כל כתבות BlogAbout ממש פה…

קייס סטדיס

המשימה: לשכנע אנשים לרכוש ברשת מוצר חיפוי קירות חדשני ולהתקין אותו לבד!

הפתרון: הפכנו אתר תדמיתי לאתר סחר ויצרנו מלא (אבל מלא!) שיתופי פעולה להחדרת מודעות למוצר.


נקודת מוצא

קבוצת ריג'נסי היא החברה המובילה בתחום פתרונות התצוגה, מידוף, תלייה ושילוט.  משווקת  פתרונות תצוגה לחנויות ולרשתות המובילות בארץ.

על הפרק- ספייס וול- Space Wall – מוצר חיפוי קירות מרהיב ביופיו הניתן להתקנה באופן עצמאי בבית. החופוי מציג מראה  עיצובי חדש של קיר בתלת מימד  לצד שיטת התקנה קלה וחדשה גם היא.

מוצר  שבאופן אינטואיטיבי פונה למעצבי פנים ואדריכלים. אבל לא רק.


האתגר

אתגר המוצר- להנגיש את את המוצר לקהל הפרטי תוך התמודדות עם חסמי DIY . לשכנע את הקהל לרכוש ולהתקין את החיפוי לבד, ללא איש מקצוע ומעבר לכל- לייצר העדפה ברורה למוצר.

 

אתגר הרכישה- יצירת מודעות ואז העדפה ואז ביקוש ואז הנעה לפעולה.  ובקצרה- כל מסע הצרכן (מודעות- העדפה- ביקוש- הנעה לפעולה) במקום אחד, בפעם אחת באתר סחר אינטרנטי.


מה עשינו?

לפני הכל- הפכנו אתר תדמיתי של חיפוי הקיר, לאתר סחר: התחברנו לחברת הסליקה "טרנזילה" אפיינו  מחדש את הFlow  וההנעות לפעולה  לרכישה אינטרנטית ועיצבנו מחדש את האתר

לאחר מכן ובשתי מילים- התקפה משולבת:

  • השתמשנו באתר האם של קבוצת ריג'נסי והטמענו את כל מוצרי חיפוי הקיר שם, על מנת שיהנה מחשיפה בנכסים הקיימים של החברה.

 

  • פנינו לכמה קהלים במקביל: לקוחות קיימים, מעצבים ואדריכלים -כדי לחדד מובילות ואטוריטה, וקהל פרטי -עם מבצעים, טיפים להתקנה ועדויות לפני- אחרי של התקנת החיפוי.

 

  • דיוורנו ללקוחות מדריכי התקנה, טיפים והמלצות לדגמים שונים.

 

  • יצרנו שיתופי פעולה עם מעצבות פנים שיכתבו וידווחו אודות התקנת המוצר.

 

  • התחברנו עם חברת טלמיטינג  להזמנת מעצבי פנים ואדריכלים לאולם התצוגה. אפיינו את תסריט השיחה ואת המשימה- פגישות יום פתוח במשך חודש  באולם התצוגה.

 

  • בנינו יום פתוח באולם התצוגה של החברה להצגת המוצר ולמכירה סיטונאית- מהלך בפני עצמו שכלל בנייה של מיניסייט, קמפיין פייסבוק, ובאנרים ב GDN.

 

  • בנינו עוד יום פתוח למעצבות והבנו כבר פה שימי פתוחים באולם התצוגה של ריג'נסי הם כר נהדר לחתור למגע עם קהלים חדשים ולשווק מגוון של מוצרים מתכתבים. היום טקטיקת אירועים לקהלי נישה + לקהל הפרטי, הם שגרת העבודה שלנו ואנו מייצרים אירועי שטח כאלה כל רבעון עם מה שהפך למסורות- אירועי מעצבים, אירועי קמעונאים ואירועי מכירות לקהל הפרטי. כל אירוע כזה מתוקשר בצביעת אתר, פייסבוק, קמפיינים, יצירת אבנטים, הזמנות יזומות ומערך טלפוני תומך ללידים.

 

  • השקענו במיתוג פינות בפייסבוק, קמפיינים לקהל מעצבים ואדריכלים בפייסבוק, באנרים בGDN ושיתופי פעולה עם אתרי קופונים לקהל הרחב

עם מה התמודדנו?

עם חינוך שוק- חסמי רכישה:  לקנות לבד, להתקין לבד ובעיקר להעדיף את החיפוי כדבר הבא- אקולוגי, מחומרים טבעיים בלבד, עמיד וחסין אש.


איך זה עבד?

מותג חיפוי הקירות "ספייס וול" הפך למנוף הכנסה עצמאי בחברה. כיום אנחנו משמרים את המודעות, מעמיקים את שיתופי הפעולה עם מעצבים ואדריכלים ויוצרים הצעות מכר חדשות כל חודש.