שיתופי פעולה

הכירו את תהליך העבודה של בניית שיתופי פעולה למותג שלכם- למה מיועד ואיך זה עובד?

חיבור עם אושיות רשת, מותגים וחברות. שיתופי פעולה נועדו למקסם את החשיפה ברשת, לפנות לקהלים חדשים ולעודד התנסות במוצר/ שירות שלכם.

שיתופי פעולה הם מילה רחבה למהלכים שחלקם עולים כסף (תוכן שיווקי) וחלקם הם win- win מושלם לשני הצדדים ללא העברת כספים בין הצדדים.

האם שיתופי פעולה עולים כסף (לשותף)? 

לרוב, עבור תוכן שיווקי באתרים, בלוגים, או עבור התנסות במוצר מאת יוטיובריות- לרוב מצריך העברת מוצרים או תשלום כלשהו. עבור שיתופי פעולה למען ארוע/ מטרה משותפת, ניתן לייצר דילים גמישים יותר-  לרוב נשתמש בנכסים הדיגיטלים של השותף, כדי להביא קהלים חדשים ובמקביל נאפשר לשותף חשיפה בנכסים שלנו. 

אם יש לכם משרד יח"צ, אנחנו ממליצים שתישארו איתו.  אנחנו לא מחליפים את פעילות היח"צ שלכם.

פעולת יח"צ שונה מיצירה של שיתופי פעולה, משום שהיא כרוכה בבניית "סיפורים" למדיה הכתובה או האלקטרונית, ואם הם עשויים לעניין  את הקורא הפוטנציאלי, העורך יאשר אותם והם יפורסמו כחלק אינטגרלי מהתוכן של  העיתון/ פורטל.

הרבה פעמים תמצאו שמשרדי יח"צ מספקים גם חיבורים לבלוגריות או יוטיובריות (תלוי במוצר/ שירות שלכם) והם אלה שמנהלים את הקשר השוטף איתן לרבות משלוח מוצרים להתנסות, יצירה של ימי כיף לחיבור למותג ועוד.

שיתופי פעולה לעומתם, הם לרוב פעילות משותפת למען ארוע/ מטרה/ אג'נדה- ואת זה אנחנו מבצעים כחלק מהשוטף.

ארוע מעצבי פנים באולם התצוגה של לקוח שלנו

עבור לקוח שלנו- חברה העוסקת בפתרונות תצוגה לחנויות, יצרנו שיתוף פעולה עם קהילת מעצבי פנים ליצירת יום עיון למעצבי פנים ואדריכלים באולם התצוגה של החברה.   בנינו את התכנים ומסרנו אותם לשותף להפצה בקרב קהלי האדריכלים והמעצבים שלו, בעוד שאנחנו הפצנו בעצמינו  את התכנים לקהל שלנו. כל זאת ללא תשלום לשותף ומתוך אינטרס משותף לחבר בין אדריכלים ומעצבים לפתרונות העיצוב שהלקוח שלנו מציע להם.

שיתופי פעולה בפייסבוק!

כו כן, רק במסגרת המותר:

בנינו מגוון שיתופי פעולה בין אוטוריטות לעסקים  בצורה ששני הצדדים נהנים מחשיפה מוגברת, תוך שהם נשענים על כוח הנכסים של השותף:

  • עבור חברה המוכרת תוספי תזונה- יצרנו שיתופי פעולה עם נטורופתים ומטפלים להפצה הדדית של תכנים בדף העסקי.
  • עבור מכון לטיפולי הרזיה וקוסמטיקה- יצרנו שיתוף פעולה עם דיאטנית אשר העלתה תכנים בדף המכון, נהנתה  מחשיפה ובתווך סייעה להעצים  את האוטוריטה של המכון כמומחה להרזיה וחיטוב.

בניגוד לפעילות Always On  במדיה, לשיתופי פעולה יש גבולות גזרה ברורים של התחלה- אמצע וסוף.

נבחר באופציה של שיתופי פעולה כאשר נרמה להרחיב שימושים למוצר קיים, לפנות לקהלים חדשים או להשיק שירות- הכל בהתאם לבריף. שיתופי פעולה לרוב מתוחמים בזמן.  למשל- סדרת כתבות אורח/ פוסטים של שותף  למשך X זמן/ ארוע משותף. איך מחליטים? לפי מטרות התכנית השיווקית שנבנה כל רבעון.

 

  • שיתופי פעולה בפייסבוק
  • שיתופי פעולה לטובת הפקת אירוע
  • איתור אושיות רשת רלוונטיות לשת"פ
  • תפעול וניהול מלא של פרטי השת"פ
  • ניהול מו"מ ותמחור מול השותף
  • הפקת תכנים לשימוש השותף