אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיות שיווק

מה לשווק, איפה ולמה?
אנחנו נתכנן את מהלכי השיווק שיביאו לך גידול

כל פעולת שיווק ברשת מתחילה בגאנט (לוח פעילות) רבעוני, אודות המהלכים שנייצר במדיה- זו תכנית הפעילות.

תכנית הנבנית כל רבעון, מאפשרת לנו לעקוב, לבחון ולשפר כל הזמן את היעדים והביצועים. לרוב בפועל, התכנית הרבעונית מתפקדת כבסיס התחלתי ובישיבות השבועיות שלנו, אנחנו משנים, משפרים ומשדרגים את התכנית מדי חודש.

הכירו את תהליך העבודה – משלב פגישת הבריף, המחקר והגשת התכנית הראשונה שלכם, ומשם – בניית תכנית עבודה כל רבעון.

עסק שגדל באופן עקבי הוא עסק שמתחיל באסטרטגיה שיווקית

כל עסק רוצה לגדול, אבל גידול חייבים לתכנן בקפידה – לפי מצבת כוח האדם, המשאבים הארגוניים של העסק והמטרות של העסק לעכשיו, לעוד שנה ולעוד חמש שנים מהיום.

מה  זה יעיל? כזה שמייצר מכירות, כאן ועכשיו מכיוון שכל הגורמים בדרך למכירה, עובדים כמכונה משומנת. 

איך מתחילים?

התחלנו לעבוד? מעולה! עכשיו בחודש הראשון, נחליט על אסטרטגיה שיווקית מנחה לשלב הראשון  – ומכיוון שהגאנט הראשון לא דומה לגאנטים הרבעונים שיבואו לאחריו – אחנו נייצר הרבה תרחישים של תוכן, כדי לאתר את ההיענות המיטבית של הקהל שלכם.

אסט’ זרקור תדבר על מוצרים או שירותים ספציפים.

אסט’ רוחב יעמיקו את האג’נדה שלכם או יציגו סל פתרונות כולל ללקוחותיכם.

חבילות- הן אריזות של שירותים או מוצרים קיימים, תחת פתרונות שהקהל שלכם מחפש, או של מוטיבציות שיניעו את הקהל שלכם לפעולה.

אנחנו נבחר במה להתמקד לפי צרכי הבריף שלכם.

חתמנו? שיהיה לנו בהצלחה. עכשיו תתכוננו לישיבה הארוכה ביותר שנייצר ברבעון הקרוב וזו ישיבת הבריף.

נגיע עם טופס בריף למילוי משותף. נשאל את כל השאלות, נקבל גישות לנכסים הדיגיטלים שלכם ונתחיל את עבודת המחקר שלנו.

עבר חודש? זה הזמן הממוצע שלוקח להבין, לחקור ללמוד ולהגיש תכנית רבעונית ראשונה הכוללת גם מוצרי תוכן שבנינו (באנרים, דיוורים, פוסטים וכיו”ב)

אז איזה מודל גידול מתאים לך?

לינארי? אקספוננציאלי? או "עקב בצד אגודל"?

קבלו הצצה לאחד מהמודלים המתאימים  לעסקים בתהליכי גידול:

מודל 70-20-10, הוא מודל שפותח בתחום הלמידה והוסב לתחום החדשנות השיווקית. המודל הזה יושם לתחום השיווק על ידי אריק שמידט  (יו”ר ומנכל גוגל) בשנת 2005. 

למה אנחנו אוהבים לעבוד עם המודל הזה?

מסגרת עבודה המכוונת לגידול, היא ביטוי של חשיבה תוצאתית והיא עונה על 3 שאלות מרכזיות:

1. מה אני רוצה להשיג בעסק (השנה? הרבעון?)

2.איזה עקרון של חלוקת משאבים/ ארגון/ ניהוליים, יעזור לי להשיג אותו?

מהו מודל
70-20-10?

מודל “70-20-10” מחלק את תשומות העבודה, הכסף המשאבים והפעילויות של העסק, לפי משקולות של 70-20-10:

70% מהפעילויות והמשאבים, יוקדשו לשיפור כל מה שהעסק עושה כעת.

20% מהפעילויות והמשאבים, יוקדשו ליצירת חדשנות בערוצים בהם העסק פעיל כעת.

10% מהפעילויות והמשאבים, יופעלו בכיוון  של כלים חדשניים שטרם נוסו.

חלוקה כזו, מגדירה במה נתמקד ובאיזו עצימות. חלוקה כזאת של משאבים, גם מחייבת את העסק להתמיד בפיתוח עסקי לאורך זמן ומייצרת היקף ראלי לכך.

איך לבנות ולפתח מוצר חדש?

מהי אסטרטגיית “החסרה” בבנית מוצר דיגיטלי?

ומהן השאלות שיש לברר לפני שמחליטים על מהלך שיווקי?

אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולענות עליהן:)

כן…  אנחנו הרבה יותר ממשרד פרסום דיגיטלי 🙂

אנחנו מעלים את סטנדרט המכירות ושומרים עליו!

צרו קשר ונעשה שיחת בריף לא מחייבת

כל השיווק עלינו!
מהתכנון ועד הביצוע

בעל עסק,

לרשותך מנהלת שיווק צמודה, עם רקורד  של זכיה במכרזים בינלאומיים, נסיון ורקע בכיר בעבודה עם המותגים הגדולים בישראל + צוות דיגיטל העומד לרשותך באופן מלא.

BlogAbout בשיטת הכל כלול:

גם מנהלת שיווק, גם משרד פרסום דיגיטלי, גם מרקום וגם פיתוח עסקי. 

BlogAbout היא חברה בע”מ המאגדת במקום אחד פרילנסרים קבועים, מומחים בתחומי השיווק הדיגיטלי, המספקת לעסקים מחלקת שיווק  דיגיטלי, פיתוח עסקי ומרקום, פרטית משלהם.

כל השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום עלינו. נקודה. 

בעל עסק,

תאר לעצמך ששכרת לעבודה מנהלת שיווק, מעצב גרפי כותבת תוכן, פלנרית אסטרטגית, בונה אתרים וצוות מקדמי PPC. על כל האופרציה הזו מנצחת מנהלת השיווק שלך, שמכירה כל פיפס בעסק שלך, חושבת איתך על מהלכי פיתוח עסקי ומביאה את כל המהלכים השיווקיים לידי ביצוע מוקפד.

זה מה שאנחנו עושים עם לקוחותינו החל מ2014: מתפקדים כמחלקת השיווק הפרטית של העסק – שוחים בביזנס,  מגדירים תוכניות שנתיות ומהלכי פיתוח עסקי, כמו כל מנהל שיווק העובד בחברה. 

אנחנו לא עוצרים שם ואחראים גם על כל התפעול  של מהלכי השיווק שהגינו, בזרוע משרד הפרסום שלנו.

השירות, מתאים לעסקים בינוניים.  נכון שבז’רגון הנפוץ, נהוג לאגד עסקים קטנים ובינוניים ביחד תחת הביטוי SMB, אבל בפועל, זה חוטא לצרכים היחודיים של עסקים בינוניים, אשר שונים מהותית מצרכיו של עסק קטן ודווקא אלו הבינוניים, נופלים  לא אחת בין הכסאות בכל הקשור לשיווק דיגיטלי:

מה זה עסק בינוני?

עסק שכבר יש לו אופרציה של מכירות ותפעול פנים ארגוני.

אולי גם יש לו מנהל שיווק שאחראי על “כל השיווק” אבל בפועל, אדם אחד לא יכול לדעת ולבצע “הכל” באותה מומחיות של ספקי משנה ולרוב עלות המעסיק של אותו מנהל שיווק, אינן כוללות את הצורך במעצבים גרפים, כותבי תוכן, מתכנתים, מקדמי PPC ועוד – שגם לאלה דרוש תקציב נפרד וניהול המכלה שעות, זמן ומשאבים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים לעסק –  באותו מחיר של אותו מנהל שיווק – את כל שירותי השיווק, הפיתוח העסקי והמרקום של העסק.

איתנו עסקים בינונים כאלה, גדלים לשלב הבא.

עם רקורד של ניסיון עשיר בטיפול בלקוחות הגדולים במשק – מקוקה קולה, טרה, סנו, לוריאל ועוד, ועם רקורד של זכייה במכרזים בינלאומיים ללקוחות הגדולים בעולם (פררו רושה, מת”ל צעצועים) – אנחנו מביאים אסטרטגיות שיווק, תוכן ומדיה, לעסקים שרוצים להגיע לליגה של הגדולים.

בצניעות, בלי קשקשת, במומחיות שיא, ביעילות ועם הגדלת ראש תמידית.

אנחנו אנשי ביצוע שחושבים אסטרטגית, ואנשי אסטרטגיה שיודעים לבצע – ומהר.

מאיפה מתחילים? מהבריף:

בפגישת בריף, נגיע עם שאלון אותו נמלא ביחד: נלמד את העסק, המבנה הפנים ארגוני, הנכסים הדיגיטלים שיש או אין, סביבת התחרות, המטרות לרבעון הקרוב, לשנה ו ל- 5 השנים הבאות.

סיימנו את הבריף?

עכשיו צוות BlogAbout  דוגר על הבריף עם מידענות רשת, ניתוח SWOT, ניתוח הרגלי צריכת המדיה של קהלי המטרה שלכם ועוד, כדי לגבש עבורכם את תכנית הפעילות הרבעונית הראשונה בתוכן ובמדיה, המותאמת ליכולת הגידול של העסק ולתפעול הפנים ארגוני שלו.

זו תוכנית הפעילות הרבעונית הראשונה שלכם, עליה נדון עד לאישור.

מה עכשיו?

נגדיר מהלכי שיווק, הצעות ערך ומכר ונתרגם אותן לפורמטים ולמדיות בהן נפיץ את הצעותינו ללקוחות שלכם.

בכל רבעון נבנה תכנית חדשה המתכתבת עם הצרכים שלכם והתובנות שאספנו במהלך הדרך.

יוצרים תוכן מדביק בכל פורמט

מה אנחנו בונים?

דפי נחיתה, דיוורים, באנרים, כתבות, סקרים, אינפוגרפיקות, Ebboks , סרטוני וידיאו וכל פורמט שנועד להוציא לפועל את מטרות האסטרטגיה השיווקית.

אנחנו לא מחכים לבריפים! כמנהלי השיווק שלך, אנחנו יוצרים אותם ולפיהם בונים תוכן לכל פורמט רשת. וידיאו בתקציבי הפקה מצחיקים, אינפוגרפיקות באנימציה ועוד ועוד.

איך אנחנו כותבים?

תגידו אתם – הגעתם עד לחלק הזה באתר:)

הסוד לכתיבה נכונה הוא לאפיין את הטון והסגנון שתפור לעסק, ואז לתבל אותו עם כתיבה  שמתכתבת ומרפררת לפורמט,  בדיוק במשקל, בקצב ובזרימה שמתאימה לסוג הקהל שחקרנו.

ניהול המדיה

עכשיו כשיצרנו את התוכן הדרוש ושדרגנו את הנכסים הדיגטילים שלכם – אתם מוכנים לעשות קצת רעש:)

ננהל, נתפעל ונעקוב אחר הקמפיינים שיצרנו עבורכם במדיה.

נטמיע פיקסלים, מספרי טלפון יעודיים, נשדרג את האתר ודף הפייסבוק עם צ’טבוטים ונייצר אופטימיזציה יומיומית על כל קמפיין בכל אפיק מדיה.

קידום המדיה PPC מבוצע על ידי מוסמכי גוגל בכל הפלטרפורמות – גוגל, פייסבוק, אינסטגראם, לינקדין, טאבולה, אאוטבריין.

צרו קשר ונעשה שיחת בריף לא מחייבת

כל הדרכים ליצור עמנו קשר

צרו עמנו קשר
close slider

מחלקת שיווק דיגיטלי משלך - צרו קשר ונדבר

מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן