אסטרטגיה שיווקית
איך עושים אותה בדיגיטל?
אסטרטגיה שיווקית, היא תהליך החשיבה והתכנון של מהלכי השיווק, כפי שיתבטאו במקרה שלנו – בדיגיטל. מטרתה של אסטרטגיה השיווקית, היא ליצור מהלכי שיווק, שיניבו תוצאה שהגדרנו מראש, כמו מכירה, מודעות, חינוך שוק וכיו"ב. את ההגדרה הזו אתם וודאי מכירים. אבל אנחנו הולכים לספר לכם, את מה שאתם לא מכירים. הגעתם לחלק הכי מעניין באתר.
המלצה שלנו – אם נכנסתם לדף הזה, כנראה שירות של אסטרטגיה שיווקית מעניין אתכם. קחו 5 דקות, אולי עם כוס קפה, כי זה הולך להיות ארוך ומעניין. גלו מהי אסטרטגיה שיווקית לעסקים שצריכים ה-כ-ל.
הסיפור שלנו באסטרטגיה שיווקית
הסיפור שלנו באסטרטגיה שיווקית מתחיל כך: כמי שמעניקים שירות שיווק ופרסום כולל, רצה הגורל וחלק ניכר מלקוחותינו, הם עסקים שלא הייתה להם אופרציה שיווקית דיגיטלית כשהכרנו. אנחנו ב BlogAbout היינו בתחילת הדרך, הם היו קטנים אז, והחיבור התבקש.
עם הרקורד האישי שלי בבניית אסטרטגיות תוכן ללקוחות גדולים, (לפני מיליון שנה, כשהייתי שכירה ואז בתחילת הדרך ב BlogAbout), ידעתי שאולי אני לא מבינה הכל על החיים, אבל באסטרטגיות שיווק אני חושבת שאני מבינה😊. (זכייה במקום הראשון במכרז הבינלאומי של מת"ל צעצועים, יוון 2014 + דירוג במקום הראשון במכרז אסט' התוכן והמדיה ללקוח פררו רושה לוקסמבורג, 2016 – וכן: היו כ 20 חברות שהתמודדו).
אסטרטגיה שיווקית זה לא רק לדיגיטל
הניסיון שלנו באסטרטגיה שיווקית, מותאם לא רק לדיגיטל, אלא לצרכים הייחודיים של עסקים או מחלקות שיווק דיגיטלי בהקמה. לגישתנו, אסטרטגיה שיווקית עונה קודם כל על השאלות הגדולות: לפני שנשאל את עצמינו איפה לפרסם ועל מה לכתוב את הכתבה לבלוג, חייבים לענות על שאלות רחבות הרבה יותר: איזה שירות או מוצר לתקשר? מתי לפתח שירות או מוצר חדש ואיך? כמה יעלה לי ולמה?
שאלות אלה, הן הבסיס, ממנו נבצע את הפעילויות השיווקיות שלנו.
איך מתחילים לדבר אסטרטגיה שיווקית?
אחת השאלות הראשונות שכדאי לשאול לפני שעושים אסטרטגיה שיווקית, היא לשאול מה זה אסטרטגיה שיווקית? היא יכולה להיות למשל:
- פיתוח של מוצר / שירות חדש בחברה
- בניה מחודשת של מוצר/ שירות חדש, על ידי איחוד שירותים/ מוצרים קיימים
- החסרה מכוונת של רכיב ממוצר או משירות כדי ליצור מוצר מוקטן לסיטואציית רכישה ספציפית
ניגע בזה בהמשך. כי לפני שניגשים לתכנן איזה מהלך שיווקי ליצור, חשוב (במיוחד לעסקים קטנים), להבין, מה הם יכולים ורוצים לייצר כעת, ומה הם יוכלו לייצר בעוד שנה או בעוד רבעון.
שאלת השאלות - איך העסק רוצה לגדול?
לפני שנשאל איזה מוצר או שירות לשווק, נשאל שאלה אחת מקדימה – איך העסק רוצה ויכול לגדול?
ישנם עסקים שונים המביאים תפיסות עולם שונות לגבי יכולות הגידול של העסק. ובתוך העסק, בעל העסק מתכנן את יכולת הגידול של העסק ואת עצמו כבעל העסק, בתוכו. כתוצאה מכך, עבור כל אחד מבעלי העסקים, יש את זווית הראייה שלו לגבי חזון העסק ולכן, הבנו שאנחנו חייבים להגדיר את מודל הגידול שמתאים לעסק עכשיו.
כיצד מודלים של גידול העסק קשורים לתחום אסטרטגיה שיווקית?
אם כן הבנו שכל עסק רוצה ויכול לגדול אחרת. פה נפלה עלינו ההבנה שחייבים ליצור עבור לקוחותינו מודלים של עבודה שיגדירו את צורת הגידול שלהם. בעקבות זאת, יצרנו שלושה מודלים של גידול שיאפשרו לעסקים להגדיר (בעיקר לעצמם), איך הם רוצים לגדול. כפי שמייד נדגים, כל מודל מביא תפיסה אחרת לגבי ROI, ניהול זמן, ובכלל עוד לא קשור לשיווק דיגיטלי.
עם זאת, הוא קשור קשר עמוק בהבנה של – לאן העסק הולך, כי רק מתוך הבנה זו, נוכל לתכנן את פעילויות השיווק הדיגיטלי, כך שיצליחו באופן ספציפי לכל עסק.
אז מהם המודלים של הגידול שיצרנו?
אני מזמינה אתכם לקרוא בעיון את שלושת המודלים שלנו כאן וקבלו תקציר מנהלים ממש עכשיו:
מודל גידול לינארי וזהיר - לינארי/ "עקב בצד אגודל"
"עקב בצד אגודל" הוא מודל, גידול זהיר בעל תפיסת עולם ש ROI (החזר השקעה) הוא מדד להתכנות כל פעילות שיווקית. תחת מודל גידול כזה, נגזור את תקציבי המדיה מהכנסות החברה בכל חודש. המודל הזה מתאים לעסקים שרוצים לראות גידול אבל בזהירות. הם לא ייכנסו להשקעות מורכבות, בלי לדעת שמיצו אפשרויות אחרות של גידול באפיקים שכבר פועלים להם. עסקים שעובדים במודל הזה, לא ייכנסו ל"הרפתקאות" של פיתוח עסקי, מבלי שהגדילו את ההכנסות ממוצרי / שירותי הליבה שלהם.
אפשר כבר לנחש שמודל "גידול עקב בצד אגודל", הוא המודל הפופולרי ביותר בקרב עסקים והוא עוזר לבעל העסק, קודם כל לענות לעצמו איך הוא רוצה לגדול, ולנו כמשווקים להגדיר ביחוד איתו, תקציבי מדיה ומהלכי שיווק.
גידול במודל מהיר ומיידי - גידול אקספוננציאלי
"גידול אקספוננציאלי" כשמו כן הוא: גידול מהיר שנשען על כמה אפיקים של תוכן ומדיה בו זמנית. כלומר הוא מחייב פרסום מאסיבי במדיה של מספר מהלכים, ab testing תמידי והרבה תקציבי מדיה והפקות תוכן.
עבודה במודל כזה, מתאימה לעסקים בהקמה ולעסקים במהלכי השקה. בהמשך ניתן לכם הצצה לסיפור הצלחה של לקוחה שלנו שעבדה במודל גידול אקספוננציאלי והצליחה להרחיב את העסק הקטן שלה שכלל בתחילת דרכו 2 אנשים, לחברה המובילה בקטגוריה שלה, עם 10 עובדים ומחזור מכירות שמגרד את ההגדרה של "עסק בינוני".
בואו נמשיך: כיצד אפשר לראות גידול מהיר? "מודל גידול אקספוננציאלי", בעיני הוא הדבר הנכון לעשות כדי לראות גידול גדול ומהיר, אבל בפועל רוב בעלי העסקים שנתקלתי בהם, פחות אוהבים אותו. השקעת עבודה במודל הזה, דורשת השקעה מאסיבית, התעלמות מכוונת מ ROI בחודשים הראשונים של בניית מודעות. חשוב לזכור: "מודל גידול אקספוננציאלי", דורש עצבים של ברזל וראיה לרחוק.
לו נעבוד במודל גידול זה, נראה גידול מהיר שמביא עימו גם מחירים: חייבים להשקיע תחת מודל כזה תקציבי מדיה גדולים ולתכנן בקפידה מספר רב של תרחישי תוכן, כדי לתפוס את הקהלים הפוטנציאלים ביותר לרכישה, מהר!
חדשנות ופיתוח עסקי כקו מנחה - מודל גידול דרך חדשנות
"המודל גידול דרך חדשנות", מיועד לעסקים שכבר יש להם אופרציה שיווקית פועלת והם מחפשים את הדבר הבא. עסקים אלה כבר יודעים לפרסם ולהביא לידים, האתר שלהם עובד והם צריכים עכשיו כיוון חדש שיניב להם הכנסות שטרם היו בחברה.
זאת הסיבה שעסקים כאלה פתוחים לרעיונות כמו מהלכי הגדלת ארנק – שמשמעותם הגדלת סל הרכישות של לקוחות קיימים, או מהלכי נישה, שיביאו להם קהלים חדשים שלא היו בחברה קודם לכן. צורת עבודה של גידול כזה, היא של פיתוח עסקי מתמיד ועסקים שגדלו איתנו או בלעדינו עוברים למודל הזה בלאו הכי, שכן זה השלב הבא באבולוציה של עסקים.
4 טקטיקות של אסטרטגיה שיווקית
ראשית הגדרנו את מודל הגידול שמתאים ליכולות העסק עכשיו. הן מבחינת תזרים, כוח אדם, יכולות תפעול פנים ארגוניות ומשאבים נוספים. שנית, אנחנו ניגשים לתכנן. נחזור לדוגמאות של אסטרטגיה שיווקית, ותראו שכל אחת מהן מתאימה למודל גידול אחר.
זוכרים שדיברנו על פיתוח של מוצרים או שירותים חדש בחברה ואת שאר הדוגמאות של בנית מוצרים? עכשיו אנחנו יכולים להבין שמדובר בדוגמאות לאסטרטגיות שיווק המותאמות למודלים שונים של גידול. הרי פיתוח של מוצר או שירות חדש בחברה, חייב להיעשות בהשקעה יותר מאסיבית של תוכן, מדיה וזמן. ולכן הוא עומד תחת "מודל גידול אקספוננציאלי".
לעומת זאת, פיתוח שירות שהוא חלק משירות קיים, נעשה כאשר אנו מבודדים אותו, במגמה לענות על צרכים ספציפיים של לקוחות. האחרון הוא למשל פיתוח שיווקי שמתאים למודל "עקב בצד אגודל" או "גידול דרך חדשנות".
פיתוח מוצר חדש (לחלוטין)
במקרים בהם נרצה לפתח מוצר חדש, תהליך האסטרטגיה יכלול מענה לשאלות הבאות: מה התועלות, מי הקהלים ומה סיטואציית הצריכה שלו.
פיתוח מוצר חדש מתוך קיים (החסרה)
בהרבה מקרים, הרשת מזמנת לנו את ההזדמנות להפוך שירות מסיים למוצר אינטרנטי ופה למעשה אנחנו נפתח מוצר מתוך מתור קיים, אנחנו למעשה עוסקים באמנות ההחסרה – גישה שיווקית שרק עליה אפשר לכתוב פוסט נפרד.
נדבר פה על שינוי של פורמט הצריכה של המוצר/ שינוי של התועלת שלו ושינוי של הקטגוריה בה הוא פועל. (ובהמשך דוגמאות מן העשייה שלנו)
מה הבנו עד עכשיו?
- הבנו שאסטרטגיה שיווקית קשורה קשר הדוק ליכולת הגידול של העסק
- הדגמנו כי אסטרטגיה שיווקית היא הרבה יותר מרעיון מגניב והיא חייבת להיות קשורה בפיתוח מוצרים או שירותים בחברה
- ראינו כי אי אפשר לדבר על אסטרטגיה שיווקית, מבלי להבין איך מנגנון התפעול של העסק עובד
- והפנמנו שלכל אסטרטגיה שיווקית, יש הלשכות על היקפי המדיה, תרחישי התוכן ובסופו של דבר על ההשקעה התקציבית שהלקוח יידרש לשלם במדיה
אז איפה הדיגיטל משתלב עם אסטרטגיה שיווקית?
עד עכשיו לא דיברנו על דיגיטל,…
התכנון הדיגיטלי יקרה עכשיו: לאחר שהגדרנו איזה מוצר או שירות לשווק, מה יש לבנות ולמה.
מוצר או שירות שנרצה לשווק עכשיו, ייבחן לפי הרגלי צריכת המדיה של הקהלים שלנו, הקטגוריה והתקציב. כאן נפעיל מחקרי מילים, בדיקת פוטנציאל שוק ונגבש תמהילי מדיה. לדוגמא – לקוח שלנו מתחום הקמעונאות רוצה להשיק מוצר חדש לחנויות. אחרי חיפוש קצר בגוגל, הבנו שהקטגוריה לא מחופשת כלומר- אין מספיק נפח אנשים שמחפשים ביטויים שקשורים למוצר שאנו רוצים לקדם.
הפתרון במקרה כזה, הוא לא לעלות במודעות גוגל חיפוש, אלא לייצר מודעות וחינוך שוק באמצעים אחרים – אם זה מודעות רימרקטינג במערכת הבאנרים של גוגל GDN או פעילות סושייל.
שניה לפני שעוברים לדוגמאות – מודל שחייבים להכיר!
הכירו את ההמודל הבא: הוא לא "אסטרטגיה שיווקית" אבל הוא מודל של ניהול משאבים/ זמן/ כסף. הוא קשור לאסטרטגיה שיווקית משום שהוא מגדיר איך בפועל מתרגמים את כל הרעיונות ליום יום ולכן הוא מעולה להבנה של איך אנחנו עושים בשוטף.
מהו מודל 70-20-10?
70-20-10, הוא מודל שפותח בתחום הלמידה והוסב לתחום החדשנות השיווקית. מדובר בצורת חלוקה של זמן ומשאבי עבודה, שיושמה לתחום השיווק על ידי אריק שמידט (יו"ר ומנכל גוגל) בשנת 2005.
על מה מדברים כאן? נחלק את תשומות העבודה, הכסף המשאבים והפעילויות של העסק, לפי משקולות של 70-20-10:
70 אחוז מהפעילויות והמשאבים, יוקדשו לשיפור כל מה שהעסק עושה כעת.
20 אחוז מהפעילויות והמשאבים, יוקדשו ליצירת חדשנות בערוצים בהם העסק פעיל כעת.
10 אחוז מהפעילויות והמשאבים, יופעלו בכיוון של כלים חדשניים שטרם נוסו.
חלוקה כזו, מגדירה במה נתמקד ובאיזו עצימות. כתוצאה מכך אפשר להבין שכאשר מחלקים את המשאבים כך, נוצרת מחויבות של העסק להתמיד בפיתוח עסקי לאורך זמן.
חשוב לציין שהמודל הזה מייצג רק דוגמא אחת של אסטרטגיה שיווקית ובמהלך העבודה המשותפת שלנו, נגבש את מודל העבודה שמתאים לתשומות העסק היום. באמת של החיים, אסטרטגיה שיווקית חייבת להיות מותאמת לנקודת המוצא של העסק בכל נקודת זמן. ולכן אנו משנים, מעדכנים ובוחנים, כל מהלך וכל אסטרטגיה כל הזמן.
למה אנחנו אוהבים לעבוד עם המודל הזה?
מסגרת עבודה המכוונת לגידול, היא ביטוי של חשיבה תוצאתית והיא עונה על 2 שאלות מרכזיות:
1. מה אני רוצה להשיג בעסק (השנה? הרבעון?)
2.איזה עקרון של חלוקת משאבים/ ארגון/ ניהוליים, יעזור לי להשיג אותו?
דוגמאות של אסטרטגיה שיווקית
1.מודל ארגוני ותפעולי למיזם סטארטאפ
תיאור: "לגאסי" הינו מיזם סטארט אפ המבקש לשלב גמלאים בתעשייה. לגאסי מתווכים בין משרות דרושים, לבין גמלאים המבקשים להשתלב בעבודה. כשהכרנו את החברה, עוד לא היה מאגר קו"ח של גמלאים ולמעשה היינו חייבים לבנות מאפס מודעות בקרב גמלאים המעוניינים להצטרף כפרילנסרים נותני שירות, ולבנות מן הצד השני מודעות בקרב מעסיקים שיעסיקו אותם.
מה האתגר?
מעסיקים – חינוך שוק! לחנך תעשייה של מנהלות משאבי אנוש, מנכל"ים ומקבלי החלטות בארגונים, להעסיק גמלאים במיקור חוץ.
גמלאים – לבנות מודל עבודה המותאם לאורח חיי הגמלאי בשעות, בהיקפים וברמת המוטיבציה של הגמלאים להשתלב בתעשייה כעובד במודל היברידי/ פרוייקטלי
מה עשינו ברמת המוצרים באתר?
- יצרנו מוצר חדש מאפס – נבחרת מנכ"לים
איתרנו גמלאים שכיהנו כמנכ"לים ויושבי ראש דירקטוריונים בעברם. בעלי לגאסי גייסו לטובת המיזם את המנכ"לים לשעבר והם מעתה והציעו מודל חדש של עבודה – קבוצות ייעוץ במבנה שולחן עגול המתפקד כחבר דירקטוריון של העסק.
- הקמנו נכסים דיגיטליים
בינהם: אתר חדש ומושקע, תכנית מדיה ותוכן הכוללת קידומים, גייסנו חברת טלמיטינג חיצונית שתסייע בהפצת בשורת לגאסי עבור מעסיקים. כמו כן יצרנו דיורים, באנרים, רכישת רשימות ועוד.
- מערך תפעולי פנים ארגוני
בניית המוצר דרשה עבודה פנים ארגונים של צוות לגאסי – מגיוס הבכירים ועד הגדרת שיטות העבודה – מה לקוח (מעסיק) מקבל? איך נראית פגישה של צוות שולחן עגול? סימולציות לפגישות עבודה והגדרות תפקידים- מי מנהל את הצוות? אילו תוצרים לקוח של לגאסי מקבל בכל קבוצת ייעוץ? ועוד.
עם מה התמודדנו ברמת קהלי המטרה?
היינו צריכים למוסס חסמים גם בקרב מעסיקים וגם בקרב הגמלאים עצמם ולכן הרעיון של קבוצות ליווי המתפקדות כחבר דירקטוריון פרטי לחברות, נועד כדי להתמודד עם חסמים מבית ומחוץ:
הורדנו את המחויבות של המעסיקים להעסקת עובד ואת ההתלבטות האם להעסיק גמלאי, איך יהיו השעות? למה גמלאי עדיף מעובד "צעיר" במיקור חוץ? וחתכנו את הקשר הגורדי של ההתבלטות עם מודל עבודה חדש- דירקטוריון פרטי לחברות- ייעוץ, ליווי, הכוונה.
על ידי הוספת שירות של קבוצות ליווי מאת נבחרת מנכ"לים לשעבר, יכולנו להבטיח למעסיק להנות מכל הניסיון והידע שיהיה מקבל בהעסקת עובד פרוייקטלי ועוד- כעת הוא יוכל לקבל מצבור ידע של ניסיון מעשי מאת בכירי המשק לשעבר. כתוצאה מכך, מפעל תעשיה זעיר בירושלים, יכול ליהנות מצוות תמיכה וליווי של אנשי פיננסים, מנכ"לים שהובילו מפעלי תעשייה בארץ ובחו"ל ואנשים שכיהנו בתפקידי מפתח בקטגוריה שלו .
גמלאים – מודל עבודה בקבוצות ליווי, אפשר לנו להיות גמישים בתוך הבית ולגייס מומחים לצורת עבודה גמישה המאתגרת אותם ומאפשרת להם לעבוד בשעות נוחות, בחברותא ובתחושת ערך יותר גדולה.
לגאסי בתקופת פריחה בימים אלה. עם הופעות בעיתונות ובטלוויזיה, עם פגישות עם חברות המובילות אג'נדות חברתיות של שוויון לכל, זו רק ההתחלה.
2. מודעות למוצר DIY חדש
המשימה כאן היתה לשכנע אנשים לרכוש ברשת מוצר חיפוי קירות חדשני ולהתקין אותו לבד!
הפתרון שלנו היה פשוט: הפכנו אתר תדמיתי לאתר סחר ויצרנו מלא (שיתופי פעולה להחדרת מודעות למוצר.
נקודת המוצא
קבוצת ריג'נסי היא החברה המובילה בתחום פתרונות התצוגה, מידוף, תלייה ושילוט. משווקת פתרונות תצוגה לחנויות ולרשתות המובילות בארץ. על הפרק: ספייס וול- Space Wall – מוצר חיפוי קירות הניתן להתקנה באופן עצמאי בבית. באופן אינטואיטיבי, מוצר זה פונה למעצבי פנים ואדריכלים. אבל לא רק.
אתגר המוצר
להנגיש את המוצר לקהל הפרטי תוך התמודדות עם חסמי DIY . לשכנע את הקהל לרכוש ולהתקין את החיפוי לבד, ללא איש מקצוע ומעבר לכל- לייצר העדפה ברורה למוצר.
מה עשינו כדי להביא קהל חדש?
לפני הכל – הפכנו אתר תדמיתי של חיפוי הקיר, לאתר סחר. לאחר מכן ובשתי מילים – התקפה משולבת:
- השתמשנו באתר האם של קבוצת ריג'נסי והטמענו את כל מוצרי חיפוי הקיר שם, על מנת שייהנה מחשיפה בנכסים הקיימים של החברה.
- פנינו לכמה קהלים במקביל: לקוחות קיימים, מעצבים ואדריכלים -כדי לחדד מובילות ואוטוריטה, וקהל פרטי -עם מבצעים, טיפים להתקנה ועדויות לפני- אחרי של התקנת החיפוי.
- ביססנו שיתופי פעולה עם מעצבות פנים שיכתבו וידווחו אודות התקנת המוצר.
- התחברנו עם חברת טלמיטינג להזמנת מעצבי פנים ואדריכלים לאולם התצוגה. אפיינו את תסריט השיחה ואת המשימה- פגישות יום פתוח במשך חודש באולם התצוגה.
- הפקנו יום פתוח באולם התצוגה של החברה להצגת המוצר ולמכירה סיטונאית- מהלך בפני עצמו שכלל בנייה של מיניסייט, קמפיין פייסבוק, ובאנרים ב GDN.
עבודה עם קהלים מקצועיים
הבנו שימי פתוחים באולם התצוגה, הם כר נהדר לחתור למגע עם קהלים חדשים ולשווק מגוון של מוצרים. היום, טקטיקת אירועים לקהלי נישה + לקהל הפרטי, הם שגרת העבודה שלנו ואנו מייצרים אירועי שטח כאלה כל רבעון עם מה שהפך למסורות- אירועי מעצבים, אירועי קמעונאים ואירועי מכירות לקהל הפרטי. כל אירוע כזה מתוקשר בצביעת אתר, פייסבוק, קמפיינים, יצירת אבנטים, הזמנות יזומות ומערך טלפוני תומך ללידים.
מותג חיפוי הקירות הפך למנוף הכנסה עצמאי בחברה. כיום אנחנו משמרים את המודעות, מעמיקים את שיתופי הפעולה עם מעצבים ואדריכלים ויוצרים הצעות מכר חדשות כל חודש.
3. מערך קורסים לחברת קורסי הדרכת הורים
איזו משימה …
לקחת עסק קטן שמוכר קורס הדרכת הורים אחד ויחיד באופן לא רציף, ולהפוך אותו לחברה משומנת המוכרת הדרכות הורים במאסות. עם כזאת משימה, היה לנו ברור שהפתרון חייב להיות בתוכן ולכן יצרנו מגוון רחב של קורסים תחת שיטת ההורות הנלמדת. הגדלנו את החברה משמעותית ויצרנו תזרים הכנסות מטורף תוך שנה.
עם מה התחלנו?
המכללה לחינוך מונטסורי היום היא מובילה בתחומה אבל היא לא התחילה כך. כשהכרנו, לחברה היה קורס הורים אחד ויחיד שהתקיים לי דרישה ובצורה לא מנוהלת. המשימה שלקיחנו, הייתה לעבור לשיווק חכם שמייצר אקדמיה של תלמידים עם מוטיבציות שונות ללמידת תחום ההורות והדרכת ההורים.
מה עשינו כדי לייצר מוצר טוב?
חפרנו במודל הפנים ארגוני – ביססנו קשר עם אשת מכירות, יצרנו תסריטי שיחה וחומרי מרקום שיקלו על תפעול של לידים עם צוות מצומצם.
דגרנו על מודל המוצר – יצרנו לחברה 5 קורסים שונים, תחת אמנות ההחסרה ולכל מוטיבציה שזיהינו בקרב קהלי המטרה. כתבנו קורס ממוקד לחשבון, קורס ממוקד להפרעות קשב וקורסים ממוקדים לפי גיל. חלוקת הקורסים לפי צורך או גיל, אפשרה לנו לטרגט טוב יותר, לדבר נכון יותר עם כל סגמנט וזה מה עשה כל ההבדל.
הכל עלינו – יצירת הקורסים עצמם ברמת הקונספט, כתיבת דפי הנחיתה לכל קורס, שיווק ab testing הפקות וידאו לביסוס מהיר של אוטוריטה והמון תרחישי תוכן בדיוורים ובסושייל.
ומהן התוצאות?
המכללה לחינוך מונטסורי היום מובילה את שיטת מונטסורי בישראל וכל מילה מיותרת.
לסיכום, איך מתחילים לעבוד ביחד על אסטרטגיה שיווקית?
התחלנו לעבוד? מעולה! עכשיו בחודש הראשון, נחליט על אסטרטגיה שיווקית מנחה לשלב הראשון – ומכיוון שהגאנט הראשון לא דומה לגאנטים הרבעונים שיבואו לאחריו – אנו נייצר הרבה תרחישים של תוכן, כדי לאתר את ההיענות המיטבית של הקהל שלכם.
אסט’ זרקור, תדבר על מוצרים או שירותים ספציפיים.
אסטרטגיות רוחב יעמיקו את האג’נדה שלכם או יציגו סל פתרונות כולל ללקוחותיכם.
חבילות – הן אריזות של שירותים או מוצרים קיימים, תחת פתרונות שהקהל שלכם מחפש, או של מוטיבציות שיניעו את הקהל שלכם לפעולה.
אנחנו נבחר במה להתמקד לפי צרכי הבריף שלכם.
חתמנו? שיהיה לנו בהצלחה. עכשיו תתכוננו לישיבה הארוכה ביותר שנייצר ברבעון הקרוב וזו ישיבת הבריף.
נגיע עם טופס בריף למילוי משותף. נשאל את כל השאלות, נקבל גישות לנכסים הדיגיטליים שלכם ונתחיל את עבודת המחקר שלנו.
עבר חודש? זה הזמן הממוצע שלוקח להבין, לחקור ללמוד ולהגיש תכנית רבעונית ראשונה הכוללת גם מוצרי תוכן שבנינו (באנרים, דיוורים, פוסטים וכיו”ב)
כל פעולת שיווק ברשת מתחילה בגאנט (לוח פעילות) רבעוני, אודות המהלכים שנייצר במדיה – זו תכנית הפעילות, והיא תולדה של אסטרטגיה שיווקית שבנינו לפני שניגשנו לתכנון אסטרטגיית התוכן והמדיה.
תכנית זו, נבנית כל רבעון, ומאפשרת לנו לעקוב, לבחון ולשפר כל הזמן את היעדים והביצועים. לרוב בפועל, התכנית הרבעונית מתפקדת כבסיס התחלתי ובישיבות השבועיות שלנו, אנחנו משנים, משפרים ומשדרגים את התכנית מדי חודש.
מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ
תחומי התמחות
אז מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו כמה…
שירות צמוד יומיומי, מומחיות באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות, הסכם פתוח וחופשי, בגובה העיניים…
שמרו על קשר
- 054-333-0878
- irit@blogabout.co.il
- מתחם עבודה LINK שדרות שאול המלך 39, תל אביב
אנחנו גם ב SOCIAL