שיווק דיגיטלי חכם- 9 קייס סטדיס לדפי נחיתה שממירים

כל מי שרוצה לעשות שיווק דיגיטלי חכם, חשוב שילמד ממה שאחרים עשו ברשת. בדיוק בגלל זה-  הרמתי את הכפפה וריכזתי עבורכם קייס סטדיס של דפי נחיתה  כדי שנוכל להפיק תובנות ולשפר את מכלול העשייה של שיווק דיגיטלי ברשת.  הסוד הוא  תכנון נכון של אסטרטגית התוכן והמדיה ואנחנו נראה שאין  ממש חוקים: יש קייס סטדיס שיכולים לשפוך אור על הצרכים הספציפיים שלנו.

 את החומר ריכזתי מהכתבה המעולה  הזאת, אותה  תוכלו למצוא באתר של kiss metrics-  ממש פה:

מתחילים:

1.שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי ראשון- עיצוב עדכני מעלה את המרות ב 33%

תראו את ההבדל בין זה-

1

לזה-

2

הדף השני השיג 33% יותר המרות, רק כי הוא נראה יפה יותר. סקר של Hubspot הראה כי 48% מהגולשים יחליטו אם להישאר בדף שלכם, רק לפי העיצוב שלו. הדף החדש נראה הרבה יותר טוב ומספק גם תועלות נוספות כמו דמו והתנסות.

2. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי שני- עליה של 93% בקצב ההמרות

תראו איך שינוי כותרת הביא לעליה בקצה ההמרות- מכותרת שנשארת באזור הנוחות לכותרת שמציפה בעיה ופתרון.

זו הוורסיה הראשונה- המסר:  "תרגישי רעננה"

3

וזו השנייה- ושימו לב לשינוי בכותרת: המסר: "שימי סוף לכתמי הזיעה"

4

3. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 3- הוספת תמונה של אדם- העלתה את ההמרות ב102.5%!

שימו לב שהוורסיה הראשונה מאוד עמוסה ואילו השנייה משדרת משהו פשוט ומזמין, דרך תמונת האשה.

הראשונה משמאל. השנייה מימין.

5

 כל הנתונים נמצאים בשני הדפים אבל מאורגנים אחרת. אגב, לא צריך להכביר במלל בדפי נחיתה- החברה שם ניסו עוד וורסיה של דף עם תמונת האשה ומלל ארוך והדף הזה לא המיר.

4. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 4 – הצעת ערך מהודקת השיגה 128% יותר הרשמות למשחקים.

הדף המקורי עמוס בפריטים מתוך המשחק הממוחשב ולא ברור לאן רוצה להניע.  ככה הוא נראה:

7

הדף המשודרג כותב במפורש- "הירשמו" ומשדר את האווירה של המשחק על ידי תמונה בלי כל הפרטים הקטנים שמסיטים את תשומת הלב:

זה הדף המשודרג-

8

עוד טריק- ההרשמה למשחקים אינה כרוכה בתשלום והדף השני הוסיף את המילה "בחינם"- מה שעזר לשיעורי ההמרה האלה.

5. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 5- שינוי מיקום של כפתור ההנעה לפעולה העלה את ההמרות ב591%

בדף המקורי- הכפתור "התחבא" בסרגל הימני ואילו בדף המשודרג הכפתור הוא חלק אינטגרלי מהתוכן כדי שמי שכבר קורא את הדף, יתייחס לכפתור כחלק אינטגרלי מהתוכן שהוא צורך.

זה המקורי- שימו לב שהכפתור מצד ימין ומנותק מהטקסט השיווקי

9

זה המשודרג- קשה להבחין אבל מה שהם עשו- הכניסו עוד כפתור בגוף הטקסט. לפעמים צריך להזכיר לקהל שוב ושוב את ההנעות לפעולה.

10

6. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 6- עיצוב מחודש של חבילות מחיר, העלה את ההמרות ב 25%

תראו את הדף הקודם ואת הנוכחי. בדף המחודש, החבילות עוצבו מחדש תוך שימת  דגש למחיר ולהנעה לפעולה המודגשת בירוק.

זה המקורי-

11

וזה המשודרג-

12

אגב,  ד"ר דן אריאלי אומר בספרו "לא רציונלי ולא במקרה", כי כדאי להציע שלוש הצעות מכר– שתיים דומות  ואחת שונה מהן באופן גורף. הסיבה- אנשים תמיד יתלבטו בין שתי הצעות דומות: תהליך קבלת ההחלטות כולל אלימינציה של ההצעות הלא רלוונטיות- קרי אלה שלא ברות השוואה. אז- הבחירה תהיה מבין שתי ההצעות הדומות. למה? כי המוח האנושי  יודע להסתדר עם מה שהוא מכיר – קרי יכול לשפוט, ומחפש את המוכר והידוע בכל דבר. מה שניתן להשוואה- הופך לרלוונטי. מה שלא- לא נכנס לסט השיקולים שלנו כצרכנים. ככה פשוט וככה אי רציונלי. ובקיצור- טיפ נהדר של אריאלי  לתכנון חבילות המכר שלנו בדפי נחיתה, ולמשקולות שנשים על כל חבילה לאחר שחשבנו עבור איזה מהן נרצה את מירב ההמרות. (אבל זה לפוסט אחר)

7. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 7- החלפת תמונה בעמוד הבית- העלתה את שיעור המתעניינים ברכישה, פי 3 כמעט.

מה עשו? החליפו את האימג' של כדור הארץ באימג' שמדבר ומייצג את העסק- מנעול.

הנה עמוד הבית הקודם-

14

והנה הנוכחי-

15

אנשים קוראים דרך תמונות וסיפורים. שם המשחק הוא למצוא תמונה מייצגת לערך המרכזי אותו אתם רוצים לשדר.

8. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 8- שינוי כפתור ההנעה לפעולה לאדום, העלה את ההמרות ב21%.

דווקא בשנים האחרונות, מחקרים מראים שכפתור ירוק מניע יותר לפעולה. כך שאין פה חוקים למעט אולי ה"חוק" שצבע הכפתור צריך להיות יותר בולט ופחות משתלב בדף.

הנה שני הדפים, זה לצד זה-

16

9. שיווק דיגיטלי חכם- קייס סטדי 9- שינוי תצוגת הווידאו בעמוד הבית הגדילה את הצפיות ב30%.

כל אתר הוא שונה אבל במקרה הזה- הדף המשודרג לקח את הווידאו קדימה והציג רק אותו, במראה נקי שמשדר לגולש שכל מה שעליו לעשות הוא ללחוץ. שווה לעסקים שהווידאו באתר שלהם מייצג נאמנה את כל מה שכתוב מסביב לו. אם הווידאו מהווה  תוספת תדמיתית לערכים ולהצעות באתר ואינו מתקשר את מהות העסק שלכם בשלוש דקות- כדאי לוותר  על הכיוון הזה. הנה שני הדפים:

המקורי-

17

העדכני- תצוגת ווידיאו גדולה ובולטת-

18

 זהו לבינתיים. מכינה קייס סטידס חדשים בקרוב..


כתבות בנושא Inbound Marketing

תגובה חדשה
  1. eli@galyam-studio.co.il'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.