google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html

כל מה שכתוב

כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים ולשאר הנכסים הדיגיטליים היא המומחיות שלנו! אנחנו מבצעים כתיבת תוכן לאתרים החל מרמת הבניה של האתר ועד לרמת הכתבות השוטפות שבו.  הכתיבה שלנו לאתרים, מכוונת SEO וכוללת ביטויי מפתח  לאחר שחקרנו את היקפי החיפוש והרלוונטיות של הביטויים שבחרנו לקידום לעסק שלכם.

הכתיבה שלנו תמיד מנסה לצאת מגבולות עצמה ולהיות קצת אחרת: כדי שלא תקבלו שירות כתיבה שהוא גנרי ולעוס, אנחנו חייבים לחדש כל הזמן כדי להוציא לאור את הבידול שלכם:

אנחנו כותבים בהתאם לכל פורמט ברשת. ואז… שוברים, מבקרים, ומתריסים כדי לייצר תוכן מדביק ומשכנע. אז מה זה תוכן? כל פורמט דיגיטלי:  כתבה, וידיאו, אינופגרפיקה, סטטוס, באנר, אתר, דף נחיתה…

איך ייראה התוכן שלכם?

צפו בדוגמאות  של כתיבת תוכן  לאתרים ולנכסים דיגיטלים נוספים בתיק העבודות שלנו

אנחנו כותבים הכל!

אנחנו כותבים תוכן לאתרים, לבלוג, לדיוורים ולכל דבר ברשת.  ולמעשה, האתר הוא רק ההתחלה – שם נגדיר את הטון, הסגנון והאישיות של העסק, דרך בחירת המשקל, הקצב והנוסחים של הטקסט.

מאיפה מתחילים לכתוב? בדרך כלל מהאתר: אנחנו עושים כתיבת תוכן לאתרים עוד בשלב הבניה או השדרוג  של האתר ואנחנו למעשה אלה שמביאים את הבריף ומציעים מה לכתוב, איפה לכתוב וכמה.

אבל אנחנו לא עוצרים שם: אנחנו כותבים כל מסר שיווקי  – באנרים, מודעות חיפוש, דיוורים, כתבות, אינפוגרפיקות, ברושורים  ועוד.

כמחלקת השיווק והפרסום שלכם, חשוב לשמור על קו אחיד גם בשפה הגרפית וגם בכתיבה עצמה, ולכן  הכתיבה שלנו חולשת על כל תחומי העסק – כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תוכן לכתבות, כתיבת תוכן למסרים שיווקיים בכל פורמט ועוד.

כתיבת תוכן לאתרים | BlogAbout

איך מתחילים לייצר תוכן?

התוכן הוא הלב של כל הצעה שתציעו ולכן ישנה חשיבות עליונה לבחירת המילים, לקצב, לטון ולסגנון – את כל אלה נגדיר ונגבש בפגישת הבריף. אנחנו כותבים פורמולוגית – לפי פורמט, ולכן השלב הראשון ביצירת התוכן, מתחיל תמיד מפורמט המדיה אליו אנחנו מייעדים את הכתיבה.

לרוב נתחיל את הכתיבה באתר: כתיבת תוכן לאתרים היא לא משימה חד פעמית, אלא רק ההתחלה. לכן  אנחנו נמשוך מהאתר  שכתבנו, את הטון הייחודי של העסק  בכל הספיחים הדיגיטליים שלו – הסושייל, הדיוורים וחומרי המרקום.

איך נבסס את האוטוריטה של העסק באמצעות תוכן?

על ידי שנספק מידע שימושי ובעל ערך, כזה שהוא עקבי ונוכח בכל עת ובכל מקום.

ובפרקטיקה: נחדש את מבני התוכן כל הזמן – כתבות How To (מדריכים)  הןא ולי מוצלחות כשעושים כתיבת תוכן לאתרים אבל יש עוד המון פורמטים חשובים כמו  טיפים ומדריכים, זרקור על מוצרים/ שירותים, עדויות, סיפורים מהשטח – כל אלה הם דוגמאות ל”מבנים” של תוכן שחייבים לגוון ביניהם כל הזמן.

תוכן גם לצרכים הפנים ארגוניים

עם רמת מעורבות כמו שלנו, זה רק טבעי שנייצר עבורכם תכנים, גם לצרכים הפנים ארגוניים שלכם – מצגות מכירה, תסריטי שיחה, מסמכי פניה לשיתופי פעולה מסחריים או אסטרטגיים, ועוד.

צרו קשר
נווטו באתר

 BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים, מומחים בתחומי שיווק דיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

 גלה מה המהלך השיווקי שמתאים לעסק שלך

google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html