הרשמה לסקר המקיף של העסקים הצומחים!

הרשת מפוצצת במומחים שרוצים שתקשיב להם-

אני מזמינה אותך להקשיב לעצמך! (ולספר לי על זה)

מה שהולך לקרות פה הוא לא עוד מהלך שיווקי. זה האמא והאבא של  מהלכי התוכן כי פה נוכל לחלץ ביחד תובנה קולקטיבית, אחראית, אמינה ובעלת ערך לכל העסקים הצומחים.

אל תגידו לא לסקר הזה (לטובת כולנו)

הסקר החשוב ביותר לעסקים צומחים יוצא לדרך. סקר שבוחן את השאלה המשמעותית ביותר שאף יועץ שיווקי לא יוכל לענות  עליה, שאף משרד פרסום דיגיטלי לא יוכל להתחיל להתמודד איתה ושרק אתה- בעל העסק תצטרך להתחבט בה.

השאלה הזאת מכריעה כמה כסף תוציא על פרסום, איזה מהלך שיווקי לאמץ עכשיו ואיזה לא, כמה סיכון לקחת, מתי להוריד פרופיל ומתי לא. הסקר הזה יפצח את  שאלה הלמה– המוטיבציה, הרעב והתשוקה שבגללה אתה בעסק הזה. למה אתה עושה את זה? מה הסיבה שלך לפעילות של העסק שלך?

כי סיבות מגיעות עם תוצאות

כולנו רוצים תוצאות בעסק וכולנו מתחבטים מהי הדרך המהירה, היעילה והנכונה לשלב בו העסק נמצא- כדי להגיע לשם. לכולנו יש סיבות למה אנחנו רוצים להגיע לתוצאות שהגדרנו.  ובלי סיבה , גם המוטיבציה הגדולה ביותר להצליח, לגדול ולעשות,  לא תחזיק לאורך זמן:

עסק מצליח חייב לשמר את הסיבה לשמה הוא פועל כדי לשמר את המומנטם שבשמו הוא פועל ומכוון לתוצאות.

את זה אנחנו הולכים לפצח- סקר ההצלחה של עסקים צומחים יוצא לדרך וכל קול בסקר חשוב, כדי לייצר ביחד את המתכון להצלחה של עסקים צומחים

אני אהיה מפגרת  אם לא אבחין שיש פה תבנית שחוזרת על עצמה

בשלב הזה אחרי שלוש וחצי שנים של טיפול בעשרות עסקים צומחים, אני אהיה מפגרת אם לא אבחין שיש תבניות התנהגות משותפות לבעלי עסקים צומחים ושיש שונות מוגבלת וניתנת למנייה  בין מוטייבציות של כל בעל עסק להצליח.

אני לתומי חשבתי שכל עסק שרוצה "להצליח" רוצה למכור

אבל לקוחות שלי הראו לי שאולי זה המודל הפרטי שלי  להצלחה, אבל ישנם מודלים להצלחה שמגדירים הצלחה לגמרי אחרת:

  • הצלחה יכולה להיות השלב שבו העסק מתנהל בשיטה
  • הצלחה יכולה להיות השלב שבו אתה בעל העסק שעושה הכל הופך מעובד למנהל
  • הצלחה יכולה להיות ניצול אופטימלי של המשאבים האינהרנטיים שבעסק- כוח האדם והזמן שיש לעסק
  • הצלחה יכולה להיות גידול. אבל איזה גידול? אם העסק וותיק והגיע לרוויה מסוימת, גידול בשלב זה ייראה אחרת וכעת "הצלחה" תהיה מזוהה עם  כיוונים של פיתוח עסקי וחדשנות..

בקיצור- מהי הצלחה?

ואיזה מודל של הצלחה מתאים לאיזה שלב בו העסק שלך נמצא?

ואם זיהית מודל כזה של הצלחה, האם יש מתכון שעליך לפעול לפיו כדי להגיע לשם מהר יותר, יעיל יותר זול יותר?

את זה אנחנו הולכים לבדוק, להגדיר ולאפיין.

ואני לא עושה את זה לבד

בסקר הזה ישתתפו אושיות בתחום המחקר שיסקרו את הנתונים, יתרמו בבניית השאלות ובפיצוח התוצאות. הולכים לעבוד על הסקר הזה  ד"ר לחקר האושר, ד"ר לחקר חשיבה תוצאיתית, אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מובילים בתחומם– כולם ינסו לייצר את הבינה הקולקטיבית הזו לתועלת כל העסקים הצומחים בישראל. ממש כך!

וכל הטוב הזה תלוי בכם!

כדי להפעיל, לשלם ולגייס את אותם אושיות אני חייבת את ההיענות שלכם- כאן ועכשיו לפני שאנחנו משווקים, הולכים להאד סאטרט או בונים על זה קמפינים.

 איפה נרשמים למילוי הסקר?

ממש פה בלינק.

 

מלאו את פרטיכם בטופס הזה (זה עוד לא הסקר עצמו אלא ציון פרטים כדי שנוכל לבנות מכאן מאגר משיבים לסקר).

מנכ"לים, בעלי חברות, מומחים וטאלנטים– אני קוראת לכם לחלוק את המחשבות שלכם לטובת בינה קולקטיבית לתועלת כולם.

הסקר פרטי ובעילום שם.  ההרשמה כעת נועדה לצורך סינון ראשוני שנועד לקטלג את  מאגר המשיבים לפי פרופיל גודל חברה, וותק ותחום פעילות.

תודה! הכדור עכשיו אצלכם…


כתבות בנושא כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.