אודות

עירית מזא"ה גבלינגר- בעלים
פז אלטחן. תוכניתן בכיר עם מעל 10 שנות ניסיון בפיתוח. לא אומר שאי אפשר
יואל פרויליך. צלם, במאי ועורך ווידאו
שירלי מימון. מאיירת, מעצבת גרפית ואושיית רשת
רן גרייס. מאייר, מעצב גרפי, צלם ואיש אשכולות

   

כלים גדולים לעסקים צומחים

מה אנחנו עושים? מתכננים את מהלכי השיווק שלכם ברשת ואז מתפעלים את הכל

BlogAbout מומחים במודלים שיווקיים של עקב בצד אגודל, המותאמים לעסקים צומחים וסטארטאפים. נבנה את אסטרטגיות התוכן והמדיה שלכם. נייצר חשיפה, נמשוך לקוחות, ונבסס את  האוטוריטה  שלכם במינימום תקציב ובאיכות אופטימלית.

השירותים שלנו כוללים

בונים תוכן בכל פורמט– כתבות, סטטוסים, שאלונים, סקרים, וידיאו, אינפוגרפיקות ועוד.

משחררים את התוכן  מפיצים אותו במדיה תחת תכניות ותמהילי מדיה מדויקים שנבנו עבורכם כל רבעון.

אנחנו  לא עוצרים בזה ולכן אנו מתפעלים, מהדקים ומשפרים בכל עת את השיח שלכם ברשת.

אתם יכולים לקרוא לנו- מחלקת שיווק דיגיטלי להשכרה

מבנה עבודה חדשני

BlogAbout הוא מיזם פרילנסרים מומחים בתחומם, שנבנה כדי להביא איכות מיטבית בעלויות שפויות. בלי זמנים מתים, בלי עלויות נלוות.

כל פרילנס נקרא לדגל,על פי הבריף שלכם. לא תשלמו עלויות שאינן נחוצות ותמיד נשתדל להביא לכם פתרונות זולים ומדויקים שיש לרשת להציע.

אני, עבדכם הנאמן, בונה את אסטרטגיות התוכן והמדיה שלכם ומשם תקבלו תפעול מלא בכל היבטי השיווק הדיגיטלי- עיצוב, תכנות, צילום, seo, ppc ועוד.

רוצים לקרוא עלינו? קצת עלינו ממש פה

נעים מאוד. אג'נדת ערך

הצרכנים ברשת רוצים להכיר אתכם. למה? בגלל שהם יכולים.

הרשת  מאפשרת ים של מידע שהוא מזמן לא סטטי. המידע הזה משוחח. עם הצרכנים וגם עם עצמו.  ובתוך כל המידע, צרכני הרשת יעדיפו (תמיד) עסקים עם אישיות, מטרות וערכים המשותפים להם. אג'נדת ערך היא המכנה הערכי המשותף בין מי שהעסק שלכם, לבין מי שהלקוחות שלכם.

אג'נדת דרך היא האישיות שלכם ברשת. האווטאר שלכם: האופן בו אתם מגיבים לענייני השעה בפייסבוק, החיבור שלכם למטרות או לאג'נדות והיא הדעות שלכם- שיכולות אגב להשתנות כמו כל אישיות, עם הזמן, הסיטואציה והמטרות שלכם. אג'נדת ערך היא אישיות חיה ודינמית. אישיות העסק שלכם. היא בסיס לכל סיפורי התוכן שלכם, סטטוסים בפייסבוק והצעות מכר.

המשימה- אהבה!

אז מה עושים? תוכן. איך? באהבה.

 מייצרים  תוכן שיגרום לצרכנים שלכם לאהוב את הביזנס שלכם. ואם הם יאהבו אותו, הם ירצו לרכוש ממנו (בין שאר התועלות, הצרכים והפתרונות שתספקו להם).  אז איך אוהבים תוכן? אורזים אותו. BLogAbout   מייצרים תוכן שמתאים לצרכני רשת המתנהגים כמו צרכני רשת- חסרי סבלנות, ממהרים ובהפרעת קשב יזומה. כדי לחבר את הקהל להצעות המכר שלכם, צריך לדבר איתו, לספר לו סיפור, לספק לו ערך ולהיות רלוונטיים. אנחנו נבנה את האמונות האהבות והערכים שלכם דרך סיפורי תוכן. נחבר את הצעות המכר שלכם, לערכים של הקהלים שלכם. אם עשינו את זה טוב (ברור!), נייצר לכם לידים שאוהבים אתכם.

המניפסט שלנו

נראה אתכם מתמידים בטקסט כזה. בלי תמונות, בלי גימיקים, פשוט טקסט.

טקסט לפנים. טקסט עם אג'נדה.

טקסט שהוא לא מגניב כי מגניבות היא לא ערך. היא כלי להעברת מסרים. וזה תקף גם לקוליות, סקסיות,  אתנחתות קומיות ושיגועים.

אני מאמינה באג'נדות ואני קוראת להן אג'נדות ערך. אג'נדה שבונה סיפורים ומהלכי תוכן על ידי כל הפורמטים והפלטפורמות שיעזרו לאג'נדה לצאת לאור.

אנחנו לא מאמינים בתכתיבים שגוגל ופייסבוק מכתיבים לנו. אנחנו מאמינים בהיררכיה  של מסרים שנבנים על ידי הטון, השפה ועולמות התוכן שמדברים לקהלים שלכם.

מה זה תוכן? קודם כל פורמט. וידיאו, כתבה, סטטוסים בפייסבוק, דיונים בלינקדין, קמפיין ממומן, מהלך מימון המונים ותמונה באינסטגראם. אחר כך תוכן הוא מהות, טון וסגנון וכדי שיבלוט או שיהיה חדשני, עליו להתכתב או לשבור את הקונטקסט בתוכו חי.

אנחנו מדברים דרך פורמטים וכותבים תוכן.

מייצרים חריגות בטקסט ובקונטקסט ומשנים שימושיות של פורמטים ברשת על ידי תוכן. כל אלה הן טכניקות ליצירת תוכן חדשני, בולט וייחודי לעסק שלכם.

BlogAbout מספקים תוכן בכל פורמט- תסריטים, כתיבה שיווקית, כתבות, תכנים לאתרים וניהול רשתות חברתיות. הכל על פי בריף ותחת מחקר מעמיק של קהלי המטרה שלכם.

אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה. בדיוק בגלל זה יצרנו חיבור של בעלי מקצוע עצמאים בתחומים. כולנו מומחים. כולנו עצמאים. בלי העמסת עלויות, בלי הקטנות ראש ועם הרבה רעב.

איך עובדים איתנו?

כמו כל דבר בחיים, העבודה איתנו מחולקת לשלושה חלקים:

מחקר– מחקר מקיף של קהלי המטרה שלכם, פרסונותהרגלי צריכת המדיה והעדפות תוכן. סביבת התחרות, מיצוב ובידול וכל מה שיש לדעת על הקטגוריה בה אתם פועלים, התדמית שגיבשתם או שלא גיבשתם והצעות המכר שלכם.

בנייה– בניית הערכים, האמונות והדעות ובקיצור אישיות הרשת שלכם. יצירת סיפורי תוכן ומהלכי תוכן שיתכתבו לאורך זמן עם הצעות המכר שלכם.

הוצאה לפועל– מוציאים את התוכן לאור בכל פורמט ברשת: פייסבוק, דיוורים, דפי נחיתה, מהלכי מימון המונים, תסריטים ויראלים, שיתופי פעולה וכל מה שדרוש כדי לגייס לכם חברים- לקוחות נאמנים.

עלי- קורות חיים עם נראטיב

השנה: 1994. בדיוק התקבלתי למסלול הישיר לדוקטורט של ד"ר אסא כשר- פילוסופיה של השפה באוניברסיטת תל אביב.  באותה שנה בדיוק  יצא הסרט של ספר הביכורים של עירית לינור- שירת הסירנה. דיסאוננוס נולד והוכרע: טלילה ממשרד הפרסום או ויטגנשטיין?  החלטה נולדה (לטוב ולרע). עולם הפרסום. הביאו לי את המשרדים הנוצצים, ואווירת הקולנס במסדרונות.

נעים מאוד. עירית מזא"ה גבלינגר. עוסקת (תעשו את החישוב- זה כבר די הרבה זמן)  בכל הדרכים להנגיש תוכן.

התחלתי כמדיה פלנרית (גיתם BBDO) – שם בחרתי את אמצעי המדיה  להפצת מסרים פרסומיים.

המשכתי כפלנרית (Carat- סוכנות מדיה בינלאומית והיום הגדולה בעולם ) שם בניתי אסט' שיווקית ללקוחות כמו קוקה קולה, נביעות, לוריאל, סנו ועוד. שזה אומר- על מה נדבר? איך? מתי? למי?  הקמתי שם גם את אחת ממחלקות התוכן השיווקי הראשונות בארץ וגם את הדיגיטל!

 עזבתי.

עזבתי את carat כדי להקים את העסק הראשון שלי-  "b-tv- חצוף ברשת".  הדיגיטל בישראל היה בחיתוליו ואני התאהבתי. הקמתי חברת הפקה קטנה ובועטת המייצרת מערכוני תוכן שיווקי ברשת.  יצרנו מערכונים בדירה שלי בתל אביב כיאה לקלישאה ו ynet פתחו לנו את הדלת ושידרו אותם יום יום. גם מקו (אז האמבטיה). שידרנו בynet, באמבטיה ובשלושת רשתות הסלולר כשתוכן סלולרי עוד היה בתשלום.

ואז הפסקנו.

איכות הפקה הדרושה  אז, הייתה גדולה עלינו. היום כל ילד עם מצלמה  ותסריט מנצח, מייצר מהלכים ויראלים. אז, אם לא היה לוק טלוויזיוני, זה לא התעכל.

אחרי b-tv  המשכתי לAllJobs. הקמתי את מחלקת תכנית השותפים והפיתוח העסקי של החברה. אם עד עכשיו חיפשתי פתרונות הפצה של תוכן  מתוך התוכן (תוכן שיווקי) בAllJobs התחלתי לחפש פתרונות מתוך הפורמט (שותפי הפצה).

את כל זה לקחתי ל BlogAbout.  

בשנה הראשונה לעסק, חברת המדיה Carat  הפכה ללקוח שלי. לקחנו ב-2016 מקום ראשון במכרז התוכן והמדיה של מותג פררו רושה בלוקסמבורג. אני הייתי ראש צוות האסטרטגיה וגם המסכנה שהציגה את כל זה ללקוח בלוקסמבורג בקול רועד. לקחנו את מכרז המדיה של מת"ל צעצועים– יצרנית פישר פרייס, ברבי .

עשיתי פרויקטים גדולים ב 2016 לחברות גדולות כמו בניית אסט' התוכן של בזק, המכללה למנהל, בנק לאומי, אבן קיסר  ומאז אני מתמקדת בפתרונות כוללים ומלאים לעסקים בינוניים כמחלקת שיווק לכל דבר ובשותפות עמוקה עם לקוחותי.

המבנה של BlogAbout ייחודי-

צוות פרילנסרים תותחים ומומחים בתחומם, אותם אני מרכזת ומביאה כשירות כולל תחת ניהולי הצמוד. בלי זמנים מתים, בלי עלויות נלוות ובלי עמלות מדיה!

דברו איתי 🙂