איך הרחבנו ביקושים למוצר עם מוטיבציית צריכה מוגבלת?

קייס סטדיס

המשימה: יצירת ביקושים למוצר עם מוטיבצית צריכה מוגבלת

הפתרון: הרחבנו את קהלי המטרה הקיימים של העסק,  עם הצעה ששמורה רק להם…


נקודת מוצא

בי-גוד היא החברה הוותיקה והמובילה בירושלים להדפסה על חולצות. הם עובדים מעל 20 שנה עם לקוחות קבועים, נאמנים וחוזרים המדפיסים חולצות לקבוצות ספורט, גנים, בתי ספר, תנועות נוער ועוד.

עם מובילות בשוק רווי ותחרותית גדולה, השאלה המתבקשת ששאלנו את עצמינו היא- איך אפשר להרחיב את הביקושים לחולצות מודפסות, גם בקרב מי שלא ממש חשב על זה עד עכשיו?


האתגר

הגדלת הכנסות על ידי פניה לקהלים חדשים  ולמוטיבציות צריכה חדשות של חולצות מודפסות

 

אתגר הרכישה- יצירת מודעות ואז העדפה ואז ביקוש ואז הנעה לפעולה.  ובקצרה- כל מסע הצרכן (מודעות- העדפה- ביקוש- הנעה לפעולה) במקום אחד, בפעם אחת באתר סחר אינטרנטי.


מה עשינו?

החלטנו ללכת על הקהל הפרטי – לייצר נאמנות לאורך זמן ולהגביר את החשיפה לשירות.

התחלנו בחינוך שוק קטן- סיפרנו למה חולצה מודפסת זה MUST לכל אירוע- ממסיבת רווקות, חתונות ועד ארוחות משפחיות או ארוחות עם חברים. יצרנו דרך סיפורים ודוגמאות בפייסבוק, המחשות לחוויה של ה"ביחד" עם לבוש תואם ומסר פרטי ששמור רק לחבר'ה. קידמנו בכל הכוח לקהלים פרטיים ויצרנו מודעות.

השלב הבא- תקשרנו קופון מתנה בלי תנאים, בלי הרשמה מוקדמת ובלי הסכמה לקבלת דיוור. היה חשוב לנו לתת מתנה אמיתית בלי אותיות קטנות ובלי תנאים – קופון מתנה שיש לשמור בסלולר ולהציג בעת הרכישה.

את קמפיין הקופונים תקשרנו בגלים סמוך לחגים ומועדים (חולצות משפחתיות לפסח, למצעדי  עדלאידע בפורים, לטיולים משפחתיים )  ויצרנו עוד סדרות של קמפיינים גם לקהלים פרטיים בנושאי חתונה, מסיבות רווקות, מביגות גירושים (כן כן) ועוד.

עבור בני הנוער- יצרנו מודעות פייסבוק- וואטסאפ הבטחה לנגישות שיא כאן ועכשיו לקבלת הצעה.


עם מה התמודדנו?

שירות הדפסת חולצות לרוב, הוא שירות שמנוצל עבור מי שמחפש אותו ולכן עיקר הפעילות הפרסומית בגוגל- עבור אלה שרוצים להדפיס ומחפשים היכן.

אבל כדי לייצר מוטיבציות חדשות לשירות, היינו צריכים להזכיר לקהל הפרטי למה חייבים להדפיס על חולצה, מה הערך המוסף לזכרון, לחוויה, לביחד ולארוז את כל זה ב3 משפטים בקמפיין פייסבוק לקהל הרחב

טרגטנו לרשימות לקוחות הפרטיים בפייסבוק  ובדיוורים.


איך זה עבד?

מעולה! קמפיין הפייסבוק- וואטסאפ לא עמד בציפיות אבל טופס הלידים עם הנעה לפעולה ליצור איתנו קשר עכשיו עבד יפה. בהתאמה-  החלטנו לייחד תקציב קהל פרטי נפרד בכל חודש מהפעילות הפרסומית השוטפת.

והנה דוגמאות מכמות התוכן שיצרנו לכל סגמנט


Banner Work facebook 2-2-18
Banner Wedding facebook 1-2-18
Facebook_Post_4_2018_1
Banner-facebook 3-18_1 copy 3
Banner Purim facebook 31-1-18-F