשיווק:

הכלי הזה הוא הבסיס האסטרטגי שכל עסק חייב ושמניע כל פעולה ברשת – הבנת המוטיבציות הבסיסיות ביותר של בני אדם, לעשות ולפעול

למי הקורס מתאים?

בעלי עסקים

בעלים, מנכלי חברות, מנהלי שיווק וכל מי שמבין שהדרך לשיווק אפקטיבי, טמונה באסטרטגיות תוכן ומדיה – כאלה שבנויות על הכרות מעמיקה עם הלקוחות ועל היכולת להתאים את המסר הנכון בזמן הנכון.

בין אם אתם נעזרים בחברת שיווק דיגיטלי, או מפרסמים את העסק בעצמכם,  קורס זה יעניק לכם כלים לבקר ולבחון כל פעילות דיגיטלית ולדעת בעצמכם כיצד ליצור את בסיס האסטרטגיה החיוני למכירות העסק.

מקדמים ומשווקים דיגיטלים

פרילנסרים, עוסקים מורשים, חברות שיווק דיגיטלי, המבינים שידע טכני אינו מספיק ושלדעת להעלות מודעות בגוגל או לפרסם סטוריס, חייב להיות מגובה באסטרטגיית שיווק שנבנתה נכון.

בקורס תקבלו כלים מה לכתוב, למי, באיזה כלי מדיה ומתי, כדי שתוכלו לבנות תוכניות תוכן ומדיה שיקפיצו את הלקוחות שלכם קדימה

שנכיר?

אנחנו בלוג אבאוט –  חברה בע”מ, פעילה החל משנת 2014 המהווה מחלקת שיווק להשכרה + משרד פרסום דיגיטלי.

בלוג אבאוט  – BlogAbout  מהווה קופראטיב השיווק הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל – צוות בעלי חברות ופרילנסרים, העובדים במשותף ומספקים ללקוחותינו מעטפת מלאה של משרד פרסום דיגיטלי+ מחלקת שיווק פרטית משלהם – משלב אסטרטגית השיווק, הפיתוח העסקי, אסטרטגיות התוכן ותכנון המדיה. כל זה עד לביצוע בזרוע משרד הפרסום שלנו.

עם רקורד של עשרות שנים, קבלות באסטרטגיה שיווקית הכוללות זכייה ודירוג במקום הראשון (פעמיים!) במכרזים בינלאומיים, ועם פול לקוחות נאמן  וגדל, אנחנו מביאים לכם את הקורס הכי חשוב והכי מושקע שנעשה בתחום השיווק הדיגיטלי:

לראשונה, תוכלו לקבל את כל התורה שאנחנו מיישמים ללקוחותינו  יום יום, במארז מוקפד, מושקע ופרקטי וגם במחירים שפויים

קבלו את הכלי המשמעותי ביותר להזנקת העסק 

בעלות השקה של 590 ש”ח בלבד

12 שיעורי תוכן מוקלטים תחת 5 פרקי נושא

התוכן זמין לצפייה כל הזמן ומכל מכשיר

תמיכה בשאלות בפניה ישירה במייל

שאלות ותשובות

נכון. וזה בדיוק היתרון שלנו:

כמשרד שיווק ופרסום דיגיטלי ללקוחות בינוניים, זה פשוט מתבקש שנארוז את כל הידע שצברנו לתועלת עסקים שעדיין לא הגדירו תהליכי שיווק ופיתוח עסקי, וגם למקדמים ולמשווקים, שזקוקים לפן האסטרטגי, כדי שיוכלו למכור יותר ללקוחותיהם.

הידע שתרכשו כאן, יהפוך את העשייה שלכם מעשייה של כיבוי שריפות, לעשייה מסודרת ושיטתית שמכוונת למטרה אחת – גידול.

תרשו לנו לחדד את השאלה – במה שונה הקורס הזה מכל קורס לשיווק דיגיטלי, וובינר חינמי, סרטון וידיאו על איך לפרסם בפייסבוק,  וחוברת הדרכה עם שיטות להגברת מכירות באמצעות כותרות משכנעות?

במה הקורס הזה שונה??

חידדנו את השאלה שלכם, כי רצינו להראות שהשוני בין הקורס הזה, לבין כל מה שרץ ברשת,  הוא כמו להשוות בין שני רופאים – אחד מומחה לכף הרגל והשני מנתח מוח.

שניהם רופאים נכון, אבל כל אחד יודע לטפל בחלק אחר לחלוטין של הגוף. זאת ועוד – מנתח המוח מציל את המערכת החשובה ביותר של הגוף שבלעדיה גם כף הרגל, לא תוכל לתפקד. הבנתם איפה הקורס שלנו במשל? עכשיו ברצינות:

יש כל כך הרבה כלים טקטיים שמספרים איך לפרסם בפייסבוק ובגוגל, איך לחלק את תקציב המדיה, איך לגרום לעסק להראות מושך יותר דרך עיצוב גרפי, טקסטים ותבניות של אתרים ודפי נחיתה.

עולם הדיגיטל עשיר בתוכן על אודות עצמו ולמפרסמים קטנים, או למפרסמים  שאינם מנוסים בפרסום,או בעלי עסקים שפשוט רוצים להתמקד במה שהם טובים בו ולא להפוך למשווקים דיגיטליים, עולם התוכן העשיר שיש ברשת, פשוט מבלבל:

תמצאו את עצמכם  מופצצים בהמון מושגים, המון “סינית” כשבסך הכל רציתם לקבל כלים שיעזרו לכם להגביר את המכירות של העסק.

ובכן – נחזור לדימוי של הרופא: לא תלמדו רפואה און ליין והרעיון ללמוד דיגיטל באמצעות סרטונים טקטיים כאלה ואחרים, אולי ייעניין אתכם בעת הצפיה אבל בזה זה יסתכם.

הקורס הזה עוסק בבסיס – אסטרטגיה שיווקית.   

כאן תקבלו  את החכה איך להבין את הלקוחות שלכם וכתוצאה מכך – איך לכתוב להם נכון, איפה לפרסם להם ומתי, איך לדבר איתם נכון,  ואיזה מהלך שיווקי ידבר אליהם ויניע אותם.

לא נעשה קורס כזה עד היום, משום שלרוב שיווק דיגיטלי מתמקד או בפן הטכני (איך להעלות מודעה בפייסבוק למשל) או בפן הקריאטיבי (איך לנסח משפטי מכירה).

כל אלה הן טקטיקות שללא הבסיס האסטרטגי – לא יועילו.

החכה שתקבלו כאן, תניב לכם את הדגים: אתם תבינו מה מייחד את העסק שלכם, לאיזה קהל הוא מדבר וכתוצאה מכך כל תוכן שתיצרו וכל מדיה שתבחרו לפרסם בה – תעשה פתאום שכל, כי תדעו  אילו מהלכי שיווק לבנות, בדיוק לעסק שלכם.

לא סתם אנחנו חותמים על יומרה לא קטנה ואומרים אותה באחריות – זה הקורס בשיווק דיגיטלי, הכי חשוב שנעשה לבעלי עסקים ולמשווקים דיגיטלים.

 

בפרק הבונוס שלנו, תוכלו לגלות בעצמכם באיזה שלב העסק שלכם נמצא עכשיו ומהן הפעילויות השיווקיות שיאפשרו לו לגדול מהנקודת שבה הוא נמצא היום. חלק זה כולל שאלון ותשובה מותאמת אישית, עם הוראות הפעלה לכל נקודת מוצא של העסק. אז- בהחלט, התשובה היא כן.

בוודאי. הקורס נבנה כך, שהוא מתאים לכל אדם גם ללא רקע בשיווק. אנחנו מדברים פשוט ובגובה העיניים ומעבירים את המסרים בצורה “קומן סנסית”, בלי מונחים ב”סינית “של משווקים דיגיטלים ועם המון כלים אסטרטגיים, שמאפשרים להבין את לב העשייה השיווקית של כל עסק.

כל הזכויות שמורות לBlogAbout  בע”מ

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

צרו עמנו קשר
close slider

    מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

    מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן