חדשנות בשיווק - מודל גידול דרך חדשנות

 במודל גידול זה (חדשנות בשיווק), אתה הולך לצאת מאזור הנוחות שלך ולייצר תוכן חדש, אופרציה תפעולית חדשה, ושיטות שיווק שלא היו לך

המודל הזה מביא כיוונים של חדשנות בשיווק. כמודל קיצון, מודל "חדשנות בשיווק" מקים  מערך שיווקי "יש מאין" ולכן הוא מתאים גם  לעסקים המגרדים את תקרת הזכוכית של הכנסותיהם וגם לעסקים בהקמה.

אז איך מתנהל העסק שלך היום?

העסק שלך כבר פועל עם מערך פנים ארגוני שעובד, שיטה מסודרת למכירות ומגוון מחלקות מוצרים/ שירותים, שאתה יודע מה אחוז הרווחיות שלהם מכל פעילות החברה.

עסקים כאלה זקוקים לדבר הגדול הבא – למוצר/ שירות ייחודי חדש, או למדיה שטרם ניסו, שביכולתה לבנות אוטוריטה חדשה לארגון.

גידול דרך חדשנות (חדשנות בשיווק), היא מציאת כל אותם אפיקי גידול שטרם נוסו בעבר ושיש בהם מידה של הימור והרפתקאה – כאן העסק נכנס למחוזות חדשים של חשיפה, המצאה, ייצור ועוד,  כמהלך פיתוח עסקי מוביל שעתיד לשנות את פני התנהלות היומיומית ואת צפי ההכנסות.

מהו מודל גידול דרך חדשנות (חדשנות בשיווק)?

הרעיון שעומד בבסיס מודל גידול זה, הוא יצירת חדשנות בכל הפרמטרים שמרכיבים את העשייה השיווקית של החברה:

מציאת אפיקי פרסום חדשים שלא היו בעבר

הגדרת ובניית חבילות/ שירותים חדשים/קטגורית מוצרים חדשה, שלא היתה בעבר

מציאת כל אותם גורמים לשיתופי פעולה שביכולתם להכניס אפיק הכנסות לעסק

כל אפיק פעולה כזה, הוא אפיק חדש לחברה שאם מתוכנן כהלכה, עשוי לייצר פלח הכנסות שלא היה בעבר.

חדשנות בשיווק | BlogAbout

איך עובדים במודל כזה של שיווק?

מודל "גידול דרך חדשנות", הוא יצירה של "משהו חדש", לטובת הכנסות חדשות, או יצירה של חברה מהיסוד.

כאן, הפרמטרים שיכריעו את צורת העבודה הם"

קצב: האם בצורת גידול אקספוננציאלית, או "עקב בצד אגודל"?

תוכן: האם נבנה חבילות, מוצרים, שירותים מ"אפס? או נערוך את הקיים למשהו "חדש"?

למעשה מודל "גידול דרך חדשנות", לוקח את כל הטוב שבעולמות מודלי הגידול האחרים ומתאים אותם למצב הספציפי של העסק ולמטרות הגידול שהגדיר.

דוגמא למודל גידול אקספוננציאלי

מודל גידול לעסקים | BlogAbout

דוגמא למודל גידול "עקב בצד אגודל"

גידול לינארי לעסק | BlogAbout

דוגמא 1 - בנייה של מוצרים/ שירותים חדשים  שלא היו בעסק

בתרחיש זה אנחנו מדברים על מציאת אפיקי הכנסה חדשים לגמרי, שלא היו בעסק.

בניה של מוצרים/ שירותים חדשים, לרוב משנה את מוצר/ שירות הליבה של העסק, מתכתבת איתו ומאפשרת גידול של העסק דרך כלל המוצרים/ שירותים החדשים שנבנו + המוצרים/שירותים שנוצרו באופן טבעי, מהחיבור של כל מה שבנינו.

עבור מוצרים:

עבור חנות אונליין, אסטרטגית גידול אקספוננציאלי, יכולה להיות בניה של אריזות חדשות של מוצרים ביחד, ושאולי גם פונים לקהלים חדשים שטרם רכשו ממנה.

היא גם יכולה להיות שיתוף פעולה עם עסק משלים בקטגוריה, למכירה של מוצרים שטרם נמכרו בחברה.

עבור שירותים:

כאן נדבר על יצירה של שירותים חדשים:

-מתוך שירות הליבה של העסק

-כמהלך משלים באמצעות שיתופי פעולה -כאריזה מחודשת של השירות הקיים (ןועל כך בהרחבה בהמשך).

הרעיון כאן הוא בניה של מוצר או שירות מתוך הכרות מעמיקה עם עולם התוכן של העסק וקהלי המטרה שלו. 

מודל אקספוננציאלי | BlogAbout

דוגמא 2 - עריכה ואריזה  של מוצרים/ שירותים קיימים ל"משהו חדש"

כאן אנחנו עורכים ואורזים מוצרים או שירותים קיימים ליצירת מוצר או שירות חדש.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מאתרים בכל מוצר או שירות את:

-סיטואצית הצריכה שלהם

-רכיבי התוכן שלהם

מפה אנו מתחילים למפות  – דרך טקטיקטת של חיבור או החסרה –  כיצד לבנות מחדש מוצרים או שירותים עם תועלת חדשה.

גידול אקספוננציאלי לעסקים | BlogAbout

דוגמא 3- חדשנות בשיווק עם מוצרי איחוד

מוצרי איחוד הם בניה של מספר מוצרים/ שירותים שונים, לכדי מארז אחד, תוך בניית רציונל (למה) לרכוש את המארז.

לדוגמא – עבור מוצרים לפריטי נוי, ארזנו מספר פריטים לחבילות קונספט כמו "חבילת שדרוג לסלון" או "מארז חגים" הנמכר תוך איחוד מספר פריטים כחבילה אחת.

שימו לב שכל מוצר שנבנה כאן, הוא מוצר חדש לחלוטין המחייב בדיקה מחודשת של קהלי מטרה, מוטיבציות (מה יניע אותם לרכוש) וכתוצאה מכך- בניית תוכן והגדרת מדיה, הרלוונטיות לפילוח שהגדרנו.

גידול מהיר לעסק | BlogAbout

דוגמא 4 - חדשנות בשיווק עם מוצרי החסרה 

אמנות ההחסרה – 

איך מינוס ומינוס יוצרים פלוס?

בניית מוצר החסרה, מתחילה באפיון כל התהליכים והרכיבים שבונים את המוצר או השירות.

לאחר שמיפינו אותם, נוכל להגדיר, אילו מהרכיבים יכול לעמוד בעצמו  (stand alone) כמוצר או כשירות עצמאי.

מצאנו רכיב כזה? הוא יהיה הבסיס שממנו נבנה מוצר או שירות עצמאי.

אסטרטגיות גידול | BlogAbout

חדשנות בשיווק - בואו נדבר בדוגמאות

עסק המוכר שירות מקוון לקהלים ישראליים, יכול תחת מודל גידול זה לפתח את אותו מוצר לחו"ל בשפה האנגלית.

עסק המוכר מוצרים, יכול תחת מודל גידול זה, ליצר שיתופי פעולה עם חברות משלימות בתחום שלו ולבנות ביחד חבילות ממכר משותפות וממותגות מחדש.

עסק שעד היום פעל במדיה הדיגיטלית בלבד, יכול תחת מודל גידול זה לשריין תקציבי יח"צ או תוכן שיווקי להופעות בטלוויזיה ולפרסום אוף ליין.

חדשנות בשיווק | BlogAbout

מהם עקרונות העבודה של מודל גידול באמצעות חדשנות?

כל מקרה ייבחן לגופו וכל מודל גידול באמצעות חדשנות או שיווק דיגיטלי, יקבע ויוכרע לפי מצב העסק היום וההזדמנויות בהן העסק טרם התפתח.

מה כדאי לך לבדוק עכשיו לפני שתתחיל עבודה תחת המודל?

האם יש לעסק את המשאבים, כוח האדם והאפשרויות להשקיע בצורה יסודית בנתיבים אלה?

האם העסק נמצא כבר בשלב הזה, או בשלבים מוקדמים יותר של גידול? 

מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ

מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו 15 הבדלים…

שירות צמוד יומיומי, המומחיות שלנו היא באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות שלא תמצא אצל מתחרים, הסכם לא מסנדל, אנחנו עובדים לטווח ארוך ולכן נותנים את הנשמה, אנחנו יוזמים ולא מחכים שיתנו לנו בריפים, הידע שלנו מבוסס ומוסמך, אין הגבלה או תמחור נוסף על כמות קמפיינים או על פלטפורמות, שיטת "הכל כלול" אצלנו היא שיטה יוזמת (בניגוד למשרדים אחרים- יודעים… באנו משם), ההשקעה שאתה משקיע היא קבועה בלי אותיות קטנות, אתה לא צריך לנהל אותנו, אנחנו בגובה העיניים.

בעבודה איתנו, גם אתה תדע לשלוף 15 תועלות על העסק שלך, שמבדלות ומוכרות עבורך, בתסריטי השיחה, באתר, בחתימות מייל, בחומרי המרקום ובקמפיינים.

איך תגדלו השנה?

לקוחות ממליצים

google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html

כל הזכויות שמורות לBlogAbout  בע"מ

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.