אודות

עירית מזא"ה גבלינגר- בעלים ואשת הקשר שלכם!
פז אלטחן. תוכניתן בכיר עם מעל 10 שנות ניסיון בפיתוח. לא אומר שאי אפשר
אסף שמעוני. קידום ממומן- מוסמך גוגל
רן גרייס. מאייר, מעצב גרפי, צלם ואיש אשכולות
יואל פרויליך. צלם, במאי ועורך ווידאו
שירלי מימון. מאיירת, מעצבת גרפית ואושיית רשת

   

כלים גדולים לעסקים צומחים

מה אנחנו עושים? מתכננים את מהלכי השיווק שלכם ברשת ואז מתפעלים את הכל

BlogAbout מומחים במודלים שיווקיים של עקב בצד אגודל, המותאמים לעסקים צומחים וסטארטאפים. נבנה את אסטרטגיות התוכן והמדיה שלכם. נייצר חשיפה, נמשוך לקוחות, ונבסס את  האוטוריטה  שלכם במינימום תקציב ובאיכות אופטימלית.

השירותים שלנו כוללים

בונים תוכן בכל פורמט– כתבות, סטטוסים, שאלונים, סקרים, וידיאו, אינפוגרפיקות ועוד.

משחררים את התוכן  מפיצים אותו במדיה תחת תכניות ותמהילי מדיה מדויקים שנבנו עבורכם כל רבעון.

אנחנו  לא עוצרים בזה ולכן אנו מתפעלים, מהדקים ומשפרים בכל עת את השיח שלכם ברשת.

אתם יכולים לקרוא לנו- מחלקת שיווק דיגיטלי להשכרה

מבנה עבודה חדשני

BlogAbout הוא מיזם פרילנסרים מומחים בתחומם, שנבנה כדי להביא איכות מיטבית בעלויות שפויות. בלי זמנים מתים, בלי עלויות נלוות.

כל פרילנס נקרא לדגל,על פי הבריף שלכם. לא תשלמו עלויות שאינן נחוצות ותמיד נשתדל להביא לכם פתרונות זולים ומדויקים שיש לרשת להציע.

אני, עבדכם הנאמן, בונה את אסטרטגיות התוכן והמדיה שלכם ומשם תקבלו תפעול מלא בכל היבטי השיווק הדיגיטלי- עיצוב, תכנות, צילום, seo, ppc ועוד.

רוצים לקרוא עלינו? קצת עלינו ממש פה

נעים מאוד. אג'נדת ערך

הצרכנים ברשת רוצים להכיר אתכם. למה? בגלל שהם יכולים.

הרשת  מאפשרת ים של מידע שהוא מזמן לא סטטי. המידע הזה משוחח. עם הצרכנים וגם עם עצמו.  ובתוך כל המידע, צרכני הרשת יעדיפו (תמיד) עסקים עם אישיות, מטרות וערכים המשותפים להם. אג'נדת ערך היא המכנה הערכי המשותף בין מי שהעסק שלכם, לבין מי שהלקוחות שלכם.

אג'נדת דרך היא האישיות שלכם ברשת. האווטאר שלכם: האופן בו אתם מגיבים לענייני השעה בפייסבוק, החיבור שלכם למטרות או לאג'נדות והיא הדעות שלכם- שיכולות אגב להשתנות כמו כל אישיות, עם הזמן, הסיטואציה והמטרות שלכם. אג'נדת ערך היא אישיות חיה ודינמית. אישיות העסק שלכם. היא בסיס לכל סיפורי התוכן שלכם, סטטוסים בפייסבוק והצעות מכר.

המשימה- אהבה!

אז מה עושים? תוכן. איך? באהבה.

 מייצרים  תוכן שיגרום לצרכנים שלכם לאהוב את הביזנס שלכם. ואם הם יאהבו אותו, הם ירצו לרכוש ממנו (בין שאר התועלות, הצרכים והפתרונות שתספקו להם).  אז איך אוהבים תוכן? אורזים אותו. BLogAbout   מייצרים תוכן שמתאים לצרכני רשת המתנהגים כמו צרכני רשת- חסרי סבלנות, ממהרים ובהפרעת קשב יזומה. כדי לחבר את הקהל להצעות המכר שלכם, צריך לדבר איתו, לספר לו סיפור, לספק לו ערך ולהיות רלוונטיים. אנחנו נבנה את האמונות האהבות והערכים שלכם דרך סיפורי תוכן. נחבר את הצעות המכר שלכם, לערכים של הקהלים שלכם. אם עשינו את זה טוב (ברור!), נייצר לכם לידים שאוהבים אתכם.

המניפסט שלנו

נראה אתכם מתמידים בטקסט כזה. בלי תמונות, בלי גימיקים, פשוט טקסט.

טקסט לפנים. טקסט עם אג'נדה.

טקסט שהוא לא מגניב כי מגניבות היא לא ערך. היא כלי להעברת מסרים. וזה תקף גם לקוליות, סקסיות,  אתנחתות קומיות ושיגועים.

אני מאמינה באג'נדות ואני קוראת להן אג'נדות ערך. אג'נדה שבונה סיפורים ומהלכי תוכן על ידי כל הפורמטים והפלטפורמות שיעזרו לאג'נדה לצאת לאור.

אנחנו לא מאמינים בתכתיבים שגוגל ופייסבוק מכתיבים לנו. אנחנו מאמינים בהיררכיה  של מסרים שנבנים על ידי הטון, השפה ועולמות התוכן שמדברים לקהלים שלכם.

מה זה תוכן? קודם כל פורמט. וידיאו, כתבה, סטטוסים בפייסבוק, דיונים בלינקדין, קמפיין ממומן, מהלך מימון המונים ותמונה באינסטגראם. אחר כך תוכן הוא מהות, טון וסגנון וכדי שיבלוט או שיהיה חדשני, עליו להתכתב או לשבור את הקונטקסט בתוכו חי.

אנחנו מדברים דרך פורמטים וכותבים תוכן.

מייצרים חריגות בטקסט ובקונטקסט ומשנים שימושיות של פורמטים ברשת על ידי תוכן. כל אלה הן טכניקות ליצירת תוכן חדשני, בולט וייחודי לעסק שלכם.

BlogAbout מספקים תוכן בכל פורמט- תסריטים, כתיבה שיווקית, כתבות, תכנים לאתרים וניהול רשתות חברתיות. הכל על פי בריף ותחת מחקר מעמיק של קהלי המטרה שלכם.

אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה. בדיוק בגלל זה יצרנו חיבור של בעלי מקצוע עצמאים בתחומים. כולנו מומחים. כולנו עצמאים. בלי העמסת עלויות, בלי הקטנות ראש ועם הרבה רעב.

איך עובדים איתנו?

כמו כל דבר בחיים, העבודה איתנו מחולקת לשלושה חלקים:

מחקר– מחקר מקיף של קהלי המטרה שלכם, פרסונותהרגלי צריכת המדיה והעדפות תוכן. סביבת התחרות, מיצוב ובידול וכל מה שיש לדעת על הקטגוריה בה אתם פועלים, התדמית שגיבשתם או שלא גיבשתם והצעות המכר שלכם.

בנייה– בניית הערכים, האמונות והדעות ובקיצור אישיות הרשת שלכם. יצירת סיפורי תוכן ומהלכי תוכן שיתכתבו לאורך זמן עם הצעות המכר שלכם.

הוצאה לפועל– מוציאים את התוכן לאור בכל פורמט ברשת: פייסבוק, דיוורים, דפי נחיתה, מהלכי מימון המונים, תסריטים ויראלים, שיתופי פעולה וכל מה שדרוש כדי לגייס לכם חברים- לקוחות נאמנים.

למה הלכנו על לוגו עם אימג' של שועל?

העובדות-

דמות השועל מוצגת  כערמומית, תחמנית, לא אמינה, שרלטנית ובסופו של דבר למעין "סוג ב". תנו סקירה מהירה בספרות, בהצגות הילדים ובביטוי שהנציח את תדמיתו של השועל-  "היה זנב לאריות ולא ראש לשועלים", ותראו ששועל מתקשר פעמים רבות למאפינים שליליים של אישיות.

וזו נקודת התחלה מצויינת!

הזדמנות לקחת את תדמית השועל, לאמץ אותה ולבנות לה מחדש תדמית חיובית נתפסת ופרשנות חדשה.  למה? כי זה בדיוק מה שאנחנו עושים עבור עסקים צומחים. ולמעשה, זה  הבסיס לכל פעולה של שיווק באמצעות תוכן שמבקש לחנך שוק, לשנות עמדות, לגבש זהויות ולמצב עסקים. חובת ההוכחה עלינו ולכן לקחנו  את תדמית השועל והחלטנו לתת לה פרשנות מעצימה ושונה.

מרימים לשועלים- לעסקים הצומחים!

עסקים קטנים נחשבים לא פעם כ"ראש לשועלים", ואם תחשבו על זה הראש הזה לא רע בכלל…

הם ספקי פרנסה בתחומי התעשיה הזעירה  וההייטק. הם יזמים, אוטודידקטים, ממציאנים ואנשי אשכולות. בעינינו- אותם עסקים צומחים, ה"שועלים", הם הראש הכי יצירתי ומורכב שיש.

כבר עכשיו בנקודת הזמן הזו, עסקים צומחים לא מזדנבים בחצר האחורית של העסקים הגדולים. הם פשוט מתנהגים אחרת. לא כזנב, כראש!  ראש של קהילת עסקים  שחייבים להרים לה ולעשות לה כבוד.

ולקינוח- שיר של צרלס בוקובסקי שמדבר על עצמאות המחשבה ונקרא במקרה- "למען השועל"