אסטרטגיות שיווק דיגיטלי

הכירו את תהליך העבודה- משלב פגישת הבריף, המחקר ועד לבניית תכנית עבודה כל רבעון

כל פעולת שיווק ברשת מתחילה בגאנט (לוח פעילות) רבעוני, אודות המהלכים שנייצר במדיה- זו תכנית הפעילות. אנחנו מקפידים ליצר תכניות רבעוניות כי למדנו שיש לנו שליטה ובקרה  הרבה יותר הדוקה,  כאשר התכנון הוא רבעוני ולא שנתי. 

תכנית הנבנית כל רבעון, מאפשרת לנו לעקוב, לבחון ולשפר כל הזמן את היעדים והביצועים. לרוב בפועל,  התכנית הרבעונית מתפקדת כבסיס התחלתי  ובישיבות השבועיות שלנו, אנחנו משנים, משפרים ומשדרגים את התכנית מדי חודש. הכירו את תהליך העבודה- משלב פגישת הבריף, המחקר והגשת התכנית הראשונה שלכם, ומשם- בניית תכנית עבודה כל רבעון.

כדי לבנות את הגאנט,  אנחנו צריכים לבצע מחקר וזה השלב הראשון שאנחנו מתחילים בו.

נבדוק את הקטגוריה שלכם- סביבת התחרות, עולמות התוכן, ביטוים שגורים ועלויות בידים במילות המפתח.

נבדוק את הנכסים הדיגיטלים שלכם- איך הם בנויים, מה בוצע בעבר ונלמד מה עובד ומה לא עובד.

נבדוק מה אתם מוכרים או מה אתם מתכוונים למכור- נראה אם וכיצד ניתן לתקשר את המוצרים שלכם כחבילות? כמהלכים מרובי פלטפורמות מדיה? כאג'נדות?  ונבנה את תכנית התוכן שלכם בהתאם.

גאנט התכנית הרבעונית הוא תכנון מקיף של שני צידי המטבע של כל פעילות שיווקית: תוכן ומדיה.

נשאל- על מה נדבר? עם מי? מתי? וכמה כסף (במדיה) יעלה לנו הדיבור הזה? אלה למעשה השאלות שיכריעו את הגדרת תקציבי המדיה שמותאמים לכיס שלכם ולמטרות שלכם.

נחליט על אסטרטגיה שיווקית מנחה בשלב הראשון ומכיוון שהגאנט הראשון לא דומה לגאנטים הרבעונים שיבואו לאחריו,אחנו נייצר הרבה תרחישים של תוכן כדי לאתר את ההענות המיטבית של הקהל שלכם.

  • אסט' זרקור תדבר על מוצרים או שירותים ספציפים
  • אסט' רוחב יעמיקו את האג'נדה שלכם או יציגו סל פתרונות כולל ללקוחותיכם.
  • חבילות- הן אריזות של שירותים או מוצרים קיימים, תחת חבילה מוגדרת של פתרונות שהקהל שלכם מחפש, או של מוטיבציות  שיניעו את הקהל שלכם לפעולה. אנחנו נבחר במה להתמקד לפי צרכי הבריף שלכם.

חתמנו? שיהיה לנו בהצלחה. עכשיו תתכוננו לישיבה הארוכה ביותר שנייצר ברבעון הקרוב וזו ישיבת הבריף. אני אגיע עם טופס בריף למילוי משותף. נשאל את כל  השאלות, נקבל גישות לנכסים הדיגיטלים שלכם ונתחיל את עבודת המחקר שלנו. עבר חודש? זה הזמן הממוצע שלוקח להבין, לחקור ללמוד ולהגיש תכנית רבעונית ראשונה הכוללת גם מוצרי תוכן שבנינו (באנרים, דיוורים, פוסטים וכיו"ב)

כל תכנית היא בסיס לשינוים ,אבל היא חשובה כדי לייצר עוגנים לתוכן שניצר. אנחנו מקיפידים ליצר תכניות רבעוניות כי למדנו שיש לנו שליטה ובקרה הרבה יותר הדוקה, כאשר התכנון הוא רבעוני ולא שנתי.

תכנית הנבנית כל רבעון, מאפשרת לנו לעקוב, לבחון ולשפר כל הזמן את היעדים והביצועים.  לרוב אנו רואים בפועל, כי התכנית הרבעונית מתפקדת כבסיס התחלתי  ובישיבות השבועיות שלנו, אנחנו משנים, משפרים ומשדרגים את התכנית מדי חודש.

  • מומחים בתכנון "עקב בצד אגודל"
  • בונים חבילות מוצרים ושירותים
  • חוקרים קהלי מטרה- מוטיבציות, צרכים וחסמים
  • מגדירים אסט' תוכן מובילה לכל מהלך
  • מייצרים תרחישי תוכן מרובים
  • גמישות מירבית לכל תכנית